Ja. Gleder meg til vi har større plass så jeg kan ha skrivebordet mitt ett stedJeg har vel hatt sims 1 og 2, så det er gamle minner ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Gleder meg til vi har større plass så jeg kan ha skrivebordet mitt ett stedJeg har vel hatt sims 1 og 2, så det er gamle minner ja.
Får håpe at det blir en oppvekker, ja!Håper egentlig dette blir en oppvekker for mange. Vi har ikke folk som blir skutt i gatene eller bombet, det er ikke krig, men det er en alvorlig nasjonal krise på alle måter, og den uvissheten mange av oss har for tida speiler nok så mange andre i mindre heldige deler av verden.
husker ikke ordrett, men leste en tweet om at neste gang vi vestlige privilegerte ser ned på båtflyktninger og andre i ekstremt vanskelige situasjoner får vi huske torsdag 12 mars 2020 og slåsskampen om dopapir.

Sånne tilfeller synes jeg burde få bli derSitter og lurer på hva som skjer med svigermor dersom de forbyr folk å være på hytta.
Hun bor på papiret i Oslo, men bor egentlig på hytta og har vel ikke vært hjemme på flere måneder.
Hun er i risikogruppen både på grunn av alderen og sykdommer.
Der hun er nå er hun mye tryggere med tanke på smitte enn i Oslo.
Ønsker ikke at hun skal bli tvunget til å være i Oslo
Jeg vet, men det er snakk om å innføre forbud mot å være på hytta, og etter det ble innført automatisk strømavlesning vil det jo være ganske enkelt å finne ut hvilke hytter som er i bruk, og hvilke som er tomme.Sånne tilfeller synes jeg burde få bli der
Det blir nok veldig vanskelig å håndheve detSånne tilfeller synes jeg burde få bli der
Ja, men det er jo nesten så hun kunne meldt flytting.... Bare at det kan hun vel ikke.Det blir nok veldig vanskelig å håndheve det
Hytten er definert som fritidsbolig, og man kan ikke ha fast adresse i en fritidsbolig.Ja, men det er jo nesten så hun kunne meldt flytting.... Bare at det kan hun vel ikke.
Hoff, håper dere unngår det.Søsteren til en i klassen til eldste er smittet - og jeg som er nær nok panikk fra før av...
Riktignok er hun voksen og har flyttet ut, men bor i nærheten og ser familien hele tiden.
Jeg er litt todelt når det kommer til det.Hoff, håper dere unngår det.
Jeg er litt todelt når det kommer til det.
Jeg er livredd for at vi får det, og at det blir ille.
På den andre siden man snakker om at man tror 2,1 millioner av befolkningen vil få det og man er mest sannsynlig immun etterpå og vi er ikke i risikogruppen, og de fleste føler seg nesten ikke syke, kanskje greit å få det nå og bli ferdig med det....