skravletråd for lag Fiol

Jeg er veldig motivert! Har en sydentur i vente, så jeg har satt meg et delmål der :) Men hvordan regner jeg ut nedgang i %? :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var lagleder sist krig, og kan vel ta på meg det igjen, men vil gjerne ha en back-up hvis det er noen ganger jeg ikke kan... Noen som stiller? Setter også stor pris på hjelp og innspill hvis vi er så heldige å vinne ukesutfordringer og skal lage nye, for jeg følte jeg ble sittende ganske alene med det ansvaret sist gang!

Ellers så blir det kjempe godt å komme i gang ja! :) Målet er - 10 kilo til begynnelsen av august (gjerne før også da), så det er bare å stå på! :)

Go FIOL!

Så fint at du vil være lagleder!
Bare og si i fra vis du ikke har anledning en fredag så kan jeg være back up :)
Vis vi vinner en ukesutfordring kan alle komme med innspill om hva neste utfordring kan være :)
 
Det er (ukens vektnedgang - startvekt for uka)/100 :)

blir ikkje det feil? :/ Blir det ikke mer rett med forje ukes vekt minus denne ukas vekt (altså differansen) delt på forje ukes vekt gange 100 ? :) eller? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
blir ikkje det feil? :/ Blir det ikke mer rett med forje ukes vekt minus denne ukas vekt (altså differansen) delt på forje ukes vekt gange 100 ? :) eller? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ups, blir det det? *surrehue her*. Du har helt sikkert rett! Godt du ordner opp! :D *ammetåka*
 
Ups, blir det det? *surrehue her*. Du har helt sikkert rett! Godt du ordner opp! :D *ammetåka*

Hihi. Fort gjort. :) skal legge den utnår eg lager veieinfotråd når alle laglederene e på plass :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :) Dette blir spennende. Jeg har vært med noen runder før, men nå veier jeg mer enn noen gang:( Noen uvaner som må endres ja!
 
Hei :) Dette blir spennende. Jeg har vært med noen runder før, men nå veier jeg mer enn noen gang:( Noen uvaner som må endres ja!
Kjenner til det. Veger nesten det samme som på begynnelsen av sist krig. Men nå SKAL jeg ned. Slanket meg en gang før med stor suksess, og var dum nok til å gå opp i vekt igjen. Men i det minste så vet jeg at jeg kan hvis jeg bare er motivert nok!
 
Uff, det er kjipt. Jeg var nede i 59 kg for 4 år siden, etter at jeg hadde fått minstemann, trente og spiste sundt, angrer så på at jeg ikke fortsatte! :(
Jeg sliter mye med sukker og bruker mat når jeg kjeder meg.
 
Jeg har ikke fått med meg hva som ble veiedag. Fredag?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fredag ja :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her må det en total helomvending av spisevaner til! Kutter ut snop og slikt og må spise mer rene matvarer, kutte ut hurtige usunne løsninger. Har blitt mye kjedespising de siste månedene av svangerskapet og i starten av permisjonen, blir så fysen av ammingen og har ofte tydd til sjokolade da............. :/ da jeg fortsatt fullammer kan jeg ikke gå for ekstremslanking, men håper å gå ned rundt halvkilo/uke.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trenger råd... Dusjet nå, så oppdaget jeg under hudfolden på magen et sår som er åpent, det er akkurat der hvor jeg har keisersnitt arret, for noen uker siden fikk jeg noe som så ut som en kvise der, klarte jo ikke la den være, men den har virket ok, men nå er det ett hull og vesker og blør. Jeg renset det med klorhexedin og hadde på basimysin.. er dette nok ? Noen som har noen forslag.

Tenkte å ringe legen å høre. Det er 6 år siden keisersnittet, så det har nok kanskje med at huden er litt tynn akkurat der ?
 
Trenger råd... Dusjet nå, så oppdaget jeg under hudfolden på magen et sår som er åpent, det er akkurat der hvor jeg har keisersnitt arret, for noen uker siden fikk jeg noe som så ut som en kvise der, klarte jo ikke la den være, men den har virket ok, men nå er det ett hull og vesker og blør. Jeg renset det med klorhexedin og hadde på basimysin.. er dette nok ? Noen som har noen forslag.

Tenkte å ringe legen å høre. Det er 6 år siden keisersnittet, så det har nok kanskje med at huden er litt tynn akkurat der ?

Det hørtes ikke noe behagelig ut. Husk at når du dusjer at du bruker en såpe med liten ph verdi. Lactasyd(eller ka den het) eller dr.greve. Håper det ordner seg fort. Og husk å rense og smøre salven på en stund etter betennelsen har gitt seg også så den ikke blysser opp igjen. Hvis ikke det ikke blir bedre med den behandlingen i løpet av en ukes tid ville eg nok oppsøkt legen. Da må det sikkert noe sterkere salver til.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg jobbe hjemmefra i dag. Har nettopp vært på helsestasjon med eldstemann for test av syn og hørsel.

Lagde en god lunsj i dag. Speltlompe med smøreost med urter, røkt ørret,ruccola, prurre og løk. Nam!!

Nå skal jeg spise ferdig og jobbe litt til :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Då var det avgjort at du tok lederrollen denne gangen også MommA? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då var det avgjort at du tok lederrollen denne gangen også MommA? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Ser ikke ut som noen andre har så veldig lyst så :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp