Skravletråd for mars. Snart vår?

Skal på første svangerskapskontroll denne fredagen. Annet enn det vil jeg mai skal komme, få vekk snøen, få varmen igjen, fått gjort vårrengjøring og glede seg til uke 19 ultralyden :happy:

Skal på første svangerskapskontroll denne fredagen. Annet enn det vil jeg mai skal komme, få vekk snøen, få varmen igjen, fått gjort vårrengjøring og glede seg til uke 19 ultralyden :happy:
Så koselig da.
Masse lykke til

Takk, det samme:)
Det går faktisk veldig fint! Med deg?
Ferdig med overtidabobla, jobber mye mellom nyttår og vinterferien/i vinterferien men nå er det over for i år.

Så da begynner vi så smått å dukke opp og se alt vi burde gjort de siste par mnd. Men det ordner seg.

Ferdig med overtidabobla, jobber mye mellom nyttår og vinterferien/i vinterferien men nå er det over for i år.

Så da begynner vi så smått å dukke opp og se alt vi burde gjort de siste par mnd. Men det ordner seg.
Ja, det ordner seg som regel alltid:) Enten så går det fint, eller så går det over <3

Ja, det ordner seg som regel alltid:) Enten så går det fint, eller så går det over <3

Det er mitt (ett av mine) mantra.

Jeg liker også et piet hein sitat jeg fant igjen nylig

Bekymringer trekker en negativ rente, de vokser seg små visst man kan la dem vente

Derved, det går enten bra eller over, og lar jeg være å bekymre meg på forhånd blir det enklere.

Jeg klarer slett ikke alltid leve etter det, men jeg prøver

Trolig mer fristende enn vår
. Fiskepinner og pommes-frites, rett fra frysedisken begge to
Ikke så veldig spennende her heller.
Strimlet bare noe kylling, stekte med litt krydder, hadde i gulrøtter, paprika og en skvett fløte. Smakte til med salt og pepper.
Satte over vann til pasta, og lot det små putre i påvente av pastaen, blandet

Jeg skal "gå" fra Kristiansand til Oslo, via Stavanger og ålesund i vår. Bare på lissom, det er en dytt-konkurranse på jobb. Innom alle stedene vi har kontor.

Det kan bli halvannen mnd med økt aktivitet det gitt.

Back
Topp