Heng dere med på lekene, så går det fortSamme her, men syns det er rart å skrive bare for å skrive![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heng dere med på lekene, så går det fortSamme her, men syns det er rart å skrive bare for å skrive![]()

Jeg bruker den søke greia litt vel ofteÅåå den der takker jeg også for!! Den går jo mye raskere enn sånn jeg har pleid å søke![]()

Japp skal prøve å henge medHeng dere med på lekene, så går det fort![]()
Bruker den ganske ofte jeg og på assistert, men visste ikke at det var en enklere måteJeg bruker den søke greia litt vel ofte![]()
Bruker den fort både i egne innlegg (skrev jeg ikke noe i dagboken om...) og "jeg mente det var en tråd om.."Bruker den ganske ofte jeg og på assistert, men visste ikke at det var en enklere måte![]()
Veldig lurt! Fort å gå i surr på hvor man har lest noeBruker den fort både i egne innlegg (skrev jeg ikke noe i dagboken om...) og "jeg mente det var en tråd om.."![]()
Ja, spesielt om man vet at det var et par år siden man leste detVeldig lurt! Fort å gå i surr på hvor man har lest noe![]()

Er nok i mål til mandag, ja4,3K innlegg jo. Dette går unna!![]()
Det er så herlig, detSyns det er utrolig tilfredsstillende å se på de positiv testene her, altså. Tok nettopp ny - fordi hvorfor ikke? Er så deilig å ikke lete etter strek med lommelykt, og nistirre på testen, plukke den opp fra søpla. Nå er streken der. Helt enkelt og greit.
For en viljestyrkeSist gang tok jeg masse tester, men nå har jeg faktiak kun tatt 2. Ikke engang kjøpy sånn clearblue som viset økning.
Har masse tester fordi måtte kjøpe ny 10pk.så får se om je bare tester for morro
(ser også de ikke har klart å fikse smiley på 3 år, så blir nok lite smileys fra meg fordi jeg glemmet å legge inn i tillegg)
Bad i vei!Kan man bade i basseng når man er gravid? Jeg leste meg opp på at bassengene er rundt 31-34 grader.
Ser ikke noe grunn til at man ikke skal kunne det. Så lenge temperaturen ikke er høyere er over 37, så er det nok bare å bade. Men det er min mening.Kan man bade i basseng når man er gravid? Jeg leste meg opp på at bassengene er rundt 31-34 grader.
Bad i vei!
Bør være forsiktig med varme boblebad (.. overoppheting, men tenker jo du kjenner det litt sjæl) og når vannet går (men det er nå en stund til - om det går i det hele tatt) , men ellers.. bad i vei.
Da blir det bading!Ser ikke noe grunn til at man ikke skal kunne det. Så lenge temperaturen ikke er høyere er over 37, så er det nok bare å bade. Men det er min mening.

Første graviditet testet jeg bare en gang, skjønte liksom ikke at det var en ting å teste masseSist gang tok jeg masse tester, men nå har jeg faktiak kun tatt 2. Ikke engang kjøpy sånn clearblue som viset økning.
Har masse tester fordi måtte kjøpe ny 10pk.så får se om je bare tester for morro
(ser også de ikke har klart å fikse smiley på 3 år, så blir nok lite smileys fra meg fordi jeg glemmet å legge inn i tillegg)
Men ved forrige graviditet som endte i MA, da startet testekjøret.. Og blir sikkert til å teste til dyestealer og 3+ på digital nå 
Badet i badsebasseng sikkert 3 ganger i uken da jeg gikk gravid med lillemor. Så bare å badeKan man bade i basseng når man er gravid? Jeg leste meg opp på at bassengene er rundt 31-34 grader.