Skravletråd for Mars -26

I natt sov jeg heldigvis, men de siste nettene har jeg vært lysvåken :laughing002
Ja, men så har jeg en toåring som var litt sur ca hver time i hele natt :bag:
Så deilig du endelig fikk sove i natt, @Gakkepus !

Uff, da blir det ikke lett å få timene sine på øyet nei @Lillafrosk . Her var det første gangen ettåringen endelig sov gjennom natten i sin egen seng, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg lå våken helt til kl 3. :happy8

Så deilig du endelig fikk sove i natt, @Gakkepus !

Uff, da blir det ikke lett å få timene sine på øyet nei @Lillafrosk . Her var det første gangen ettåringen endelig sov gjennom natten i sin egen seng, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg lå våken helt til kl 3. :happy8

Toåringen kom i sengen min ca kl23, hun var veldig survete og lei da >< og har vært survete i hele natt. Nå er hun derimot blid som smør

Toåringen kom i sengen min ca kl23, hun var veldig survete og lei da >< og har vært survete i hele natt. Nå er hun derimot blid som smør
Haha, er det ikke typisk! Skulle tro det var planlagt noen ganger.

Haha, er det ikke typisk! Skulle tro det var planlagt noen ganger.
Aner ikke hva det gjaldt. Men gravidhormonene gjør visst at jeg ikke vil sove på morran uansett, så går greit :p
Nå ordner jeg frokost, skal snart lage kake, for toåringen har bursdag i dag ❤️ Hun ble toåring i natt, nemlig :hilarious:

Aner ikke hva det gjaldt. Men gravidhormonene gjør visst at jeg ikke vil sove på morran uansett, så går greit :p
Nå ordner jeg frokost, skal snart lage kake, for toåringen har bursdag i dag ❤️ Hun ble toåring i natt, nemlig :hilarious:
Gratulerer med toåring :love017:p

Næmmen, gratulerer med 2 åring i hus. Hvilken kake blir det? Mmm

Nei, men våkner jo så himla tidlig.. her snakker vi klokke. 05.00 og får ikke sove etter det.. kveldstrøtt som bare rakkern da :p
Ja sånn har jeg hatt det og siste dagene. Helt skutt på kveldene, men i går så var det bare å ligge å vri seg. Er så kjedelig.

Gratulerer med toåring :love017:p
Næmmen, gratulerer med 2 åring i hus. Hvilken kake blir det? Mmm
Takk ❤️ blir noe så enkelt som sjokoladekake fra pose :hilarious: jeg har en liggende, og det er like greit (gubben har cøliaki, så lettvint løsning sånn, mtp glutenfri kake).Hun er ikke så nøye på det, bare hun får kake :bag: tenkte jeg skulle ordne selve kaka nå, også kjøper jeg noe lys hun kan få blåse ut, så blir det så bra :)

Jeg føler meg heldig, sover gjennom hele natta utenom tissepausene. Men får jeg under 8 timer blir jeg fysisk dårlig:hungover: Kroppen vil helst ha 9 timer for å fungere, og jeg er fortsatt trøtt ettet 9 timer!

Godt det er ferie!:smiley-ashamed004

Takk ❤️ blir noe så enkelt som sjokoladekake fra pose :hilarious: jeg har en liggende, og det er like greit (gubben har cøliaki, så lettvint løsning sånn, mtp glutenfri kake).Hun er ikke så nøye på det, bare hun får kake :bag: tenkte jeg skulle ordne selve kaka nå, også kjøper jeg noe lys hun kan få blåse ut, så blir det så bra :)
Det blir bra ja! Posesjokoladekake er undervurdert synes jeg. Pleier som regel alltid bli godt!

Det blir bra ja! Posesjokoladekake er undervurdert synes jeg. Pleier som regel alltid bli godt!
Jeg pleier ofte lage Oreokake, men vi må til byen i dag, og jeg orker ikke stresse sånn. Så det blir en kake som alle kan spise i dag. :p
Datter nr 2 har også bursdag snart (om ti dager), så regner med jeg må ha mer spesifikk kake da :hilarious:

Jeg føler meg heldig, sover gjennom hele natta utenom tissepausene. Men får jeg under 8 timer blir jeg fysisk dårlig:hungover: Kroppen vil helst ha 9 timer for å fungere, og jeg er fortsatt trøtt ettet 9 timer!

Godt det er ferie!:smiley-ashamed004
Jeg vil antakelig sove mer om ei drøy uke; vet jeg pleier bli veldig trøtt i alle fall. Men akkurat nå, så er det sånn at jeg ikke sover særlig. :p

Back
Topp