Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Jeg fikk den villeste beskjeden på fredag: Vi skal flytte til utlandet i Europa på grunn av jobben til mannen min! Jeg får i tillegg full kompensasjon for å ikke jobbe. Det betyr at vi blir boende ute i fire år – tre utropstegn!
Jeg har jo grublet mye på hvordan vi skulle løse permisjonssituasjonen, særlig med tanke på tredjemann. Vi vurderte både dagmamma fra mars til juni og andre løsninger, siden vi ikke har hatt mulighet til å ta ulønnet permisjon eller gå ned til 80 prosent – rett og slett på grunn av høyt boliglån.
Men nå får jeg faktisk muligheten til å være mamma på heltid i fire år, og virkelig følge opp jentene våre. Det føles nesten uvirkelig. Herregud, så heldig jeg er!
Åååh, litt misunnelig altså!!
Følger med i avisene og ser det er kraftig vær på gang allerede. Selv bor jeg på Østlandet og slipper vel unna det aller verste.
her er det meldt om verste stormen på 25 år og 100mm regn. Vi holder oss innendørs i dag
mamma har passet kattene mens vi var på ferie, og får ikke reist hjem nå så hun får bare bli litt til