Skravletråd for mars. Snart vår?

Ringte på torsdag, han hadde tenkt til å fortsette, skulle sende melding om ikke. Om han er privat vet jeg ikke, han er på lista over de som får den støtta slik at jeg får dekka det via nav.
Ok, da får du ta en vurdering selv om du velger å kanselere. Bare husk å gjøre det i tide så du slipper å ta hele regningen

Etter litt for mye tanker som spinner vill og et lettere hysterisk anfall i armkroken til min mann, har jeg roet meg ned og er klar for en ny dag i en korona-begrenset hverdag.

Folk lever i deler av verden under mye vanskeligere forhold enn dette.

Etter litt for mye tanker som spinner vill og et lettere hysterisk anfall i armkroken til min mann, har jeg roet meg ned og er klar for en ny dag i en korona-begrenset hverdag.

Folk lever i deler av verden under mye vanskeligere forhold enn dette.
Tankene flyr for tiden, ja.. Vi er ikke vant til slike kriser, vi har vært relativt skjermet hele veien :shy:
Her er det ny dag i isolering..

Tankene flyr for tiden, ja.. Vi er ikke vant til slike kriser, vi har vært relativt skjermet hele veien :shy:

Vi har vært skjermet ja.

Juli 2019 startet jeg en notat-huskeliste for sommerferien 2020. I den naive tro at vi selvsagt skulle på ferie til svigermor i år også.

Jeg klarer ikke å komme på hva den serien jeg har sett på NRK nett tv heter, kommer my episode hver lørdag :confused:

Oooh gøy, husker jeg hadde sims som liten også, nå spiller jeg på tv-en via switch, orker ikke å spille med laptopen på fanget.
Jeg har vel hatt sims 1 og 2, så det er gamle minner ja.

Kom en annonse på fb i går nemlig. 75% rabatt så hele greia koster bare 125 kr eller noe sånn. Grunnpakken da altså, evt utvidelser komet i tillegg og kostet mer ;)

Håper egentlig dette blir en oppvekker for mange. Vi har ikke folk som blir skutt i gatene eller bombet, det er ikke krig, men det er en alvorlig nasjonal krise på alle måter, og den uvissheten mange av oss har for tida speiler nok så mange andre i mindre heldige deler av verden.

husker ikke ordrett, men leste en tweet om at neste gang vi vestlige privilegerte ser ned på båtflyktninger og andre i ekstremt vanskelige situasjoner får vi huske torsdag 12 mars 2020 og slåsskampen om dopapir.

Back
Topp