Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig helg!![]()
Huff. Høres udigg ut... hvor er dere?![]()
![]()
Det er så deiilig! Men i går kveld var jeg dødstrøtt kl 22, og måtte bare legge meg. Så i dag våkner jeg jo litt over 6, og får ikke sove mer. Vi skal ha besøk i kveld med brettspill og øl-drikking osv, så i tillegg til at jeg må prøve å holde ut og sikkert sitte og gjespe hele kvelden, så må jeg enten skjule at jeg ikke drikker, eller ha en god unnskyldning. Lurer på om jeg tar sistnevnte, har vært mye forkjøla siste uka og småsjul pga det.![]()
Det gjorde jeg sist helgOm det er ølbokser så kan du også ta 1-2 tomme nå på forhånd og vaske skikkelig. Så kan du drikke noe annet oppi. Bare diskret ordne påfyll istedenfor ny boks med jevne mellomrom.
God morgen jenterEndelig lørdag og helg! Våkna opp av et grusomt vær inatt/morgen. Typisk når jeg skal være ute hele morgenen. Men men. Får håpe det bedrer seg. Gleder meg til kvelden da det blir sjømat og fest. Må bare finne på en plan for hvordan det skal se ut som at jeg drikker.
![]()
God morgen!
Ligger på sofaen, bare jeg som har stått opp. Måtte opp og spise. Er så utrolig sulten, har ikke fått tatt siste biten av et måltid før jeg er sulten igjen. Fler som har det sånn?
Har ikke vært sånn ved de andre svangerskapene. Jeg vet ikke hva jeg skal dytte i meg, kommer jo til å rulle hvis jeg skal spise 12 måltider om dagen. Lite og ofte funker ikke nå, kun mye og ofte, hehe.
Kroppen krever tydeligvis MYE energi om dagen
Ønsker alle en fin dag![]()
Jeg trenger lite og ofte, så jeg kjenner meg igjen i å bli sulten veldig raskt etter forrige måltid, men det er mest fordi jeg blir kvalm. Men så blir jeg kvalm av å bli for mett også, så jeg må ta det litt med ro på porsjonsstørrelsene.
Kroppen trenger mye energi ja, det skal gå så bra så!
Har du noen lørdags-planer da?
Jeg er ikke kvalm foreløpig, håper det varer. Er vedlig selvmedliden når jeg er kvalm, hehe. Har ikke vært det de andre tre gangene heller, så bank i bordet osv
Nei, faktisk ingen planer, og det er egentlig veldig deilig etter en hektisk jobbuke. Sove når jeg kan, begynner å bli ekstremt trøtt.
Hva med deg? Skal du utrette noe stort utover å ruge på spiren i dag?
Hvor langt er du på vei? Du slipper nok kvalmen om du aldri har vært kvalm nei.Så bra! Svangerskapskvalme er det verste som finnes.
Tja. Vi skal rydde en del hjemme i dag er planen. Mannen og jeg er enige om at vi må få huset sånn at det ikke gjør noe om jeg blir sengeliggende i lang tid fremover, jeg hadde hyperemesis sist.
Uff, det høres helt forferdelig ut. Håper du ikke opplever det denne gangen!
Jeg er bare 3+3, så klamrer meg fortsatt til håpet om at dette går bra. Så sånn sett er det bra at kroppen oppfører seg som at den jobber veldig.
God morgen!
Ligger på sofaen, bare jeg som har stått opp. Måtte opp og spise. Er så utrolig sulten, har ikke fått tatt siste biten av et måltid før jeg er sulten igjen. Fler som har det sånn?
Har ikke vært sånn ved de andre svangerskapene. Jeg vet ikke hva jeg skal dytte i meg, kommer jo til å rulle hvis jeg skal spise 12 måltider om dagen. Lite og ofte funker ikke nå, kun mye og ofte, hehe.
Kroppen krever tydeligvis MYE energi om dagen
Ønsker alle en fin dag![]()
Gleder meg til kvalem er over.. da skal jeg på kinaresturang å ete meg ihjel <3 <3
Gleder meg til kvalem er over.. da skal jeg på kinaresturang å ete meg ihjel <3 <3