Skravletråd for lag GRØNN

Takktakk. :)
Jeg er veldig fornøyd, sist jeg veide så lite var jeg på ketolyse. Jeg gikk fra 97 til ca 86 kg på bare tre mnd, men jeg slet veldig på den tida, mistet matlysta, var kvalm, slet med sprekker på den superstrenge dietten osv, til slutt så falt jeg helt av og la på meg alt igjen. Dette er første gangen jeg føler at jeg gjør det på den rette måten, at jeg går sakte ned og klarer å finne rom for kos slik at det ikke blir ulevelig, mosjonerer i ulik grad, og i det hele tatt. :)
Mhm... Vi er fleire som har gått på ein smell med å gå ned for mykje for fort. Her var sist ved samlivsbrudd for eit par år sidan. Var ingen diett/kur, men dårleg matlyst og deprimert. Åt alt for lite og gjekk ned rundt 15 kg på 3-4 mnd. Alt på igjen i løpet av dei neste to år då...

Her hadde eg eit kjekt øyeblikk på trening på torsdag. Stod i salen og løfta på vekter og stirra i speilet (er sjølvsagt speil på tre av fire veggar...), og såg heilt klart å tydeleg at fasongen har blitt bedre. Har berre gått ned i underkant av fire kg, men eg har jaggu blitt strammare. Kjekt å sjå!

Korleis går det med utfordringa denne veka då? Her er det heilt greitt. Vatn og digg er ingen problem, og eg har valgt meg ut push ups og sit ups. Treng å øve push ups, eg er fantastisk svak i brystmuskulaturen. Tar dei på knærne, men doblar antallet. Blir trening på senteret på torsdag, men det blir antagelig einaste gongen denne veka (i tillegg til utfordringa sjølvsagt, dei øvelsane går så kjapt at det er enkelt å hamstre litt ekstra poeng).
 
Mhm... Vi er fleire som har gått på ein smell med å gå ned for mykje for fort. Her var sist ved samlivsbrudd for eit par år sidan. Var ingen diett/kur, men dårleg matlyst og deprimert. Åt alt for lite og gjekk ned rundt 15 kg på 3-4 mnd. Alt på igjen i løpet av dei neste to år då...

Her hadde eg eit kjekt øyeblikk på trening på torsdag. Stod i salen og løfta på vekter og stirra i speilet (er sjølvsagt speil på tre av fire veggar...), og såg heilt klart å tydeleg at fasongen har blitt bedre. Har berre gått ned i underkant av fire kg, men eg har jaggu blitt strammare. Kjekt å sjå!

Korleis går det med utfordringa denne veka då? Her er det heilt greitt. Vatn og digg er ingen problem, og eg har valgt meg ut push ups og sit ups. Treng å øve push ups, eg er fantastisk svak i brystmuskulaturen. Tar dei på knærne, men doblar antallet. Blir trening på senteret på torsdag, men det blir antagelig einaste gongen denne veka (i tillegg til utfordringa sjølvsagt, dei øvelsane går så kjapt at det er enkelt å hamstre litt ekstra poeng).

Det er ikke sunt nei, men klart man kan miste motivasjonen av at det går for sakte. Jeg prøver å tenke langsiktig, at om et halvt år for eksempel, DA kan jeg kanskje høste fruktene av arbeidet jeg gjør nå.

Jeg husker en gang jeg var på en saltime, under ryggøvelsene med stang var jeg vant til at når jeg skulle holde albuene tett inntil kroppen og ro så var de helt i hoftene, men plutselig så var hoftene borte! Jeg gliste som en tulling hele timen. :p

For meg går utfordringa veldig bra, jeg gjør alle fire øvelsene når jeg først er i gang. Det er mer snop-delen som er et problem denne uka, for vesla fylte år i går, så da var det selskap både på søndag og på mandag. I dag er det stopp, eventuelle rester skal gis bort eller kastes, og det er streng diett igjen til lørdag når neste selskap står. :p
 
Hvordan går det her da dere?
Jeg var ned 0,4 i dag, spent på i morgen:)
Pissdag! Først er fiskane til ungane blitt sjuke. Så går heile morgonen skeis for guttungen og eg må bære han i bilen og så inn på skulen.

...og for eit par timar sidan fekk eg beskjed om at mannen til bestevenninna mi har fått konstatert at han har ein ondarta hjernesvulst og skal opererast i morgon tidleg. Grøss og gru!

Har berre fått i meg ein boks druer i dag, men min kjære har tenkt å tvangsfore meg pizzabagettar om ei stund.

Trur eg ligg sånn nokon lunde ok an til i morgon, håpar på litt nedgang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Pissdag! Først er fiskane til ungane blitt sjuke. Så går heile morgonen skeis for guttungen og eg må bære han i bilen og så inn på skulen.

...og for eit par timar sidan fekk eg beskjed om at mannen til bestevenninna mi har fått konstatert at han har ein ondarta hjernesvulst og skal opererast i morgon tidleg. Grøss og gru!

Har berre fått i meg ein boks druer i dag, men min kjære har tenkt å tvangsfore meg pizzabagettar om ei stund.

Trur eg ligg sånn nokon lunde ok an til i morgon, håpar på litt nedgang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for mannen til venninna di, så skummelt!
 
Pissdag! Først er fiskane til ungane blitt sjuke. Så går heile morgonen skeis for guttungen og eg må bære han i bilen og så inn på skulen.

...og for eit par timar sidan fekk eg beskjed om at mannen til bestevenninna mi har fått konstatert at han har ein ondarta hjernesvulst og skal opererast i morgon tidleg. Grøss og gru!

Har berre fått i meg ein boks druer i dag, men min kjære har tenkt å tvangsfore meg pizzabagettar om ei stund.

Trur eg ligg sånn nokon lunde ok an til i morgon, håpar på litt nedgang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nei huff for en dag da!! Krysser alt jeg har for mannen til venninna di jeg også.
 
Huff ja, det var ingen god beskjed å få... Han har slitt med hovudverk og vond nakke i eit par mnd. CT/MR/diagnose i går kveld og operasjon i morgon. Må legge meg tidleg så eg har overskudd til å hjelpe ved behov i morgon.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Huff ja, det var ingen god beskjed å få... Han har slitt med hovudverk og vond nakke i eit par mnd. CT/MR/diagnose i går kveld og operasjon i morgon. Må legge meg tidleg så eg har overskudd til å hjelpe ved behov i morgon.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
❤️❤️❤️
 
Har hatt en skikkelig dårlig uke, med dåpshelg, besøk av familien hele helga, og i tillegg vært hjemme hele uka med tre gutter alene :/ LOVER å være flinkere denne uka! :(
 
[q uote="Fru.Maja, post: 17117811, member: 16586"]Målet er55:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app[/quote]
Åja :)
 
Hurra, jeg er ute av 90-tallet!
Ned 0,7 kg, dagens vekt er 89,9 kg :D :D
 
Back
Topp