Burde jo være i mål i løpet av dagen daJepp! 200 flere innlegg, så er vi i mål![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde jo være i mål i løpet av dagen daJepp! 200 flere innlegg, så er vi i mål![]()
Jaa, det burde vi. Tenker vi blir klare ila dagen! Men ikke sikkert vi får skjult gruppe før over helga, daBurde jo være i mål i løpet av dagen da![]()

I natt sov jeg heldigvis, men de siste nettene har jeg vært lysvåkenFlere som sleit med å sove i natt?![]()

Ja, men så har jeg en toåring som var litt sur ca hver time i hele nattFlere som sleit med å sove i natt?![]()

I natt sov jeg heldigvis, men de siste nettene har jeg vært lysvåken![]()
Så deilig du endelig fikk sove i natt, @Gakkepus !Ja, men så har jeg en toåring som var litt sur ca hver time i hele natt![]()

Så deilig du endelig fikk sove i natt, @Gakkepus !
Uff, da blir det ikke lett å få timene sine på øyet nei @Lillafrosk . Her var det første gangen ettåringen endelig sov gjennom natten i sin egen seng, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg lå våken helt til kl 3.![]()
Haha, er det ikke typisk! Skulle tro det var planlagt noen ganger.Toåringen kom i sengen min ca kl23, hun var veldig survete og lei da >< og har vært survete i hele natt. Nå er hun derimot blid som smør
Aner ikke hva det gjaldt. Men gravidhormonene gjør visst at jeg ikke vil sove på morran uansett, så går greitHaha, er det ikke typisk! Skulle tro det var planlagt noen ganger.

Nei, men våkner jo så himla tidlig.. her snakker vi klokke. 05.00 og får ikke sove etter det.. kveldstrøtt som bare rakkern daFlere som sleit med å sove i natt?![]()
Gratulerer med toåringAner ikke hva det gjaldt. Men gravidhormonene gjør visst at jeg ikke vil sove på morran uansett, så går greit
Nå ordner jeg frokost, skal snart lage kake, for toåringen har bursdag i dagHun ble toåring i natt, nemlig
![]()

Næmmen, gratulerer med 2 åring i hus. Hvilken kake blir det? MmmAner ikke hva det gjaldt. Men gravidhormonene gjør visst at jeg ikke vil sove på morran uansett, så går greit
Nå ordner jeg frokost, skal snart lage kake, for toåringen har bursdag i dagHun ble toåring i natt, nemlig
![]()
Ja sånn har jeg hatt det og siste dagene. Helt skutt på kveldene, men i går så var det bare å ligge å vri seg. Er så kjedelig.Nei, men våkner jo så himla tidlig.. her snakker vi klokke. 05.00 og får ikke sove etter det.. kveldstrøtt som bare rakkern da![]()
Gratulerer med toåring![]()
TakkNæmmen, gratulerer med 2 åring i hus. Hvilken kake blir det? Mmm
jeg har en liggende, og det er like greit (gubben har cøliaki, så lettvint løsning sånn, mtp glutenfri kake).Hun er ikke så nøye på det, bare hun får kake
tenkte jeg skulle ordne selve kaka nå, også kjøper jeg noe lys hun kan få blåse ut, så blir det så bra
Kroppen vil helst ha 9 timer for å fungere, og jeg er fortsatt trøtt ettet 9 timer!
Det blir bra ja! Posesjokoladekake er undervurdert synes jeg. Pleier som regel alltid bli godt!Takkblir noe så enkelt som sjokoladekake fra pose
jeg har en liggende, og det er like greit (gubben har cøliaki, så lettvint løsning sånn, mtp glutenfri kake).Hun er ikke så nøye på det, bare hun får kake
tenkte jeg skulle ordne selve kaka nå, også kjøper jeg noe lys hun kan få blåse ut, så blir det så bra
![]()
Jeg pleier ofte lage Oreokake, men vi må til byen i dag, og jeg orker ikke stresse sånn. Så det blir en kake som alle kan spise i dag.Det blir bra ja! Posesjokoladekake er undervurdert synes jeg. Pleier som regel alltid bli godt!

Jeg vil antakelig sove mer om ei drøy uke; vet jeg pleier bli veldig trøtt i alle fall. Men akkurat nå, så er det sånn at jeg ikke sover særlig.Jeg føler meg heldig, sover gjennom hele natta utenom tissepausene. Men får jeg under 8 timer blir jeg fysisk dårligKroppen vil helst ha 9 timer for å fungere, og jeg er fortsatt trøtt ettet 9 timer!
Godt det er ferie!![]()