Jøss, aldri hørt omDu, den ser jeg. Jeg fant ut at det var noe som het semi-quantitative hcgtest, hvor... Altså, de da.
Vis vedlegget 464148
Men så er det jo ikke å få tak iJeg har så lyst på
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, aldri hørt omDu, den ser jeg. Jeg fant ut at det var noe som het semi-quantitative hcgtest, hvor... Altså, de da.
Vis vedlegget 464148
![]()

Jøss, aldri hørt om![]()

Accufast 2 x pregnancy test with week determination - tell you how many weeks pregnant are, 25 mIU/ml hCG level test for 1-4 weeks of pregnancy - German manual : Amazon.de: Health & Personal Care
Accufast 2 x pregnancy test with week determination - tell you how many weeks pregnant are, 25 mIU/ml hCG level test for 1-4 weeks of pregnancy - German manual : Amazon.de: Health & Personal Carewww.amazon.de
Jeg fant disse da, nesten det samme, så det ut som!
Jeg skal teste..![]()
![]()

Med forventet levering..?![]()
Og med express Shipping![]()

Tidligst 5.07, men skjønner jo det ikke kommer på lørdagMed forventet levering..?![]()
Spennende, du får holde meg oppdatertTidligst 5.07, men skjønner jo det ikke kommer på lørdagog senest 14/7, så.. neste uke. Ish.
![]()

Ofc, jeg går da ikke stille i døreneSpennende, du får holde meg oppdatert![]()
Haha så gøyDu, den ser jeg. Jeg fant ut at det var noe som het semi-quantitative hcgtest, hvor... Altså, de da.
Vis vedlegget 464148
![]()

UuUu!2400 innlegg nå
Nærmer oss veldig halvveis!
Jeg fant noe NESTEN lignende. Jeg bestilte, så nå skal jeg teste. Kan jo hende det er siste gangen jeg går gravid, så.Haha så gøy![]()
Blir vel fort sånn at man bare ser hva andre gjør og hermer![]()
Hvis man har mange viktige tråder som ikke burde druknes, så er det jo veldig greit med en samletråd. Men om det er kun introduksjonstråden og terminlisten som er viktig, så er det vel nett det samme. Hehe var lurt å flytte den hit. Kan ikke skravle ned introduksjons trådenFlytter bare samtalen hit, jeg
Men ja, det kommer jo kanskje litt an på hva vi vil ha festet og.Hvis man har mange viktige tråder som ikke burde druknes, så er det jo veldig greit med en samletråd. Men om det er kun introduksjonstråden og terminlisten som er viktig, så er det vel nett det samme.
![]()
Lenge siden jeg søkte vgs, men jeg tenker jo at det MÅ bety at hun står som nr 1 i kø?Vis vedlegget 464182
Datteren min fikk denne (dette i annen fylkeskommune, så hun har ikke skolerett her, men ønsker veldig gå på denne skolen). Betyr venteplass 1 at hun er øverst på ventelisten ?
(Eller betyr det at hun står på 1 stk venteliste?)![]()
![]()
Jeg håper detLenge siden jeg søkte vgs, men jeg tenker jo at det MÅ bety at hun står som nr 1 i kø?![]()
Da må det være en god sjanse for at hun kommer inn. Men må vel takke ja i eget fylke likevel, i tilfelle 
Håper hun kommer inn der hun helst vilJeg håper detDa må det være en god sjanse for at hun kommer inn. Men må vel takke ja i eget fylke likevel, i tilfelle
![]()
Blir det langt unna dere, i så tilfelle?Ca 4t unna. Men så blir det ca 4 timer unna om hun kommer inn på samme linje i vårt fylke også. Så er jo like langtHåper hun kommer inn der hun helst vilBlir det langt unna dere, i så tilfelle?
Det er bare at hun har noen å bo hos ved førstevalget, mens "førstevalget" for vårt fylke, må hun da flytte på hybel. 
Hmm, godt spørsmål! Hvordan blir det med en samletråd? Blir det mer som et underforum hvor alle de viktigste trådene er samlet? Hvis ikke kan jeg tenke meg det blir rotete kanskje? Og hvilke tråder tenker vi kommer til å være viktige hele perioden vi bruker gruppa? Er det de trådene som er mest aktive? Eller der det ligger nyttig informasjon? Jeg tenker i utgangspunktet at vi bør ha så få viktige tråder som overhodet mulig…?Hehe var lurt å flytte den hit. Kan ikke skravle ned introduksjons tråden
Kanskje noen andre har noen tanker?
Spørsmålet er altså: skal vi pinne introduksjons tråden og terminlisten (når den kommer) eller skal vi pinne terminlisten og lage en tråd som heter "våre viktigste tråder" og samle flere tråder inni den?