Her er første person på jobben til min man i karanteneIngen i vårt fylke er bekreftet smittet enda så vi har der på god avstand. Men jeg regner med det kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er første person på jobben til min man i karanteneIngen i vårt fylke er bekreftet smittet enda så vi har der på god avstand. Men jeg regner med det kommer.

Så koselig da.Skal på første svangerskapskontroll denne fredagen. Annet enn det vil jeg mai skal komme, få vekk snøen, få varmen igjen, fått gjort vårrengjøring og glede seg til uke 19 ultralyden![]()
Ferdig med overtidabobla, jobber mye mellom nyttår og vinterferien/i vinterferien men nå er det over for i år.Takk, det samme
Det går faktisk veldig fint! Med deg?
Hva skal dere for noe spennende i år da?Som jeg gleder meg til sommerferie![]()
Ja, det ordner seg som regel alltidFerdig med overtidabobla, jobber mye mellom nyttår og vinterferien/i vinterferien men nå er det over for i år.
Så da begynner vi så smått å dukke opp og se alt vi burde gjort de siste par mnd. Men det ordner seg.
Det gjør jeg og! Selv om jeg skal sykle til Paris <3Som jeg gleder meg til sommerferie![]()
Frister å komme på middag til degUtrolig sliten etter 3 dager med kurs.
Sitter ned litt nå mens middagen putrer litt på ovnen
Når du ikke en gang vet hva vi hadde til middag i dag?Frister å komme på middag til deg![]()

Ja, det ordner seg som regel alltidEnten så går det fint, eller så går det over <3
Da er der nærmere jaHer er første person på jobben til min man i karantene
Trolig mer fristende enn vårNår du ikke en gang vet hva vi hadde til middag i dag?![]()
Ikke så veldig spennende her heller.Trolig mer fristende enn vår
. Fiskepinner og pommes-frites, rett fra frysedisken begge to
JaDa er der nærmere ja
Sykle?Det gjør jeg og! Selv om jeg skal sykle til Paris <3
Ikke så mye spennende , en uke til Albir og resten på hytta tror jegHva skal dere for noe spennende i år da?
Jeg har et inntrykk av at du alltid har gode middagerNår du ikke en gang vet hva vi hadde til middag i dag?![]()