Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg deler gjerne mer når vi får skjult gruppe
hadde en MA før jeg ble gravid med henne og håper sterkt jeg slipper det igjen. En liten lillesøster eller lillebror er så velkommen og ønsket

Men det var veldig planlagt
Første ble til ved hjelp av ivf etter lang prøving, og to MA i ivf-prosessen også, så det var en slitsom tid. Men nr 2 ble til på andre naturlige forsøk, og nå nr 3 på tredje naturlige forsøk (oi har ikke tenkt over før nå hvor morsomt det var hehe). Når man har gått gjennom to MA blir man naturlig pessimist, men prøver å leve i håpet
Venter også med detaljene til lukket gruppe tror jeg 

Jeg er 34 år (blir 35 i høst) og har gått igjennom IVF reisen som enslig. Jeg bor på Østlandet og er allerede en hundemamma til en liten hund på 5 årsyns virkelig alt dette er litt skummelt, da dette er første gangen jeg er gravid. Sliter med endometriose og har aldri klart å bli gravid på den naturlige måten
Så hyggelig å se at vi er flere som prøver på barn alene er inneJeg er 34 år og bor på Østlandet. Har blitt gravid to ganger før. Første gang ble det MA, og det kom som et stort sjokk fordi jeg visste ikke om at det kunne skje og jeg trodde det var trygt etter uke 12. Andre gangen gikk det heldigvis bra
Dette er første gangen jeg går inn for å få barn alene og jeg tror det er noe av det skumleste jeg har gjort, men det føles absolutt som rett valg. Håper virkelig alt går som det skal denne gangen! Kan skrive mer i en eventuell skjult gruppe![]()
Det er fryktelig skummelt- jeg er helt enig

Vi kan heller lage en tråd med "våre viktigste tråder", som vi pinner - så har vi en samling av de viktigste trådene@Forumansvarlig kan denne tråden pinnes?![]()