Skravletråd for mars. Snart vår?

Aha, ok.
Men da har du fått beskjed fra arbeidsgiver om at du er hjemme pga barn i risikogruppen?
Med lønn?

For her har vi også barn i risikogruppen. Kroniske luftveissykdommer.
Ja :)[/QUOTE]
Da håper jeg det gjelder over hele landet.... For da skal i praksis vi også få det da...
Men har du fått noen arbeidsoppgaver?
Kommunal eller privat?

Da håper jeg det gjelder over hele landet.... For da skal i praksis vi også få det da...
Kommunal eller privat?[/QUOTE]
Ingen oppgaver, men det kam vel komme.
Det ser ut som det er litt forskjell på hva som er grunnen til risikogruppe og om man må jobbe eller ikke

Kommunal eller privat?
Det ser ut som det er litt forskjell på hva som er grunnen til risikogruppe og om man må jobbe eller ikke[/QUOTE]
Risikogruppe er vel risikogruppe uansett hvor man bor iallefall.
Finner vel ut av det her og

Jeg tenker at nå som frøkna allerede har nedsatt immunforsvar pga sykdom og lungekapasitet pga astmaen, så er ikke en korona god å få på toppen.. Så i mine øyne klar risikogruppe...

Det ser ut som det er litt forskjell på hva som er grunnen til risikogruppe og om man må jobbe eller ikke
Risikogruppe er vel risikogruppe uansett hvor man bor iallefall.
Finner vel ut av det her og

Jeg tenker at nå som frøkna allerede har nedsatt immunforsvar pga sykdom og lungekapasitet pga astmaen, så er ikke en korona god å få på toppen.. Så i mine øyne klar risikogruppe...[/QUOTE]
Jo men alvorlighetsgraden er jo forskjellig , jeg vet kollega med barn med astma fikk beskjed om at det kunne være h*n måtte møte opp men de måtte sjekke opp i det.
Jeg har fått beskjed om 14 dager hjemme og ikke lov å komme innom jobb i det hele tatt.

nedsatt immunforsvar gir nok hjemmejobb på deg ogsp ;)

Showbie er nede i hele Europa. Jahh.

Jaja, les en bok. Jobb på Salaby, multi Nettopp gaver. Noe finner vi.

Etter å ha vært i kontakt med kommunens koronatlf så får jeg ikke gå på jobb i helga. For et styr å finne ut av ting :dead:

Okey, nå må jeg spørre. Ble rimelig oppgitt igår!
Nevøen vår på hans side har vært kraftig forkjølet en liten stund, igår fikk han feber da vi feiret min svoger.
Han har vært i klasserom med ei som nå sitter i karantene. De kommer likevel på feiringen uten å si noe før vi var der :arghh:

Jeg ble forkjølet før utbruddet kom til norge, men idag våknet jeg med sår hals i tillegg.

Ringer jeg legen nå og hører hva jeg gjør? Jeg skal opprinnelig jobbe hele helga, men er jo livredd for at dette er noe mer og at jeg evnt skal dra det på jobb..
Åååh, vi hadde ikke gått i bursdagen hvis jeg hadde visst det :facepalm:
Ville ringt legen og hørt i det minste.

Nå har dem sagt at bhg/sfo ikke kan kreve betaling når barna ikke kan møte. Det har ikke mye å si for oss da plassen er oppsagt fra 1.april men det gjelder da litt over halv måned. Jeg betaler regning som vanlig selvsagt.

Etter å ha vært i kontakt med kommunens koronatlf så får jeg ikke gå på jobb i helga. For et styr å finne ut av ting :dead:
Ja det er søren meg idiotisk at folk ikke tar hensyn :(

Jeg må tenke meg godt om selv på søndag. Jeg er så forkjøla, var hjemme i går.
Og skal på jobb mandag (bhg).
Men er jeg fortsatt tett så kan jeg ikke. Og det sa jeg til styrer i dag. Men kan jo være jeg kan ha hjemmekontor. Lese meg opp på fagstoff, evt.

Ja det er søren meg idiotisk at folk ikke tar hensyn :(

Jeg må tenke meg godt om selv på søndag. Jeg er så forkjøla, var hjemme i går.
Og skal på jobb mandag (bhg).
Men er jeg fortsatt tett så kan jeg ikke. Og det sa jeg til styrer i dag. Men kan jo være jeg kan ha hjemmekontor. Lese meg opp på fagstoff, evt.
Jeg fikk beskjed at hvis symptomene ble verre ila helga, så måtte jeg inn og ta test. Jeg var jo forkjølet før alt startet, men halsen er blitt sår og føler jeg er generelt tettere i nese og bryst. Innbilning? Aner ikke, men vi får se det ann over helga. Helsepersonell med akutt luftveisinfeksjoner blir testet (+ noen andre unntak), ellers slutter de nå å teste så mye:sorry:

Og siden de slutter å teste vil "antallet smittede" ikke stige like mye lenger. Men om alle som har symptomer holder seg vekke fra folk bremser vi smitten.

Dere som ikke er i karantene, hvor restriktive er dere med butikker? Sånn for deres egen del?

Mat skal vi handle.
Men jeg har lyst på hsgeland og/eller plantasjen
Vi hadde egentlig planer om shopping, mellomste trenger vårjakke som er vind og vanntett, og joggesko. Yngste og eldste trenger trolig også joggesko. Og han muligens også jakke. Mellomste skal ha seg seng. Og klesskap. Og pult. Sistnevnte hadde jo vært greit å ha på plass med to uker hjemmeskole, men hun bruker spisebordet som alraå er felles hjemmekontor / skole for hele familien egenelig.

Vi avventer, ja?

Dere som ikke er i karantene, hvor restriktive er dere med butikker? Sånn for deres egen del?

Mat skal vi handle.
Vi hadde egentlig planer om shopping, mellomste trenger vårjakke som er vind og vanntett, og joggesko. Yngste og eldste trenger trolig også joggesko. Og han muligens også jakke. Mellomste skal ha seg seng. Og klesskap. Og pult. Sistnevnte hadde jo vært greit å ha på plass med to uker hjemmeskole, men hun bruker spisebordet som alraå er felles hjemmekontor / skole for hele familien egenelig.

Vi avventer, ja?

avventer alt som ikke må gjøres. Så gjør nødvendig mathandel og stopper der. Dvs, hvis jeg skal ha hjemmekontor trenger jeg pult, men det tar en voksen alene, tar ikke hele bøtteballetten på butikktur :) så ting som trengs til hjemmeskole tenker jeg er innafor :)

Mat skal vi handle.

Vi avventer, ja?
Vi handlet mat i går :) håper vi kan vente med mer shopping til over helgen og da blir det evt Plantasjen siden jeg vil få unna litt hagejobbing

Back
Topp