mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tenkte å lage en skravletråd vi kan ha ei stund
Hva gjør dere idag da, jenter? Jeg føler meg helt skutt idag! Så prøver nå å bøtte innpå med en eller to kopper kaffe i håp om at det kan få igang motoren
Skal straks på butikken en tur og hente storesnupp på skolen. Må innom butikken hver dag, for glemmer jo halvparten av det jeg skal ha og kommer hjem uten det som trengs til neste dag*klaskepanne* Og hold dere fast- har satt på en maskin med klesvask. Det er det jeg har greid å gjøre hittil idag
Størstesnupp skal ha med bestevenninna hjem idag, så blir enkel middag. Grønnsaksuppe med røkte kjøttpølser og varme rundstykker til

Hva gjør dere idag da, jenter? Jeg føler meg helt skutt idag! Så prøver nå å bøtte innpå med en eller to kopper kaffe i håp om at det kan få igang motoren
Skal straks på butikken en tur og hente storesnupp på skolen. Må innom butikken hver dag, for glemmer jo halvparten av det jeg skal ha og kommer hjem uten det som trengs til neste dag*klaskepanne* Og hold dere fast- har satt på en maskin med klesvask. Det er det jeg har greid å gjøre hittil idag
Størstesnupp skal ha med bestevenninna hjem idag, så blir enkel middag. Grønnsaksuppe med røkte kjøttpølser og varme rundstykker til
Planen videre er å lese noen blader og se på film.
men skulle fikse et par greier til som gravide hjernen ikke greide å få med seg så må ut igjen i morra
begynner å merke at jeg gleder meg nå, i helga skal mannen fikse barnerommet også, så kan jeg dille litt der fremover
Har slitt med kvalme og oppkast de siste ukene, så kastet opp når de dro, og la meg til å sove litt.
fikk ferdig hyllene på toppen før jeg lagde middag da.
NAM!!
Skal ikke være lett, si
Er Noen ganger litt synd på mannfolka som må leve med humørsvinginger støtt, kan ikke alltid være like moro

Fikk i minsten frokost samtidig som jeg fikk i meg litt mat. Satte på kaffen og dagen var offisielt igang
Har også fått vasket klær, hengt opp igjen, støvsugd, spilt maxi yatzy med kidsa og alle har fått ansiktsmaling. En ble vampyr, ei ugle og en enhjærning
søndagsmiddag ble glasert hamburgerrygg med poteter, brun fløtesaus, dampet brokkoli og brekkbønner til. En fin søndag