Introduksjonstråd - Mars 2026

Altså, jeg er så imponert! Jeg venter på første, og blir definitivt kun denne (på grunn av alder). Men jeg lurer på hvordan jeg skal sjonglere baby og hund :laughing002 Noen ganger lurer jeg på om jeg har tatt meg vann over hodet- men så leser jeg om sånne som dere og så tenker jeg, «nei- dette må du klare!»
Haha, jeg kjenner meg så igjen! Vi er dødsslitne allerede nå haha... En skal ikke undervurdere det å ha hund! Det er mye ansvar i det

Hei! Jeg er 31 år gammel, fra Østlandet. Gift og mamma til fire jenter på (snart) 2, 4, 10 og 12 år :Heartpink

Har vi en termintråd også? :laughing002 jeg er straks 32, gift og gravid med nummer 2. har en liten tass på ett år fra før og begge er med IVF <3
Termin er 01.03 :love017

Eg blir snart 39, er gift og har ein gut på 20 mnd og to katter. Lærar og bur i Sogn.

Last edited:
Hei hei, her kommer jeg :)
Jeg er 40 år og gravid i uke 4+1 i dag, eller 15 DPO kan man også si. Dette blir barn nr. 2 da jeg har en datter på 11 år fra før. Men det er min samboers første barn :Heartred
Vi ble egentlig gravid i høst i fjor, men mistet i uke 9-10 ca. :(
Ble veldig glad for at vi ble gravid igjen nå og håper det sitter godt denne gangen.
Ellers er jeg hjemmeværende så dagene går til avslapping og kos hjemme
:love7

Hei!
Jeg har gitt opp håpet om å finne drømmemannen, så som 43-åring prøver jeg på mitt første barn alene gjennom IVF :nailbiting: Er visstnok 5+3 i dag og vet nok ikke helt hva jeg føler om det her.
Har også noen hunder og en gård i full drift pluss en vanlig jobb, så skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til et barn i tillegg o_O Men det ordner seg nok :happy:

Hei!
Jeg har gitt opp håpet om å finne drømmemannen, så som 43-åring prøver jeg på mitt første barn alene gjennom IVF :nailbiting: Er visstnok 5+3 i dag og vet nok ikke helt hva jeg føler om det her.
Har også noen hunder og en gård i full drift pluss en vanlig jobb, så skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til et barn i tillegg o_O Men det ordner seg nok :happy:
Velkommen! Jeg er også 43 år, alene og gravid gjennom IVF. Jeg har hund, men ingen gård i drift :laughing002 Hyggelig å se at det er flere 40+ her inne! Vi er faktisk også like langt på vei- jeg er også 5+3 idag!

Velkommen! Jeg er også 43 år, alene og gravid gjennom IVF. Jeg har hund, men ingen gård i drift :laughing002 Hyggelig å se at det er flere 40+ her inne! Vi er faktisk også like langt på vei- jeg er også 5+3 idag!
Takk! Så presentasjonen av deg her ja, så tenkte at når vi er flere som er 43 så er det ikke såå farlig :laughing002 Får håpe det går bra for oss begge :love7

Takk! Så presentasjonen av deg her ja, så tenkte at når vi er flere som er 43 så er det ikke såå farlig :laughing002 Får håpe det går bra for oss begge :love7
Neida! Det er ikke farlig :joyful: Men jeg skjønner tanken om at det føles «litt» utenfor normalen:laughing002 Men jeg kjenner jo mange utenfor babyverden som har blitt mamma 40+!:Heartred Så det er ikke såå unormalt!

Neida! Det er ikke farlig :joyful: Men jeg skjønner tanken om at det føles «litt» utenfor normalen:laughing002 Men jeg kjenner jo mange utenfor babyverden som har blitt mamma 40+!:Heartred Så det er ikke såå unormalt!
Er mye annet med meg som er litt utenfor normalen uansett, så jeg overlever vel dette også :D Tror det hadde føltes litt bedre hvis jeg ikke hadde gjort det alene, men vi er ganske tøffe :knegg:

34 år gammel. Har ett barn fra tidligere, og er gift med min kjære mann.. tja, hvor mange år blir det da? Kanskje 10?

Har lenge tenkt at vi bare ønsker ett barn, men så kom ønsket snikende, og det er fint, fordi jeg tror at barnet vårt kommer til å sette pris på søsken, selv om aldersforskjellen blir litt stor. Jeg gleder meg veldig, og satser på at spiren sitter helt til termin. Også gleder jeg meg til å komme meg litt bort fra arbeidsplassen :taunt010

Ellers, psykologspesialist. Jobber mest på sykehus. Liker å strikke, se på true crime og sanking.

Her var det mange varianter av vente-situsjoner! :Heartred Koselig det.
Jeg er veldig privat type, så utbroderer lite - værtfall frem til privat gruppe :-)

Men kort fortalt er jeg 38 år, lykkelig gift, og vi venter nå vårt barn igjen! :facepalm::eek::D:Heartblue

Last edited:
Hallo!

Jeg er 34 år gammel. På nyttårsaften stod min samboer og jeg og snakket om at vi ville prøve på baby i 2025. Jeg ble gravid på første forsøk, i januar, men vi mistet til MA i mars, nesten 8 uker på vei :(. Det var veldig tungt. 3 mnd senere står jeg nå med positiv graviditetstest i hånden og håper på mars 2026-baby :) Er bare 3+6 og forventer det verste, men håper på det beste!:)

Hallo :greet025
Jeg er 29 år, bor i Østfold området, med mann, en gutt på 3, en jente på straks 1 år, og en hund.
Denne graviditeten er uplanlagt, men veldig velkommen. Hadde ikke fått tilbake mensen etter fødsel i august 24, men hadde plutselig begynt å få hyppige migreneanfal med slagsymptomer (som jeg kun har når jeg er gravid). Har pcos og har måttet bruke letrozol for å få eggløsning, så hadde virkelig ikke forventet at det skulle komme en liten overraskelsesspire nå, men er veldig glad for at kroppen faktisk har klart det selv denne gangen. Gleder oss til en ny hektisk hverdag, hvis alt går som det skal :Heartred

Hei, jeg er 34 år fra Kristiansandregionen. Vært sammen med mannen/samboer i 11 år og vi har en sønn på nesten 3.planen var at det skulle være ca 3års aldersgap, men syklus har vært endel på villtur etter han sluttet å amme for 9mnd siden. Litt varierte følelser med et til barn da han vi har er så aktiv og jeg strevde med trolig fødselsdepresjon første 1.5år. Men kunne ikke vært foruten og så lyst på søsken :happy: (og stortrives nå som mamma)

Last edited:
Back
Topp