Skravletråd for mars. Snart vår?

Ja, helt klart.

Men jeg er spent på hvordan det oppfattes at tiden går nå i vår.

Da jeg startet denne tråden for to uker siden med en drøm om våren, så så jeg for meg en vår og forsommer helt sånn som vanlig. Med fokus på hagen, travle uker med ungene, før du vet ordet av det er det påske og så kommer mai med fridager og fest, mye aktivitet med korpset og så er det snart sommer.

Virkeligheten vi lever i har forandret seg veldig.

Nå lurer man på om man får feiret bursdag om 3 mnd.
Hvordan 17.mai blir markert.
Om man kommer seg på sommerferie.

40 år om to dager, jeg skjønner hvorfor jeg ikke kan feires men litt kjipt synes jeg likevel det er når også denne store feiringen måtte avlyses , akkurat som 30 års feiringen. Dvs jeg fikk feire det med 3 venner for ett par uker siden men skulle jo feire mer og få besøk.

Ja, helt klart.

Da jeg startet denne tråden for to uker siden med en drøm om våren, så så jeg for meg en vår og forsommer helt sånn som vanlig. Med fokus på hagen, travle uker med ungene, før du vet ordet av det er det påske og så kommer mai med fridager og fest, mye aktivitet med korpset og så er det snart sommer.

Ja.. helt sant.. hadde heldigvis ikke planlagt ferie.
Jeg undrer også på om rettssaken blir utsatt....

40 år om to dager, jeg skjønner hvorfor jeg ikke kan feires men litt kjipt synes jeg likevel det er når også denne store feiringen måtte avlyses , akkurat som 30 års feiringen. Dvs jeg fikk feire det med 3 venner for ett par uker siden men skulle jo feire mer og få besøk.
Da tar jeg meg ett glass vin for deg. 40 er stort!

Ja.. helt sant.. hadde heldigvis ikke planlagt ferie.
Jeg undrer også på om rettssaken blir utsatt....
Jeg har ikke bestilt ferie.

Men jeg har planlagt den siden i fjor sommer...

Og, vel. Svigers er jo 60+
De besøker vi hver sommer.

Jeg hadde lyst i dyreparken. Ikke 1 meters avstand der nei.

Har lyst på campingtur. Vel, der kan vi kanskje holde en meters avstand, om alle andre er hjemme :) men jeg hadde tenkt pinsa sammen med mamma og pappa i campingvogn. Det utgår. Mamma er risikogruppe som sterkt risikerer å dø om hun får det.

Hmm.

Ja. Jeg leste et forslag om å svi av året og neste års feriebudsjett på svømmebasseng i hagen, vi kommer oss jo ikke noe sted likevel ;)

Har lyst på campingtur. Vel, der kan vi kanskje holde en meters avstand, om alle andre er hjemme :) men jeg hadde tenkt pinsa sammen med mamma og pappa i campingvogn. Det utgår. Mamma er risikogruppe som sterkt risikerer å dø om hun får det.

Hmm.

Ja. Jeg leste et forslag om å svi av året og neste års feriebudsjett på svømmebasseng i hagen, vi kommer oss jo ikke noe sted likevel ;)
Ja. Mulig en god ide.

Det er ikke noe kjekt nei

For all del. Jeg vet ei som feiret 30 årsdagen sin med en fest en sommer. Den er jo verd å feire. Hun fylte år i november året før.

Svigerfar markerte vel også 60 års dagen sin etter mye press i fjor sommer. I september ble han 61.

Det er ikke noe kjekt nei

For all del. Jeg vet ei som feiret 30 årsdagen sin med en fest en sommer. Den er jo verd å feire. Hun fylte år i november året før.

Svigerfar markerte vel også 60 års dagen sin etter mye press i fjor sommer. I september ble han 61.
Jeg skal ta nok ta den igjen tror heg, spørs når jeg får gjort det.

Hmm.

Vi har planlagt ferie, betalt inn en del penger eller mamma har siden hun spanderer

Ja, helt klart.

Jeg har termin 31.juli men har født tidlig alle tre ganger så jeg grugleder meg til fødsel! rart - Vi hadde tenkt å reise til familie i august før skolen starter igjen og holde barnedåp/sommerferi for unga! men tror ikke det. Det får vente og vi blir godt kjent med lillesøster før andre møter henne

Det er litt surt :( her feiret vi min 30 års på reisefot med alle våres ting! flyttet til Norge etter endt studie i DK :p håper du får en fin dag likevel og feirer stort ved neste anledning

Det er litt surt :( her feiret vi min 30 års på reisefot med alle våres ting! flyttet til Norge etter endt studie i DK :p håper du får en fin dag likevel og feirer stort ved neste anledning
Min ble brukt til p være i begravelse . Utrolig hvor firt de ti årene har gått

Da har du bursdag samme dag som Lille U :)

Kan du ikke utsette feiringen til etter at ting blir bedre?

Vi har snakket om at ferien utgår i år. Ja. Ikke med ungene. Men oss voksne.

Vi hadde ikke planer om fly eller utland, men også innland og svigers er ikke helt aktuelt lenger.

Jeg må til å planlegge alternativt

Telt i hagen. Nytt basseng i hagen. Det forrige sprakk i fjor. Trampolina. Kjøkkenhage.

Kanskje i år lager vi sukkeret-teltet jeg fantasere om for noen år siden? (tenk formen på et leke-indianer-telt. Tre eller fire lange stokker som møtes på midten. Binde opp noe det kan klatre langs mellom dem, med åpning på ene siden. Plante sukkererter som klatrer rundt det hele. Jeg så bilde i et blad en gang. Det så kult ut.

Back
Topp