Skravletråd for Mars -26

I dag har jeg vært helt tappet for energi. Jeg har ikke klart å holde tritt med energinivået til døtrene mine på 1.5 og 3 år. Pappa/samboer har tydelig vært irritert over at jeg har trengt hvile i dag. Det er første gang siden jeg ble gravid at ikke har hatt energi til å være med på alle aktivitetene i løpet av en dag. Nå er jeg 9 uker og 1 dag på vei, så jeg vil si at jeg har klart å være til stede i mange uker. Et lite sukk. Skulle ønske mannfolkene kunne kjent på hvordan det er å gå gravid

:p
Irritert over at du trenger hvile?
Hva i alle dager? :rolleyes:

Handler om at vi har barn som står opp kl. 5 hver eneste dag, så vi gjør det ikke enkelt for oss selv med å få et barn til haha. Han fikk servert noen saftige gloser og stilt ble det :)

Handler om at vi har barn som står opp kl. 5 hver eneste dag, så vi gjør det ikke enkelt for oss selv med å få et barn til haha. Han fikk servert noen saftige gloser og stilt ble det :)
Bra du setter ham på plass :p
Sønnen min var også en sånn som skulle stå opp mellom 4 og 5 hver morgen. Det var slitsomt, men jeg lover at det blir bedre :Heartred:)

Hvordan får man lagt til disse blå bannerne? "Marsfiolene 26"?

Hvordan får man lagt til disse blå bannerne? "Marsfiolene 26"?

Du har banner fra mai-17, ser jeg. Er vel samme greia der - de med tilgang til skjult gruppe, har et slikt banner. :)

Åå... hadde banner i 2019 og men den forsvann
Ja, forsvinner hvis man ikke beholder tilgangen til skjult.. Men ja, øverst på festede tråder, finner du krav for tilgang i alle fall :)

Kjøpte meg noen druer.. Jeg spiser helst lilla druer, men disse var litt midt mellom.. og jeg synes ikke de smakte noen ting :sorry:

Altså, nå fikk jeg litt angst her o_O
Vasket nettopp badet med sånn klorin-spray og klorin wc-gel. Og det stinker jo så det holder! Føler jeg puster inn gift som kan slå ut en hest! :eek: Tenkte ikke på før etterpå at det kanskje ikke er så lurt når man er gravid…:facepalm:

Vasket nettopp badet med sånn klorin-spray og klorin wc-gel. Og det stinker jo så det holder! Føler jeg puster inn gift som kan slå ut en hest! :eek: Tenkte ikke på før etterpå at det kanskje ikke er så lurt når man er gravid…:facepalm:
Googlet faktisk dette med å vaske bad med klor som gravid her om dagen. Fikk da opp at så lenge man følger anvisningen på pakken går det helt fint å bruke klor selv om man er gravid. Trenger sikkert ikke å utsette oss unødvendig mye for klor, men det går nok helt sikkert bra :Heartred Men plumbo og sånne sterke saker hvor det står man skal lufte underveis holder jeg meg unna.

Googlet faktisk dette med å vaske bad med klor som gravid her om dagen. Fikk da opp at så lenge man følger anvisningen på pakken går det helt fint å bruke klor selv om man er gravid. Trenger sikkert ikke å utsette oss unødvendig mye for klor, men det går nok helt sikkert bra :Heartred Men plumbo og sånne sterke saker hvor det står man skal lufte underveis holder jeg meg unna.
Okei, det var jo betryggende :notworthy Takk for svar! Men mulig jeg bytter ut vaskemiddelet med noe mildere uansett. Unødvendig å bruke klor når man kan bruke andre produkter :happy:

Kan vaske mye av badet med microfiberklut og vann også..holder i massevis på vasker og speil liksom.
Bruker selv en våt og en tørr microfiberklut. :)
Jeg bruker klorspray på toalettet bare.

Uansett hvilken spray du bruker, prøv å spray enten direkte i klut eller nær overflaten du vasker. Så du ikke puster inn sprayen liksom. :) sprer seg mye i luften av å spraye.
(Generelt, altså. Men kanskje ekstra greit å passe på som gravid).

Oupsie, magen har poppa og livmor er vokst opp over skambeinet... er i uke 11 og det begynne å bli utfordrande å skjule at eg har vokse på magen... og bare der. Vi har planer om å vente 1 mnd til med å dele nyheten med omverden, slik at vi har svar på OTUL og NIPT før vi annonserer... trenger alle gode råd for å skjule den voksende magen.

Eg er i utgangspunktet fyldig med BMI på ca 30, og bryr meg ikkje om folk synes eg ser "tjukkare" ut ei periode. Så lenge eg klare å kamuflere kulen.

Oupsie, magen har poppa og livmor er vokst opp over skambeinet... er i uke 11 og det begynne å bli utfordrande å skjule at eg har vokse på magen... og bare der. Vi har planer om å vente 1 mnd til med å dele nyheten med omverden, slik at vi har svar på OTUL og NIPT før vi annonserer... trenger alle gode råd for å skjule den voksende magen.

Eg er i utgangspunktet fyldig med BMI på ca 30, og bryr meg ikkje om folk synes eg ser "tjukkare" ut ei periode. Så lenge eg klare å kamuflere kulen.
Har akkurat samme utfordring her. Sluttet å måtte tisse om natten så vil tro livmor har kommet seg høyere opp i det siste. Og med litt oppblåsthet og sporadisk forstoppelse blir kulen foran nokså stor. Jeg bruker vide gensere og jakker og prøver å sitte mest mulig. Heldigvis er været kaldere så vi kan kle på oss mer nå. Jeg skal ta nipt om en uke så må klare å skjule det noen uker selv.

Har akkurat samme utfordring her. Sluttet å måtte tisse om natten så vil tro livmor har kommet seg høyere opp i det siste. Og med litt oppblåsthet og sporadisk forstoppelse blir kulen foran nokså stor. Jeg bruker vide gensere og jakker og prøver å sitte mest mulig. Heldigvis er været kaldere så vi kan kle på oss mer nå. Jeg skal ta nipt om en uke så må klare å skjule det noen uker selv.
Joda å kle på seg meir er jo en ting, men prøvde dunkåpa mi her om dagen og den ropte "sjå eg er gravid" :nailbiting:

Svæææære gensere osv... Eneste som greier å skjule magen bittelitt.. Selv om magen strengt tatt akkurat synes da også, så blir det ikke sååå synlig :dead:

Hun på snart fire snakker veeeldig mye om baby i magen for tiden. :p Jeg har ikke sagt noe om det, så aner ikke hvor hun har hentet det..:p Men kanskje det bare er spennende å pakke bamser under genseren og ha "baby i magen" generelt :p

I går (10+3) kastet jeg opp for første gang.. Men det var nok min «egen skyld», da jeg ikke hadde spist på mange timer (Var hjemme alene og da blir jeg litt sånn, «Blæ.. jeg venter, så jeg slipper å spise alene») :bag: Håper det bare var derfor selvfølgelig og at det ikke er starten på noe mer.. :smiley-ashamed004

I går (10+3) kastet jeg opp for første gang.. Men det var nok min «egen skyld», da jeg ikke hadde spist på mange timer (Var hjemme alene og da blir jeg litt sånn, «Blæ.. jeg venter, så jeg slipper å spise alene») :bag: Håper det bare var derfor selvfølgelig og at det ikke er starten på noe mer.. :smiley-ashamed004
Kan vel fort bli litt ekstra kvalme da ja. :)

Back
Topp