Skravletråd for mars. Snart vår?

Håper egentlig dette blir en oppvekker for mange. Vi har ikke folk som blir skutt i gatene eller bombet, det er ikke krig, men det er en alvorlig nasjonal krise på alle måter, og den uvissheten mange av oss har for tida speiler nok så mange andre i mindre heldige deler av verden.

husker ikke ordrett, men leste en tweet om at neste gang vi vestlige privilegerte ser ned på båtflyktninger og andre i ekstremt vanskelige situasjoner får vi huske torsdag 12 mars 2020 og slåsskampen om dopapir.
Får håpe at det blir en oppvekker, ja!
"den store kampen om dopapiret" :hilarious:

Så får vi se om det var verd sine 124,75 kr. IMG_20200315_123648.jpg

Klarte endelig å bestemme meg etter 14 dager, så nå er gave til meg selv bestilt ;)
Nå tror jeg at jeg skal lese en bok

Sitter og lurer på hva som skjer med svigermor dersom de forbyr folk å være på hytta.
Hun bor på papiret i Oslo, men bor egentlig på hytta og har vel ikke vært hjemme på flere måneder.
Hun er i risikogruppen både på grunn av alderen og sykdommer.
Der hun er nå er hun mye tryggere med tanke på smitte enn i Oslo.
Ønsker ikke at hun skal bli tvunget til å være i Oslo

Sitter og lurer på hva som skjer med svigermor dersom de forbyr folk å være på hytta.
Hun bor på papiret i Oslo, men bor egentlig på hytta og har vel ikke vært hjemme på flere måneder.
Hun er i risikogruppen både på grunn av alderen og sykdommer.
Der hun er nå er hun mye tryggere med tanke på smitte enn i Oslo.
Ønsker ikke at hun skal bli tvunget til å være i Oslo
Sånne tilfeller synes jeg burde få bli der

Sånne tilfeller synes jeg burde få bli der
Jeg vet, men det er snakk om å innføre forbud mot å være på hytta, og etter det ble innført automatisk strømavlesning vil det jo være ganske enkelt å finne ut hvilke hytter som er i bruk, og hvilke som er tomme.
Er bare redd noen kommer på døren hennes og ber henne dra hjem

Ja, men det er jo nesten så hun kunne meldt flytting.... Bare at det kan hun vel ikke.
Hytten er definert som fritidsbolig, og man kan ikke ha fast adresse i en fritidsbolig.
Sjekket det for lenge siden, det er den eneste grunnen til at hun fremdeles har leiligheten i Oslo, og ikke har leid den ut.

Her har vi vart ute 2 ganger. Rydde litt. Så har eldste fått i oppgave att sortere klær i høger så brettet jeg. Det er god sysselsetting det

Lest bok, ryddet, gått tur i skogen med hunden, nettshoppet litt julegaver og jobbet litt.:)

prøver å støtte de små butikkene nå , frykter mange går konkurs så da vil jeg hvertfall prøve å hjelpe de så de ikke gjør det

Søsteren til en i klassen til eldste er smittet - og jeg som er nær nok panikk fra før av...
Riktignok er hun voksen og har flyttet ut, men bor i nærheten og ser familien hele tiden.

Hoff, håper dere unngår det.
Jeg er litt todelt når det kommer til det.

Jeg er livredd for at vi får det, og at det blir ille.
På den andre siden man snakker om at man tror 2,1 millioner av befolkningen vil få det og man er mest sannsynlig immun etterpå og vi er ikke i risikogruppen, og de fleste føler seg nesten ikke syke, kanskje greit å få det nå og bli ferdig med det....

Sims som virkelighetsflukt. Ikke dumt, vog et behov rett og slett.

Men du og du. Jeg var litt vill og gal og lot paret prøve på en ny baby mens den første enda var smårolling.

De fikk trillinger.

Jeg er litt todelt når det kommer til det.

Jeg er livredd for at vi får det, og at det blir ille.
På den andre siden man snakker om at man tror 2,1 millioner av befolkningen vil få det og man er mest sannsynlig immun etterpå og vi er ikke i risikogruppen, og de fleste føler seg nesten ikke syke, kanskje greit å få det nå og bli ferdig med det....

Jeg er også nesten der. Få det nå mens der enda er kapasitet på sykehusene virker nesten bedre enn å få det senere...

Men helst ikke få det i det hele tatt...

Jeg fortrenger virkeligheten i dag. Etter den dårlige starten på dagen med den vonde drømmen som viste seg å være bedre enn virkeligheten er, så har jeg ikke oppdatert meg på nettaviser hele dagen sånn jeg har gjort 6 siden onsdag, men rømt inn i sims.

Men jeg kommer jo på det av og til. Og det er vondt. Skummelt. Helt utenkelig rart.

Back
Topp