Skravletråd for lag Bellona

Godt jobba altså!
Cøliaki er jo noe driiit... er det noen sjanse for at hun kan vokse det av seg?

MM er/var viktig for meg også, så hardt nederlag da jeg måtte gi opp ved 4 mnd... :(
Heldigvis har vi ingen allergier i familien og jenta mi har tålt alt hun har fått til nå :)

Nei, det er en autoimmun sykdom hun vil ha med seg hele livet. Det er jo snakk om gener, men det er noe som slår dem på. Og det er da en teori om at morsmelk kan gjøre at genene ikke slår seg på. Eller noe i den duren. Er en stund siden jeg leste om dette ^^

Så trist at du måtte gi opp :(
Men du gjorde ditt beste, og mer enn det kan ingen kreve <3

Nja jo kanskje... det er mine tanker om morgendagen, kryptisk nok :p
Jeg har vært flink med mosjon og trening denne uken men har spist litt feil og noe litt for salt mat også. Ligger på vippen tror jeg, så ganske spent.

Lykke til!!! ❤️

Det blir spennende å se i morgen <3

Lykke til i morra! :D

Jeg har ingen formening om hvordan dette går. Sykdom har lagt en demper på alt denne uka, og i dag har jeg sittet i stolen hele dagen med ei febersyk frøken i fanget. Så har ikke trua...

Nei, det er en autoimmun sykdom hun vil ha med seg hele livet. Det er jo snakk om gener, men det er noe som slår dem på. Og det er da en teori om at morsmelk kan gjøre at genene ikke slår seg på. Eller noe i den duren. Er en stund siden jeg leste om dette ^^

Så trist at du måtte gi opp :(
Men du gjorde ditt beste, og mer enn det kan ingen kreve <3

Har såvidt hørt det der jeg også, og vet at flere studier nå hentyder at den maten som introduseres samtidig som MM gis, og helst første leveår, vil kroppen ha større sannsynlighet for å tåle livet ut. Veldig spennende forskning, og enda en flott egenskap ved MM :) Heia amming!

Lykke til i morra! :D

Jeg har ingen formening om hvordan dette går. Sykdom har lagt en demper på alt denne uka, og i dag har jeg sittet i stolen hele dagen med ei febersyk frøken i fanget. Så har ikke trua...

God bedring ❤️

Har såvidt hørt det der jeg også, og vet at flere studier nå hentyder at den maten som introduseres samtidig som MM gis, og helst første leveår, vil kroppen ha større sannsynlighet for å tåle livet ut. Veldig spennende forskning, og enda en flott egenskap ved MM :) Heia amming!

Skikkelig interessant :D

300 gram ned :)
Jeg er sånn passelig fornøyd.

Neste mål må være å komme meg ut av tiendedelstonn-klubben ;)

Opp sånn ca 100 gram. Umulig å vite om det er riktig, for vekta viste litt forskjellig. Lillejenta kom og tråkket på den og flyttet den litt, og da begynte den å vise forskjellige ting. Så jeg tar det første den viste, for da sto den en plass jeg hadde fått lik sum 3 ganger på rad i går kveld.
Jeg er fornøyd. Og fullstendig utslitt etter en natt med minimalt med søvn.

Opp sånn ca 100 gram. Umulig å vite om det er riktig, for vekta viste litt forskjellig. Lillejenta kom og tråkket på den og flyttet den litt, og da begynte den å vise forskjellige ting. Så jeg tar det første den viste, for da sto den en plass jeg hadde fått lik sum 3 ganger på rad i går kveld.
Jeg er fornøyd. Og fullstendig utslitt etter en natt med minimalt med søvn.

Ikke så galt når du kanskje forventet verre!

Nei, men det er jo en annen vekt så kanskje denne er snillere :p
Får nesten håpe den ikke er det. Vil jo ikke at du får en smell neste uke på egen vekt ;)

Her står jeg helt stille. Kjipt, men må si meg fornøyd med at det ikke hadde gått opp. Nå håper jeg snart denne forkjølelsen slipper ordentlig taket, for jeg innbiller med at den lager kluss :p

Her står jeg helt stille. Kjipt, men må si meg fornøyd med at det ikke hadde gått opp. Nå håper jeg snart denne forkjølelsen slipper ordentlig taket, for jeg innbiller med at den lager kluss :p
Bedre lykke neste uke!

Da var vi visst bare 3 stk.

Det var visst en hard uke for alle lagene. Vi får håpe det går bedre neste uke :)

Back
Topp