Skravletråd for Mai-jentene

Den burde jo gjøre det, tok når jeg var 4+3 og da viste den 2-3. Men man hører jo om de som ikke får høy nok stigning før i uke 6. Så derfor jeg har avventet litt. Er så redd for å ikke få 3+

Uff nå må burde jeg komme meg i dusjen å gjøre meg klar til jobb :p
Hvor mange dpo var du da den viste 2-3? :)

Denne var nyttig! Tusen takk :D Følte meg litt bedre nå. Mener jeg har lest at vi som har litt lengre sykluser, tar det lengre tid å få sterkere tester også..? Ligger på 31-35 dagers sykluser, kalenderen beregnet IKM til imorgen. Aaalt for mye spenning dette her.. :P

Hvis du har sen EL vil du naturlig ha lengre syklus, og da vil testen bli positiv senere. :)

Hva gjør dere i kveld da? Jeg slapper av på sofaen. :)

Nå er det pause på jobb :) bare 3,5 time igjen!

Dere andre?

Wuhu! Ikke lenge igjen! :D

Jeg ser på TV, mannen har kommet hjem, og vi holder på å lage middag. :) Fredager har vi ofte noe enkelt sånn rett etter jobb, og så en ordentlig middag på kvelden. Passer utmerket med flere måltider når man er kvalm. :D

Høres vanvittig deilig ut!:D jeg har allerede spist tre ganger på jobb, viktig å holde det i sjakk :P

Høres vanvittig deilig ut!:D jeg har allerede spist tre ganger på jobb, viktig å holde det i sjakk :P

Ja, veldig viktig! Og så blir jeg kvalm om jeg spiser for mye også (eller vanlig full porsjon egentlig), så her er det hårfin balanse. Ganske drøyt at en millimeter stor greie bestemmer det. :rolleyes: :p

Ja, veldig viktig! Og så blir jeg kvalm om jeg spiser for mye også (eller vanlig full porsjon egentlig), så her er det hårfin balanse. Ganske drøyt at en millimeter stor greie bestemmer det. :rolleyes: :p
Veldig fascinerende å tenke på faktisk ;)

Æsj, nei får vel komme meg ut igjen å bli ferdig med de siste tre timene:P

Veldig fascinerende å tenke på faktisk ;)

Æsj, nei får vel komme meg ut igjen å bli ferdig med de siste tre timene:P

Lykke til med avslutning av arbeidsdagen! :)

Jeg ligger hjemme på sofaen og har halsbrann og spyr :(

Jeg er 5+6. Ble sykemeldt ut helgen siden jeg ikke kan holde på vann engang :( håper på at det blir bedre til mandag :)

Huff. Det er ekstremt slitsom når man blir så kvalm. Godt du er sykemeldt. Har de tatt blodprøver og slikt? Om du ikke beholder vann på 24 timer må du få oppvæsking altså!

Var hos legen, spurte om de skulle ta noe, men han sa de ikke trengte. Tok en urinprøve for å konstatere at jeg var gravid :) det var alt :)

Vi har nett vert ute å ete middag. Sjukt luft i magen etterpå, veldig vondt! Orka ikkje shopping etterpå :-s

No har vi lagt oss, opp tideleg å kapre solsenger nært bassenget i morga!! :-)

Vi har nett vert ute å ete middag. Sjukt luft i magen etterpå, veldig vondt! Orka ikkje shopping etterpå :-s

No har vi lagt oss, opp tideleg å kapre solsenger nært bassenget i morga!! :-)
Huff. Høres udigg ut... hvor er dere? :) :)

Var hos legen, spurte om de skulle ta noe, men han sa de ikke trengte. Tok en urinprøve for å konstatere at jeg var gravid :) det var alt :)

Mål opp det du klarer å spise eller drikke, og skriv ned det du klarer å beholde. Hvis det blir mindre enn noen desiliter væske så er det ikke trygt å bli hjemme.

Back
Topp