Introduksjonstråd - Mars 2026

Jeg takker for selskapet og sniker meg ut døra. Her går det dessverre ikke veien. Holder på troen om at det skal bli vår tur og tenker smerten ved å miste er prisen å betale for å ta sjansen på å få til det vi så gjerne ønsker. Det er en risiko jeg er villig til å ta og en smerte jeg kan tåle å bære :Heartbigred

All lykke videre!
Det var trist å høre… Krysser fingrene for deg. Håper det sitter neste gang:Heartred Varme tanker og klemmer herifra!

Hei! Jeg er 31 år fra Finnmark, jobber som sykepleier. Sammen med samboer har vi en jente på snart 4 år. Planen var i utgangspunktet at vi skulle få to barn veldig tett, men livet ble ikke helt sånn vi så for oss. Etter 2 år med aktiv prøving på søsken fant gynekologen ut til alles overraskelse at begge mine eggledere var tette (ukjent årsak). Vi ble derfor anbefalt ivf, og nå 6 mnd etterpå sitter vi å klamrer oss til håpet om at frøet i magen skal bli en del av vår lille familie :Heartred.

Jeg takker for selskapet og sniker meg ut døra. Her går det dessverre ikke veien. Holder på troen om at det skal bli vår tur og tenker smerten ved å miste er prisen å betale for å ta sjansen på å få til det vi så gjerne ønsker. Det er en risiko jeg er villig til å ta og en smerte jeg kan tåle å bære :Heartbigred

All lykke videre!
Så trist det ikke gikk veien. Sender klemmer :Heartred

All lykke videre!

Sender en klem ❤️

Vi kan heller lage en tråd med "våre viktigste tråder", som vi pinner - så har vi en samling av de viktigste trådene ❤️
Vet det var anbefalt (sist jeg var i termingruppe) å kun ha terminliste og en "viktigste tråder" pinnet, for ellers ender man opp med en lang rekke tråder man må scrolle gjennom for å finne de nye trådene :p
Ja det kan vi jo gjøre :D

Se der ja! Men ser ikke ut som dette praktiseres da? :p
Er vel egentlig for å lette på trykket for både moderatorer (som slipper å pinne og un-pinne igjen og igjen).