Introduksjonstråd - Mars 2026

Kine 95

Gift med forumet
Septembertassene 2026
Etterhvert som mars gruppen vår vokser hadde det vært hyggelig om folk vil skrive en liten introduksjon av dere selv her slik at vi kan bli litt bedre kjent :happy:

:smiley-bounce016

Jeg er 29 år gammel, bosatt i Bergen (men født Østlending) og gravid med barn nr. 1. Vært sammen med samboeren min i snart 7 år, men han er 2 år yngre enn meg.

Det var det typiske "må reise mer først" før vi planla barn, men så hadde jeg en runde på akutten i september i fjor der jeg fant ut at jeg har et veldig stort myom på 14 cm. Legen fortalte meg at vi burde starte barneforøk snart siden det kunne bli vanskelig for oss. Det tok heldigvis bare 3 forsøk :happy:

Jeg jobber som automasjonsingeniør og reiser turer offshore innimellom, noe jeg må slutte med etterhvert på høsten.

Ellers er jeg litt uheldig med å ikke kunne arve fra noen, så dette blir nok dyrt :hilarious:

Veldig hyggelig tråd :joyful:

Jeg er 30 år gammel (blir 31 i sommer!) og bor i Akershus. Bor i enebolig med stor hage og har hund. Har vært gift med mannen i 3 år og vi har vært kjærester i over 10 år.

Det blir første barnet, og vi har brukt lang tid på å bli gravide, det er 2,5 år siden vi begynte å prøve. Ble aldri gravid naturlig, og vi måtte ha ivf. Har hatt to kjemiske, 1 SA og 1 MA på forsøkene våre hittil. Dette er det syvende innsettet og for første gang har vi fått normale hcg-blodprøver. Håper at det går denne gangen :Heartred

Ellers jobber jeg på kontor i Oslo. Jobber med et veldig snevert fagfelt, så det kan jeg ikke dele her åpent :hilarious: