Skravletråd for mars. Snart vår?

Jeg fortrenger virkeligheten i dag. Etter den dårlige starten på dagen med den vonde drømmen som viste seg å være bedre enn virkeligheten er, så har jeg ikke oppdatert meg på nettaviser hele dagen sånn jeg har gjort 6 siden onsdag, men rømt inn i sims.

Men jeg kommer jo på det av og til. Og det er vondt. Skummelt. Helt utenkelig rart.
Jeg forstår godt hva du føler, det er for stort til å klare å ta det helt innover seg. Det er slutt på den vanlige hverdagen, hvertfall for en laang stund.
Jeg sliter med å få tankene vekk, ulempen med å sitte isolert, klarer ikke å distrahere meg ordentlig :(

Jeg forstår godt hva du føler, det er for stort til å klare å ta det helt innover seg. Det er slutt på den vanlige hverdagen, hvertfall for en laang stund.
Jeg sliter med å få tankene vekk, ulempen med å sitte isolert, klarer ikke å distrahere meg ordentlig :(
Isolert hadde jeg slitt. Jeg trengte mannen min i morges, uten tvil. En som kunne holde meg når jeg gråt, urealistisk redd og lettere hysterisk sikkert. Men hvem mister vi?

Farmor? Har jeg sett henne for siste gang. Det er jeg reelt helt redd for.
Mamma? Faktisk ikke utenkelig at det kan skje. Jo, helt utenkelig. Jeg kan ikke tenke det. Men ikke helt usannsynlig likevel.
Men hva da med svigermor? Hun jobber innen helse og omsorg og treffer folk hele dagen det er jobben hennes det. Mamma isolerer seg jo. Svigermor jobber, men hun fyller 60 i år, og hun røyker. De bruker jo "jammen, i Kina og Italia er det så mange som røyker" som forklaring på de høye dødsratene. Det er jo ikke beroligende når svigers røyker begge to! Også er der ikke lov å reise lenger, får vi ikke dra i begravelsen engang?

Sånn løp tankene mine. Og da var en trygg mann som holdt meg, klappet meg og hoooooooldt meg rett og slett det jeg trengte. Han som er min klippe. (som dog derved av min dumme redsel fikk øynene opp for at hans mor heller ikke er trykk akkurat, det hadde han ikke tenkt så mye på)

Jeg har en astmatisk sønn. Men rett og slett nekter å ta inn over meg at han kan være i fare. Han har lite og velregulert astma. Men fy søren, forloveren min har tre unger yngre enn min astmatiker, som er heftig astmatisk hele gjengen.

Jeg er redd for hvem jeg har sett for siste gang

Verden er rett og slett for vond til å ta innover meg.

Dette var ikke lure tanker ved leggetid kjenner jeg.

Isolert hadde jeg slitt. Jeg trengte mannen min i morges, uten tvil. En som kunne holde meg når jeg gråt, urealistisk redd og lettere hysterisk sikkert. Men hvem mister vi?

Farmor? Har jeg sett henne for siste gang. Det er jeg reelt helt redd for.
Mamma? Faktisk ikke utenkelig at det kan skje. Jo, helt utenkelig. Jeg kan ikke tenke det. Men ikke helt usannsynlig likevel.
Men hva da med svigermor? Hun jobber innen helse og omsorg og treffer folk hele dagen det er jobben hennes det. Mamma isolerer seg jo. Svigermor jobber, men hun fyller 60 i år, og hun røyker. De bruker jo "jammen, i Kina og Italia er det så mange som røyker" som forklaring på de høye dødsratene. Det er jo ikke beroligende når svigers røyker begge to! Også er der ikke lov å reise lenger, får vi ikke dra i begravelsen engang?

Sånn løp tankene mine. Og da var en trygg mann som holdt meg, klappet meg og hoooooooldt meg rett og slett det jeg trengte. Han som er min klippe. (som dog derved av min dumme redsel fikk øynene opp for at hans mor heller ikke er trykk akkurat, det hadde han ikke tenkt så mye på)

Jeg har en astmatisk sønn. Men rett og slett nekter å ta inn over meg at han kan være i fare. Han har lite og velregulert astma. Men fy søren, forloveren min har tre unger yngre enn min astmatiker, som er heftig astmatisk hele gjengen.

Jeg er redd for hvem jeg har sett for siste gang

Verden er rett og slett for vond til å ta innover meg.

Dette var ikke lure tanker ved leggetid kjenner jeg.
Vi må rett og slett bare ta en dag av gangen. Så et tips om dette når man får katastrofetanker. Man skal sette av ei viss tid der man kan tenke og bekymre seg (si 15min en gang på dagen). Når man får dårlige tanker utenom det tidspunktet så skal man prøve å skyve det til siden og si til seg selv at dette kan man bekymre seg over når de 15min kommer. Det var visst en psykolog som sa dette, etterhvert gikk det lettere og lettere å legge det litt vekk:)

Men ja, akkurat nå har jeg veldig lite å distrahere meg med. Ungene hadde gjort susen, og en god klem fra samboer hadde hjulpet :Heartred

Vi må rett og slett bare ta en dag av gangen. Så et tips om dette når man får katastrofetanker. Man skal sette av ei viss tid der man kan tenke og bekymre seg (si 15min en gang på dagen). Når man får dårlige tanker utenom det tidspunktet så skal man prøve å skyve det til siden og si til seg selv at dette kan man bekymre seg over når de 15min kommer. Det var visst en psykolog som sa dette, etterhvert gikk det lettere og lettere å legge det litt vekk:)

Men ja, akkurat nå har jeg veldig lite å distrahere meg med. Ungene hadde gjort susen, og en god klem fra samboer hadde hjulpet :Heartred

Ja. En dag av gangen har jeg tatt det siden onsdag. Og der fortsetter jeg med nå. Men der var bare rett og slett litt mye med den drømmen. Og virkeligheten i morges.

Det med å sette av tid har jeg. hørt om. Skal vurderes dersom det blir for mye sånne tanker.

Hurra for deg som fyller ditt år,
Ja, deg vil vi gratulere.
Alle i ring omkring deg vi står
Og se nå vi vil marsjere
Bukke, nikke neie, snu oss omkring,
Danse for deg med hopp og sprett og spring
Ønske deg av hjertet alle gode ting,
Og si meg nå hva vil du mere?
Gratulerer!!!

Sett gjennom planen til kengubarnet nå , huttetu det blir mye lekser og noen prøver ser jeg
Har ikke helt oversikten for sjettrklsssingen enda. Innleveringer i showbie er kommet, men jeg tror vi trenger en arbeidsplan i tillegg. En helhetlig oversikt, for "skriv 10 setninger om boka du leste", mangler informasjon om hva de skal lese.

Har ikke helt oversikten for sjettrklsssingen enda. Innleveringer i showbie er kommet, men jeg tror vi trenger en arbeidsplan i tillegg. En helhetlig oversikt, for "skriv 10 setninger om boka du leste", mangler informasjon om hva de skal lese.
De kjører to fag hver dag her, så færre fag men lengre økter.
I tillegg til 30-60 min aktivitet hver dag

Jeg synes det var mye de skulle gjøre hverfall , noe i grupper men mest alene

Hurra for deg som fyller ditt år,
Ja, deg vil vi gratulere.
Alle i ring omkring deg vi står
Og se nå vi vil marsjere
Bukke, nikke neie, snu oss omkring,
Danse for deg med hopp og sprett og spring
Ønske deg av hjertet alle gode ting,
Og si meg nå hva vil du mere?
Gratulerer!!!
Sang å greier , tusen takk❤️

Lest bok, ryddet, gått tur i skogen med hunden, nettshoppet litt julegaver og jobbet litt.:)

prøver å støtte de små butikkene nå , frykter mange går konkurs så da vil jeg hvertfall prøve å hjelpe de så de ikke gjør det
Jeg få lønn nå på fredag og da blir det sikkert litt shopping :) vi må gjøre vårt :shy:
Må undersøke kjøp av gavekort osv.

Jeg få lønn nå på fredag og da blir det sikkert litt shopping :) vi må gjøre vårt :shy:
Må undersøke kjøp av gavekort osv.
He he ja vi må gjøre vårt det vi kan. Vi fortsetter å betale på badeland der vi pr årskort og betaler månedlig, ellers er vi liksom ikke medlem andre steder så da får vi heller shoppe det vi vet vi trenger og gjøre det i små butikker , ikke store kjeder .

Back
Topp