Skravletråd for oss novemberdamer

Høres litt slitsomt ut (syns det er lov å klage litt nå altså) - god bedring!! :)

Takk:Heartred Heldigvis hatt en fin dag uten hverken kvalme eller magesmerter. Virkelig vært noen kjipe dager, håper de holder seg borte nå:)
 
Hei novembergjengen :)
Helt sykt å tenke på at jeg skulle vært her inne med dere å kanskje hatt barnet nå, men sånn ble det ikke :) jenta vår valgte å være aprilbarn istedet :)
Gratulerer til alle som har fått,jeg måtte jo Såklart inn å snoke å lese :) lykke til til dere som fortsatt venter på fødsel :)
 
Hei novembergjengen :)
Helt sykt å tenke på at jeg skulle vært her inne med dere å kanskje hatt barnet nå, men sånn ble det ikke :) jenta vår valgte å være aprilbarn istedet :)
Gratulerer til alle som har fått,jeg måtte jo Såklart inn å snoke å lese :) lykke til til dere som fortsatt venter på fødsel :)
Grattulerer sååå mye med jente på vei:)
PLUTTSELIG sitter du med henne i armene dine :Heartred:joyful:
 
Hei! Har vert veldig lite her inne dette svangerskapet (har vel bare vert her helt i starten, et par ganger..), men tenkte inn å lese litt nå og se hvordan det går med alle.
I dag, 27. november, er min termindato!! Jeg har aldri gått gravid så lenge før jeg, han forrige kom jo 5 dager tidlig, hadde trodd noe lignende skulle skje denne gangen og.
Så da jeg våkna med halsbrann for andre gang i natt, fant jeg ut jeg skulle innom her da.. :)
Håper alt er bra med dere alle, ser det er mange som har født alt, lykke til til alle som enda venter :) Nå er hvertfall jeg lei av ventetiden, og veldig klar for at lillebror skal komme! :)
 
Hei! Har vert veldig lite her inne dette svangerskapet (har vel bare vert her helt i starten, et par ganger..), men tenkte inn å lese litt nå og se hvordan det går med alle.
I dag, 27. november, er min termindato!! Jeg har aldri gått gravid så lenge før jeg, han forrige kom jo 5 dager tidlig, hadde trodd noe lignende skulle skje denne gangen og.
Så da jeg våkna med halsbrann for andre gang i natt, fant jeg ut jeg skulle innom her da.. :)
Håper alt er bra med dere alle, ser det er mange som har født alt, lykke til til alle som enda venter :) Nå er hvertfall jeg lei av ventetiden, og veldig klar for at lillebror skal komme! :)

Lykke til med siste innspurt, håper du slipper og vente så mye lengre :)
 
Lykke til med siste innspurt, håper du slipper og vente så mye lengre :)
Takk for det :) Venter enda, men skal på kontroll på sykehuset allerede i dag (fredag). Fikk «tidlig» overtidskontroll for magen er blitt så stor! Langt over kurven. Blir spennende å se om babyen er stor og, storebror var 3880 fem dager før termindato :)
Kanskje blir jeg satt i gang og, viss han er litt størrelse på.. Er litt i tvil på hva jeg vil, om jeg får velge selv om igangsettelse er noe jeg ønsker.
 
Back
Topp