Skravletråd for oss novemberdamer

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tenkte å lage en skravletråd vi kan ha ei stund:nicethread

Hva gjør dere idag da, jenter? Jeg føler meg helt skutt idag! Så prøver nå å bøtte innpå med en eller to kopper kaffe i håp om at det kan få igang motoren:smiley-bounce012 Skal straks på butikken en tur og hente storesnupp på skolen. Må innom butikken hver dag, for glemmer jo halvparten av det jeg skal ha og kommer hjem uten det som trengs til neste dag*klaskepanne* Og hold dere fast- har satt på en maskin med klesvask. Det er det jeg har greid å gjøre hittil idag:laughing002:smiley-ashamed005 Størstesnupp skal ha med bestevenninna hjem idag, så blir enkel middag. Grønnsaksuppe med røkte kjøttpølser og varme rundstykker til:)
 
Har vært hos fastlegen for videre sykmelding, er nå sykmeldt fram til permisjon. Har hatt kaffegjester på besøk. Sitter nå og slapper av, før middag må lages og minstemann skal hentes i barnehagen. De to største kommer hjem fra skolen snart. Idag blir det strimlet svinekjøtt, ris og sursøt saus, enkelt og godt :)
 
Jobbet natt til i dag og har Fått sove helt til jeg våknet av meg selv, helt hinmelsk Egentlig pleier jeg bare sove 0830-12 for å rekke hente jentungen på skolen. I dag tok derimot samboeren min hun med seg på bading, sikker på at hun kan skilte med verdens beste stefar ❤️ Nå skal jeg dra etter de å bade litt jeg også før jeg skal hjelpe hun så hun får ridd
 
Jeg har vært på jobb - men har kjent smerter i lysken og stråling nedover foten hele dagen, så jeg kan ikke skryte over å ha vært så effektiv eller til mye hjelp for resten av avdelingen i dag:rolleyes: Smertene ble bare verre når jeg kom hjem, så jeg har lagt som et slakt på sofaen, mens samboer fikser mat og litt medisin (sjokolade teller som medisin, ikke sant?) :happy: Planen videre er å lese noen blader og se på film.:happy
 
Har hatt første produktive dag på to uker, lest, fått unna klesvask og fullført to do list på preglife app : kjøpt bilstol og handla inn de siste plaggene og ting som skal pakkes til lille :Heartpink men skulle fikse et par greier til som gravide hjernen ikke greide å få med seg så må ut igjen i morra :happy112 begynner å merke at jeg gleder meg nå, i helga skal mannen fikse barnerommet også, så kan jeg dille litt der fremover
 
Her er det fullt kjør på jobb, syk guttunge og mange besøk som venter. Så ikke så mye tid til babyfokus og avslapning som jeg gjerne skulle ønske. ser ikke ut til at det blir særlig roligere på jobb før permisjon heller, så krysser bare alt jeg har for at det ikke blir tidlig fødsel :/ nå handletur for å handle inn det som trengs før vi får besøk av pappa (for første gang siden vi flytta i våres). Da blir jeg litt mat-stressa :p
 
Opp tidlig for å sende avgårde mann og barn på skole og jobb. :Heartred Har slitt med kvalme og oppkast de siste ukene, så kastet opp når de dro, og la meg til å sove litt.:knegg:
Driver å reorganiserer badet til stellebordet skal inn, men det tar litt tid når kynnerne kommer bare jeg rører en vaskeklut. :hilarious: fikk ferdig hyllene på toppen før jeg lagde middag da. :D
I dag ble det asiatisk fiskesuppe med fullkornsris til middag. :hungry: NAM!!
Siden hele formiddagen gikk med på sofaen, hadde jeg litt energi etter middag, så har vært på senteret med ei venninne. :Heartred greit å unne seg noen turer ut uten barn nå, for når frøkna kommer blir det nok lenge til jeg våger meg ut alene igjen. :hilarious:
 
Våknet klokka 3 (!) og fikk ikke sove igjen før 5.30. Lillegull våknet 6.15... Så vi surret rundt t
hjemme til han ble levert i bhg litt før 9. Da hadde jeg time hos fastlege for å diskutere fortsettelse av delvis sykmelding. Prosenten ble økt da jeg er kvalm og kaster opp hverdag.
Var noen timer på jobb etter det, men dro hjem for å rekke å sove litt før det var tid for å lage middag. Det ble stelt torsk.
Så så vi barne-tv, lekte litt og malte før det ble natta på lillegull. Siden da har jeg prøvd å vaske 1 etasje, men må ha mange pauser så det tar laang tid. Får prøve litt mer nå, da vi får helgebesøk.
 
Jeg er hos mine foreldre i det som i utgangspunktet skulle være en veldig avslappende helg. Det er veldig koselig her, men gravidhjernen min er så fintuna inn på andres humør og min mor er i overgangsalderen og veldig humørsjuk, selv om hun prøver å skjule det. Slitsomt! :hilarious:
 
Her har jeg vært byen rundt og hentet disse gratispakkene :) det er litt koselig synes jeg!

