Introduksjonstråd - Mars 2026

Jeg takker for selskapet og sniker meg ut døra. Her går det dessverre ikke veien. Holder på troen om at det skal bli vår tur og tenker smerten ved å miste er prisen å betale for å ta sjansen på å få til det vi så gjerne ønsker. Det er en risiko jeg er villig til å ta og en smerte jeg kan tåle å bære :Heartbigred

All lykke videre!
Det var trist å høre… Krysser fingrene for deg. Håper det sitter neste gang:Heartred Varme tanker og klemmer herifra!

Hei! Jeg er 31 år fra Finnmark, jobber som sykepleier. Sammen med samboer har vi en jente på snart 4 år. Planen var i utgangspunktet at vi skulle få to barn veldig tett, men livet ble ikke helt sånn vi så for oss. Etter 2 år med aktiv prøving på søsken fant gynekologen ut til alles overraskelse at begge mine eggledere var tette (ukjent årsak). Vi ble derfor anbefalt ivf, og nå 6 mnd etterpå sitter vi å klamrer oss til håpet om at frøet i magen skal bli en del av vår lille familie :Heartred.

Jeg takker for selskapet og sniker meg ut døra. Her går det dessverre ikke veien. Holder på troen om at det skal bli vår tur og tenker smerten ved å miste er prisen å betale for å ta sjansen på å få til det vi så gjerne ønsker. Det er en risiko jeg er villig til å ta og en smerte jeg kan tåle å bære :Heartbigred

All lykke videre!
Så trist det ikke gikk veien. Sender klemmer :Heartred

All lykke videre!

Sender en klem ❤️

Vi kan heller lage en tråd med "våre viktigste tråder", som vi pinner - så har vi en samling av de viktigste trådene ❤️
Vet det var anbefalt (sist jeg var i termingruppe) å kun ha terminliste og en "viktigste tråder" pinnet, for ellers ender man opp med en lang rekke tråder man må scrolle gjennom for å finne de nye trådene :p
Ja det kan vi jo gjøre :D

Se der ja! Men ser ikke ut som dette praktiseres da? :p
Er vel egentlig for å lette på trykket for både moderatorer (som slipper å pinne og un-pinne igjen og igjen).
Men synes jo selv at terminlisten er såpass essensiell at den må nok helst stå på topp uansett :p

Er vel egentlig for å lette på trykket for både moderatorer (som slipper å pinne og un-pinne igjen og igjen).
Men synes jo selv at terminlisten er såpass essensiell at den må nok helst stå på topp uansett :p
Ja, klart den må! Ser ut som de andre termingruppene kun pinner denne tråden og terminlisten som regel?

Ja, klart den må! Ser ut som de andre termingruppene kun pinner denne tråden og terminlisten som regel?

Ser det er litt variabelt, men ja :bored: jeg har ikke vært i termingruppe siden 2023, og tendensene endres jo fort nok, så.

31 år gammel og bor i Tønsberg. Jeg og samboer har døtre på 3 og 1.5 år. Går alt som planen blir det 3 barn under 4 år. Vi går inn med skrekkblandet fryd, men vi har begge et ønske om en stor flokk:Heartred

31 år gammel og bor i Tønsberg. Jeg og samboer har døtre på 3 og 1.5 år. Går alt som planen blir det 3 barn under 4 år. Vi går inn med skrekkblandet fryd, men vi har begge et ønske om en stor flokk:Heartred
O Oh travelt. :p ikke så mye mindre travelt her, da; våre to yngste er straks 2år og 3,5 år, så blir tre under 5 år. (+ To stk over)

Jeg er 29 år og bor på Østlandet. Jeg og min samboer har et barn fra før som er født i oktober 23. Jeg jobber som lærer. Vi hadde egentlig sett for oss å prøve på nummer 2 etter sommeren, men plutselig var det to streker på testen litt før planlagt - noe vi er enormt glade og takknemlige for :Heartred

Hei:happy093
Jeg er 29 år og bor i Trondheim. Jeg har en samboer og vi har vært sammen i 3 år. Begynte å prøve ganske så fort vi møttes da jeg visste at eggreservoaret mitt begynte å bli tomt. Vi har aldri sett en positiv test bortsett fra da jeg har testet ut ovitrelle. Derfor var gleden stor da streken dukket opp 5 dager etter innsett:Heartpink Dette var vårt første fryseforsøk etter et mislykket ferskforsøk. Vi har 2 embryo igjen på frys som vi håper kan bli et søsken i fremtiden.
Ellers jobber jeg 100% som sykepleier i kommunen. Vi leier en leilighet og har to kattepuser. Håper denne spira holder til termin:smiley-bounce016

O Oh travelt. :p ikke så mye mindre travelt her, da; våre to yngste er straks 2år og 3,5 år, så blir tre under 5 år. (+ To stk over)
Altså, jeg er så imponert! Jeg venter på første, og blir definitivt kun denne (på grunn av alder). Men jeg lurer på hvordan jeg skal sjonglere baby og hund :laughing002 Noen ganger lurer jeg på om jeg har tatt meg vann over hodet- men så leser jeg om sånne som dere og så tenker jeg, «nei- dette må du klare!»

Altså, jeg er så imponert! Jeg venter på første, og blir definitivt kun denne (på grunn av alder). Men jeg lurer på hvordan jeg skal sjonglere baby og hund :laughing002 Noen ganger lurer jeg på om jeg har tatt meg vann over hodet- men så leser jeg om sånne som dere og så tenker jeg, «nei- dette må du klare!»

Det får du til ;)

Back
Topp