Skravletråd for lag Bellona

Det var visst en hard uke for alle lagene. Vi får håpe det går bedre neste uke :)
Ja, var visst det. Jeg kjenner motivasjonen kommer krypende :) nå håper jeg bare lille blir feberfri snart så vi kan komme oss opp av stolen igjen :) men når man trenger fanget til mamman sin så får man fanget til mamman sin❤
 
Sorry for at jeg ikke meldte vekt! Kjørte bil alene med bebis hele dagen, og glemte det rett og slett. Lykke til videre laget! ❤️
 
Ikke helt den starten jeg hadde håpet på:bag: bursdag, og jeg eier jo ikke nok selvdisiplin til å si neitakk til kake:sorry: også er minste fortsatt syk og umulig å legge, så måtte droppe trening for å hjelpe til med legging. Kanskje jeg klarer å få trent litt i stua etterpå. Ellers så utgår sikkert trilletur frem til lille er feberfri. synes det er litt vanskelig å vite om vi burde holde oss inne eller om trilletur er ok. Er grei temp, men blåser så himla.:oops:
 
Sprakk i dag. Føler meg elendig, det har absolutt ikke vært verdt kosen med godis i dag! Fått trent og gått mosjonstur i dag, pluss 7 på challenge, så jeg har fått en ok start på uka. Må bare klare å holde meg unna godis nå, så kanskje vekta kan begynne å gå nedover igjen!
 
Sprakk i dag. Føler meg elendig, det har absolutt ikke vært verdt kosen med godis i dag! Fått trent og gått mosjonstur i dag, pluss 7 på challenge, så jeg har fått en ok start på uka. Må bare klare å holde meg unna godis nå, så kanskje vekta kan begynne å gå nedover igjen!

Hvordan går det?

Jeg hadde skikkelig snopehelg og må stå på nå for å komme tilbake.. men er flink med trening, så håper det skal gå bra :)
 
Hvordan går det?

Jeg hadde skikkelig snopehelg og må stå på nå for å komme tilbake.. men er flink med trening, så håper det skal gå bra :)

Sprakk i dag og :(
Trakk en tann i dag og synes veldig synd på meg selv. Og jeg finner ikke motivasjonen :(
 
Sprakk i dag og :(
Trakk en tann i dag og synes veldig synd på meg selv. Og jeg finner ikke motivasjonen :(

Fader, kjedelig å være umotivert :(
Håper du finner litt gnist til å fortsette snart! ❤️
 
Fader, kjedelig å være umotivert :(
Håper du finner litt gnist til å fortsette snart! ❤️

Takk ❤️
Det er så kjedelig! Jeg har alltid funnet motivasjon i slankekrigen tidligere, men ikke denne gangen :(
Men det kan være at det er alt stresset med flytting som gjør det. Det står jo fremdeles ting over alt, og jeg får ikke gjort noe siden jeg er alene med lillejenta på dagtid. Så kommer eldste hjem og hun trenger jo og oppmerksomhet. Jaja. Glad jeg ikke er helt alene, mannen er jo her på ettermiddagen og kvelden og, men da vil jeg trene eller slappe av :hilarious:
Skal ikke være enkelt :hilarious:
 
Sprakk i dag og :(
Trakk en tann i dag og synes veldig synd på meg selv. Og jeg finner ikke motivasjonen :(
Håper du slipper å ha mer vondt i munnen nå i det minste :)
Kjedelig at du sliter slikt med motivasjonen:(
Jeg kan rett og slett ikke ha snop innafor husets fire vegger, klarer ikke styre meg. Og jeg kan hvertfall ikke gå på butikken sulten:wideyed:
 
Snik veide meg i dag, og det var en positiv opplevelse :D nå håper jeg virkelig det går rette veien igjen, og at jeg klarer å holde meg unna salt :)
 
Håper du slipper å ha mer vondt i munnen nå i det minste :)
Kjedelig at du sliter slikt med motivasjonen:(
Jeg kan rett og slett ikke ha snop innafor husets fire vegger, klarer ikke styre meg. Og jeg kan hvertfall ikke gå på butikken sulten:wideyed:

Det er noe med det ja. Jeg har jo snop her :(
 
Det er noe med det ja. Jeg har jo snop her :(
Du får få mannen til å gjemme den, også må du spørre han om og få. Jeg gjorde det med røyken, og det gikk veldig mye mindre røyk :) klart, jeg var på leiting titt og ofte da:hilarious:
 
Du får få mannen til å gjemme den, også må du spørre han om og få. Jeg gjorde det med røyken, og det gikk veldig mye mindre røyk :) klart, jeg var på leiting titt og ofte da:hilarious:
Jeg gjorde det. Han la det i gangen oppe, jeg så det med en gang ^^ Var ikke på leting, jeg bare gikk ut av badet ^^
 
Udugelig dag her. Kjennes som jeg møtte veggen rundt lunsjtider. Vondt i ledd og hode, svak i kroppen...Mannen kom hjem fra jobb og tok seg av S mens jeg sov og spiste sjokolade :oops:
2300 skitt er kontrast mot 18000 i går...
Håper jeg våkner med bedre kropp og nytt giv i morgen.
 
Udugelig dag her. Kjennes som jeg møtte veggen rundt lunsjtider. Vondt i ledd og hode, svak i kroppen...Mannen kom hjem fra jobb og tok seg av S mens jeg sov og spiste sjokolade :oops:
2300 skitt er kontrast mot 18000 i går...
Håper jeg våkner med bedre kropp og nytt giv i morgen.

Huff da :(
Godt å bare gi litt f da, det er ok innimellom. God bedring ❤️
 
Back
Topp