Det er fordelen med å bare ha hund. Hun eeelsker å sove om morgenenDet er så kjedelig..! Sovnet ikke igjen her, dessverre. :/ lille våknet litt før sju og![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fordelen med å bare ha hund. Hun eeelsker å sove om morgenenDet er så kjedelig..! Sovnet ikke igjen her, dessverre. :/ lille våknet litt før sju og![]()

Må visst på jobb ogsåDet er fordelen med å bare ha hund. Hun eeelsker å sove om morgenen![]()
Så er iført arbeidstøy, tatt dagens morgentester, og skal bare putte på litt sminke og så spise.

Fantastisk!!!!UL idag gikk bra![]()
Lille frøet var 3,2 mm og med hjerteslag på 111 bpm. Alt passet fint med at jeg er 6+0![]()

Ååå gratulererUL idag gikk bra![]()
Lille frøet var 3,2 mm og med hjerteslag på 111 bpm. Alt passet fint med at jeg er 6+0![]()

Fantastisk!!!!![]()
TakkÅåå gratulerer![]()
Svever på en rosa sky nå 
Gratulerer!!!UL idag gikk bra![]()
Tusen takkGratulerer!!!![]()

ÆsjÅh, jeg vil ha svar på hcg, men nå ble det ikke idag heller![]()
De sa 2-5dager
tok den 10.30 på tirsdag. Er bare så utålmodig etter å få vite hvordan jeg ligger ann Så kjedelig! Så fryktelig trege de var da!Åh, jeg vil ha svar på hcg, men nå ble det ikke idag heller![]()
Ja, jeg føler meg desperat etter å få vite detSå kjedelig! Så fryktelig trege de var da!

Skjønner jeg godt!!Ja, jeg føler meg desperat etter å få vite det![]()
Så fint å høreUL idag gikk bra![]()

Ja det var så fantastiskSå fint å høre![]()
![]()
![]()
Femte graviditeten min, men dette er første gang med hjerteslag 
Jeg krysser så fingrene og håper at det betyr at dette blir en terminspireJa det var så fantastisk![]()
Femte graviditeten min, men dette er første gang med hjerteslag
![]()

Ja, håper det for oss alleJeg krysser så fingrene og håper at det betyr at dette blir en terminspire![]()
![]()
![]()