Veldig koselig å hente gratis babypakker:happy: har hentet mine jeg også. Mangler bare å få vognen i hus, den kommer ikke før i oktober. Også hente tripptrapp stolen vi har bestilt+lammeskinn.
 
Jeg er hos mine foreldre i det som i utgangspunktet skulle være en veldig avslappende helg. Det er veldig koselig her, men gravidhjernen min er så fintuna inn på andres humør og min mor er i overgangsalderen og veldig humørsjuk, selv om hun prøver å skjule det. Slitsomt! :hilarious:

Uff da, flere som er hormonelle:rolleyes::smiley-bounce022 Skal ikke være lett, si:confused004 Er Noen ganger litt synd på mannfolka som må leve med humørsvinginger støtt, kan ikke alltid være like moro:happy118
 
Veldig koselig å hente gratis babypakker:happy: har hentet mine jeg også. Mangler bare å få vognen i hus, den kommer ikke før i oktober. Også hente tripptrapp stolen vi har bestilt+lammeskinn.
Vi venter også på vogn! Vi har ikke fått leveringsdato engang.. bestilt i juli! Utålmodig :p
 
Vi venter også på vogn! Vi har ikke fått leveringsdato engang.. bestilt i juli! Utålmodig :p

Vi bestilte Emmaljunga Edge Outdoor S Air i juni. Ringte i forrige uke og lurte på når vogna kom og da fikk vi beskjed om at den sto den kom i uke 42. I midten av oktober!? Er så utålmodig selv jeg altså:yuck::hilarious: Vil ha den NÅÅÅ...
 
Sto opp 08.30 idag, var helt herlig å ikke bli vekt kl 06.00:smiley-angelic005 Fikk i minsten frokost samtidig som jeg fikk i meg litt mat. Satte på kaffen og dagen var offisielt igang:) Har irritert meg over ugress ute ved muren foran ved garasjen og gårdsplassen vår. Så satte igang med det og lå på alle 4 med tapetkniven og fikk skjært vekk alt. Snuppene hjalp meg med å samle det opp og kose sammen og hive i komposthaugen:D Snille, gode jentene mine:Heartred Og gutten min satte alle syklene i garasjen. Godgutten til a mor:Heartred:Heartblue:love7 Har også fått vasket klær, hengt opp igjen, støvsugd, spilt maxi yatzy med kidsa og alle har fått ansiktsmaling. En ble vampyr, ei ugle og en enhjærning:hello2 søndagsmiddag ble glasert hamburgerrygg med poteter, brun fløtesaus, dampet brokkoli og brekkbønner til. En fin søndag:happy119
 
Vi bestilte Emmaljunga Edge Outdoor S Air i juni. Ringte i forrige uke og lurte på når vogna kom og da fikk vi beskjed om at den sto den kom i uke 42. I midten av oktober!? Er så utålmodig selv jeg altså:yuck::hilarious: Vil ha den NÅÅÅ...
Usj, sikkert samme ventetid her også.... har lovt mannen å ikke stresse før slutten av september. Men tenker vi også må ringe og høre, greit å vite iallfall!
 
Usj, sikkert samme ventetid her også.... har lovt mannen å ikke stresse før slutten av september. Men tenker vi også må ringe og høre, greit å vite iallfall!

Var innom babyshop idag å fikk handlet Besafe bilstol+base, tripp trapp og lammeskinn. Vognen blir produsert ila neste uke og tar ca 2-3 uker å få den. Så ja, blir i oktober, men nå er det meste på plass. Mangler bare voksi move bilstolpose, så er vi i boks:)
 
Har legetime hos fastlegen i morgen. Skal ringe og purre på føden så jeg kan få dato til ks. Er litt bekymret. Har vært ganske så sliten og rar i formen siden før helgen. Meg magesmerter av og på i venstre side av magen og skikkelig kvalme. Har vært i god form ellers og skal ikke klage, men føler meg litt redd. Skal ta det opp med legen i morgen tidlig, det er helt sikkert.
 
Har legetime hos fastlegen i morgen. Skal ringe og purre på føden så jeg kan få dato til ks. Er litt bekymret. Har vært ganske så sliten og rar i formen siden før helgen. Meg magesmerter av og på i venstre side av magen og skikkelig kvalme. Har vært i god form ellers og skal ikke klage, men føler meg litt redd. Skal ta det opp med legen i morgen tidlig, det er helt sikkert.
Høres litt slitsomt ut (syns det er lov å klage litt nå altså) - god bedring!! :)
 
Vært hos fastlegen idag, da vi skulle purre på time på sykehuset for fastsettelse av kd dato osv. Sendte i uke 15, da jeg var på første svangerskapskontroll henvisning om planlagt KS igjen denne gangen også.. Vel, viste seg at den var lagt i feil bunke og ikke registert engang, så ikke rart jeg da ikke har hørt noe før nå.. Vi fikk satt opp time på sykehuset til den 3.oktober, så regner jeg med det blir ordnings i sakene:happy: Nå har jeg shina huset og styr fælt, så nå er jeg i grunn ganske beaten, kjenner at nå begynner jeg å bli mye fortere sliten enn til vanlig.
 
Back
Topp