Skravletråd for Mars -26

Bruker den ganske ofte jeg og på assistert, men visste ikke at det var en enklere måte :D
Bruker den fort både i egne innlegg (skrev jeg ikke noe i dagboken om...) og "jeg mente det var en tråd om.." :p

Syns det er utrolig tilfredsstillende å se på de positiv testene her, altså. Tok nettopp ny - fordi hvorfor ikke? Er så deilig å ikke lete etter strek med lommelykt, og nistirre på testen, plukke den opp fra søpla. Nå er streken der. Helt enkelt og greit.

Sist gang tok jeg masse tester, men nå har jeg faktiak kun tatt 2. Ikke engang kjøpy sånn clearblue som viset økning.
Har masse tester fordi måtte kjøpe ny 10pk.så får se om je bare tester for morro
(ser også de ikke har klart å fikse smiley på 3 år, så blir nok lite smileys fra meg fordi jeg glemmet å legge inn i tillegg)

Syns det er utrolig tilfredsstillende å se på de positiv testene her, altså. Tok nettopp ny - fordi hvorfor ikke? Er så deilig å ikke lete etter strek med lommelykt, og nistirre på testen, plukke den opp fra søpla. Nå er streken der. Helt enkelt og greit.
Det er så herlig, det ❤️ 4+4, tester enda :p

Sist gang tok jeg masse tester, men nå har jeg faktiak kun tatt 2. Ikke engang kjøpy sånn clearblue som viset økning.
Har masse tester fordi måtte kjøpe ny 10pk.så får se om je bare tester for morro
(ser også de ikke har klart å fikse smiley på 3 år, så blir nok lite smileys fra meg fordi jeg glemmet å legge inn i tillegg)
For en viljestyrke :p

Kan man bade i basseng når man er gravid? Jeg leste meg opp på at bassengene er rundt 31-34 grader.
Bad i vei!
Bør være forsiktig med varme boblebad (.. overoppheting, men tenker jo du kjenner det litt sjæl) og når vannet går (men det er nå en stund til - om det går i det hele tatt :p) , men ellers.. bad i vei.

Bad i vei!
Bør være forsiktig med varme boblebad (.. overoppheting, men tenker jo du kjenner det litt sjæl) og når vannet går (men det er nå en stund til - om det går i det hele tatt :p) , men ellers.. bad i vei.
Ser ikke noe grunn til at man ikke skal kunne det. Så lenge temperaturen ikke er høyere er over 37, så er det nok bare å bade. Men det er min mening.
Da blir det bading! :smiley-bounce016

Første graviditet testet jeg bare en gang, skjønte liksom ikke at det var en ting å teste masse :hilarious: Men ved forrige graviditet som endte i MA, da startet testekjøret.. Og blir sikkert til å teste til dyestealer og 3+ på digital nå :hilarious:

Back
Topp