Ja, håper virkelig det! Føler jeg har vært så flink ellers, så kjedelig å yrke den ene uka som går litt skeis :/Satser på at vi overlever det da Hvis ikke blir det vel du som ryker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper virkelig det! Føler jeg har vært så flink ellers, så kjedelig å yrke den ene uka som går litt skeis :/Satser på at vi overlever det da Hvis ikke blir det vel du som ryker.
Ryke *Ja, håper virkelig det! Føler jeg har vært så flink ellers, så kjedelig å yrke den ene uka som går litt skeis :/
Du har skrevet +0,9 i veietråden
Ja, 0,9 da ikke langt unna en :/Du har skrevet +0,9 i veietråden
Ikke hvis du mente +1kg neiJa, 0,9 da ikke langt unna en :/
Vi får satse på bedre uke neste uke Men alikevel kom vi på 2.plass daEg gjekk i null. Men eg fortjente heller ikkje bedre i og med at eg berre har gjort utfordringa, og ikkje hatt nokon av dei to saltimane eg pleiar å ha kvar veke. Får sjå korleis det blir neste veke, det er vinterferie her no så ungane har fri frå skulen og eg og jenta mi kjem til å vere masse på teatret dei neste dagane sidan dei har premiære på torsdag.
Mannen til besteveninna mi har forresten kome seg gjennom operasjonen i dag, så no ventar dei på prøvesvar for å legge planane for vidare behandling. Puh! Det var eitt hinder passert.
Så flink du er!!! You go girlDa har jeg starta denne uka med bare sunn mat, det blir ingen godis, og jeg har trent 30 min høy intensitet kondisjon og en time styrke! Denne uka skal jeg gjøre det bra! God lørdag alle sammen
Trist at du datt ut, men du får ha lykke til videreHei jenter!
Ville bare stikke innom og si hei. Datt ut av konkurransen etter mye sykdom i heimen. Ble så sur når jeg innsåg at jeg hadde glemt fristen at jeg bare meldte meg helt ut .
Ser dere gjør det bra! Jeg har hatt pause hvil i mitt opplegg dessverre, men har tenkt å kjøre på igjen nå når hele familien er frisk igjen *bank i bordet*
Lykke til jenter!!!
Var det ikkje veke 9 det skulle vere laurdagsveiing? Begynner vi ikkje veke 8 no?Glemte å skrive det i går, men neste veiedag er altså på lørdag denne gangen en velger da selv om en ønsker å veie fredag eller lørdag.
Var det ikkje veke 9 det skulle vere laurdagsveiing? Begynner vi ikkje veke 8 no?
Var det ikkje veke 9 det skulle vere laurdagsveiing? Begynner vi ikkje veke 8 no?
Det er no ikkje så nøye for min del, eg registrerer nok vekt fredag uansett. Men det er vel lurt å vere einige sidan det jo er nokon som må registrere laurdagen den eine veka.Jo, du har heilt rett. E nok uke 9. Har tenkt heila tio uke 9 eg og. Men eg har tenkt kalender uke 9 :/ skal diskutere med laglederene og så kommer vi tilbake
Bra!Da har jeg starta denne uka med bare sunn mat, det blir ingen godis, og jeg har trent 30 min høy intensitet kondisjon og en time styrke! Denne uka skal jeg gjøre det bra! God lørdag alle sammen
Det er no ikkje så nøye for min del, eg registrerer nok vekt fredag uansett. Men det er vel lurt å vere einige sidan det jo er nokon som må registrere laurdagen den eine veka.