Skravletråd for mars. Snart vår?

Vi er heldigvis to på hjemmekontor i tillegg to til på hjemmeskole og en med hjemme barnehage.

Hun ga klart beskjed om at hjemmet vårt er ingen skole og ingen barnehage. Men hun godtar at vi alle skal være hjemme.
Hehe:) godt å kunne være 2 voksne!

Eldste har fått noe oppgaver via showbie på skole-ipaden, men jeg har ikke funnet ut hvor omfattende dager de legger opp til enda.
Her blir det fjernundervisning via chat blant annet...fra kl 09-13:) alle må skjermes på hvert sitt rom, jeg blir vel fykende fram og tilbake for å hjelpe:P

God morgen
Våken noen timer i natt.. nå skal jeg på jobb og hente resten av tingene mine, siden jrg ikke får komme innom de neste to ukene. kengubarnet skal gjøre ferdig ukens oppgaver sto det men siden han nesten er ferdig så får han sove lenge i dag.
God kveld:) rare dager...

Her blir det fjernundervisning via chat blant annet...fra kl 09-13:) alle må skjermes på hvert sitt rom, jeg blir vel fykende fram og tilbake for å hjelpe:p
Såpass, her er det så langt jeg skjønner snakk om oppgaver de skal løse og sende inn på showbie og få tilbakemelding der, men altså skriftlig. Eller altså, læreren kan jo lese inn beskjed og de skal gjerne lese inn tekst som sendes tilbake)

De er jo vant til å jobbe sånn med lekser fra før. Det blir bare mer og annerledes

Her starter de 8.30 og må være pålogget da. Så skal de gjøre de oppgavene de får og tilslutt skrive en logg før dagen avslutter

Ja veldig.... Og jeg går jo på aap 50%, så jeg får trekk i lønn både når jeg er syk selv og syke barn, og får da utbetalt aap i stedet for lønn.. Så hvis jeg er syk alle 3 arbeidsdagene neste uke, får jeg 4 dager trekk i lønn, siden jeg var borte i går og. Mulig enda mer trekk siden jeg har fridag imellom arbeidsdagene mine :(
Jeg har hverken råd eller tid til det...
Men er jeg syk så er jeg syk...

Denne her var forsåvidt veldig fin, og jeg tror det er ganske klart at jeg har forkjølelse som har gått over i influensa og at frøkna har hatt influensa.
https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vd0Ww?utm_source=vgfront&utm_content=row-1&utm_term=df-86-r74e3f0f:df-86-r74e3f0f
Nei, er ikke lett :( jeg har ikke rett på egenmelding i den nye jobben og får ikke sykemelding så lenge jeg ikke føler meg ordentlig syk/er bekreftet syk, så får trekk i lønn de dagene jeg er/blir borte. Jeg må også isolere meg fra mine kjære frem til prøvesvar kommer, test skal tas imorgen:arghh:

Satt og pratet med ei venninne (over telefon), og fortalte om dagen min.
Tok ukeshandel, handlet som jeg pleier på Rema, var mange tomme hyller, men ikke så farlig, Meny ligger rett ved siden av og der hadde de det jeg ikke fikk tak i, var heller ikke tommehyller der...

Så til problemstillingen:
Sier det noe om hvem som hamstrer, eller at Meny har større lokal lager og/eller er flinkere til å fylle opp?

Tok ukeshandel, handlet som jeg pleier på Rema, var mange tomme hyller, men ikke så farlig, Meny ligger rett ved siden av og der hadde de det jeg ikke fikk tak i, var heller ikke tommehyller der...

Sier det noe om hvem som hamstrer, eller at Meny har større lokal lager og/eller er flinkere til å fylle opp?
Det kan være at meny ble fylt opp i dag feks

Tja, meny er dyrere, skal man hamstre så hamstrer man blligere? Samtidig kan de godt ha støre lager og flinkere å fylle på, det bør de, de er jo dyrere ;)

Frøkna sitter vedsiden av meg og gomler på litt av en bolle, hvis mamma skulle ha, så måtte jo hu få smake også... hu ble 9 mnd igår, rart å tenke på..
Allerede begynt å planlegge 1årsdag og håper det er såpass at vi får feiret det med litt stil, at mamma og pappa har mulighet for å komme fra Oslo... vet det er veldig tidlig å planlegge, men igjen jeg begynte å planlegge dåp 3 mnd før fødsel.

Frøkna sitter vedsiden av meg og gomler på litt av en bolle, hvis mamma skulle ha, så måtte jo hu få smake også... hu ble 9 mnd igår, rart å tenke på..
Allerede begynt å planlegge 1årsdag og håper det er såpass at vi får feiret det med litt stil, at mamma og pappa har mulighet for å komme fra Oslo... vet det er veldig tidlig å planlegge, men igjen jeg begynte å planlegge dåp 3 mnd før fødsel.
Oj har hun blitt så stor allerede

Så fort tiden går:happy:

Det blir jo “automatisk” lavpriskjeder som får mest trafikk vil jeg tro. Folk vil fortsatt handle billigst mulig

Back
Topp