skravletråd for lag Fiol

Har ikke så lyst på lederrollen jeg heller.. Må innrømme det. Men skal så absolutt bidra, og det håper alle gjør :) :)

Jeg spiser sunt og trener regelmessig men vekten rikker seg ikke. Når jeg trener blir det enten fotballtrening eller løpe på fjellet. Burde trene mer styrke. Håper det kommer utfordringer med styrketrening :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jenter, selv om de fleste har fri imorgen blir det noe ekstra kos ikveld da?
Jeg håper at mannen kommer inn snart så jeg får tatt meg en trimmetur.. Så tror uansett det blir vanlig kvelds og muligens et glass vin ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så jenter: Hva er deres planer for å nå det målet dere har satt dere ?
Trening! Må bare få inn gode rutiner igjen,.. Var flink i begynnelsen av sist krig. Og mindre snop. Satser på livsstilendribg og ikke slankekur/diett. Jeg må finne noe jeg kan leve med:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husk å veie dere i morgen tidlig jenter :D har lagt inn huskelapp på telefonen min jeg siden jeg er så svirr om dagen :p har trodd det har vært søndag i hele dag jeg :p


Februar-14 mamma <3
 
Gikk også med søndagsfølelse igår, skulle jo på jobb idag. Men veldig deilig å komme på jobb og oppdage at det er fredag!! :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg skal skjerpe meg fra mandag. I helgen er det dåp og da blir det masse kaker og rask og dum middag i morgen under forberedelsene. Skal prøve å komme meg på treningssenteret og starte på en diett på mandag, men kan jo være mye snakk fra min side. Må gå en uke først så ser jeg hvor mentalt sterk jeg er :p
 
Hva er målet ditt for neste fredag? Hvor mange prosent eller kg håper du på å gå ned på denne uken?
 
Da er vekt registrert ;)

Går i surr her i dagene hele tiden, i og med at jeg er i permisjon! Det som skiller en dag fra den andre er om mannen er hjemme eller ikke. Og så har jeg nettopp begynt som dagmamma da, så da blir det heldigvis litt skille der også! :)

De siste to dagene har vært litt harde her, i forhold til snop. Jeg har sååå lyst på. Men trøster meg med at det er snopedag i morgen :)
 
Da er vekt registrert ;)

Går i surr her i dagene hele tiden, i og med at jeg er i permisjon! Det som skiller en dag fra den andre er om mannen er hjemme eller ikke. Og så har jeg nettopp begynt som dagmamma da, så da blir det heldigvis litt skille der også! :)

De siste to dagene har vært litt harde her, i forhold til snop. Jeg har sååå lyst på. Men trøster meg med at det er snopedag i morgen :)
Jeg merker at det er så mye tyngre nå som jeg er hjemme fra jobb i permisjon. Er så mye lettere å havne i sofaen og spise feil... Har havnet litt i feil mønster den siste tiden.
 
Må anbefale noen apper for de som går turer/trener og de som trenger et overblikk over hva de faktisk putter i seg.

Myfitnesspal er superfin. Her skanner du bare varen og informasjonen kommer opp. Den hjelper deg med å sette et mål og hvordan du oppnår målet ditt. Den kan synkroniseres med runkeeper som tracker aktivitetene dine.
 
Jeg må forresten få skryte litt av meg selv.. På onsdag var det litt fredagsfølelse og mannen fant frem en smach sjokolade (min favoritt) jeg rørte den ikke og tok meg heller en atkins sjokolade. Litt stolt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg må forresten få skryte litt av meg selv.. På onsdag var det litt fredagsfølelse og mannen fant frem en smach sjokolade (min favoritt) jeg rørte den ikke og tok meg heller en atkins sjokolade. Litt stolt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Fliiiiiink! Ser opp til deg akkurat nå. :p
 
Håper alle i gruppa husker å melde inn vekten i dag! For tidlig å miste noen :o har meldt inn min vekt. Men har gått opp 1,3kg på tre uker :/
 
Hvor mange kilo må du ned for å bli fornøyd med kroppen din? Jeg har 10,6kg, det er graviditetsvekta som skal bort.
 
Hvor mange kilo må du ned for å bli fornøyd med kroppen din? Jeg har 10,6kg, det er graviditetsvekta som skal bort.
Jeg vil ned minst 10 kg. Gikk ned 7,5 kg sist krig, mest i starten, så skeia jeg ut for mye og droppet treningen, så opp en kg. Men har heldigvis holdt vekta en stund nå, og nå håper jeg at jeg klarer å ta meg sammen igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp