Skravletråd for lag Bellona

Udugelig dag her. Kjennes som jeg møtte veggen rundt lunsjtider. Vondt i ledd og hode, svak i kroppen...Mannen kom hjem fra jobb og tok seg av S mens jeg sov og spiste sjokolade :oops:
2300 skitt er kontrast mot 18000 i går...
Håper jeg våkner med bedre kropp og nytt giv i morgen.
Masse god bedring❤ håper søvn og sjokolade hjalp på, og at formen er bedre i morra.
 
Tok en sniktitt på vekta, og det ser rett og slett forferdelig ut :(
Mammas vekt må nok ha vært for snill ja, men jeg har jo ikke vært flink med godis heller. Klarte godisfri dag i går da, det er jo en start. Men æsj, lei av å ødelegge for laget på denne måten :(
Spesielt siden jeg pleide å være god og pålitelig i slankekrigen. Jeg må bare beklage :(
 
Tok en sniktitt på vekta, og det ser rett og slett forferdelig ut :(
Mammas vekt må nok ha vært for snill ja, men jeg har jo ikke vært flink med godis heller. Klarte godisfri dag i går da, det er jo en start. Men æsj, lei av å ødelegge for laget på denne måten :(
Spesielt siden jeg pleide å være god og pålitelig i slankekrigen. Jeg må bare beklage :(
Sånn er det noen ganger. Kjipt, men slik er det nå. Så får vi håpe vi klarer oss alikevel:) hvis det ikke bråsnur så får jeg en ganske bra vektnedgang denne uka. Klart, jeg sprakk på mørk sjokolade i dag etter lege og sykehus. Trøster meg med at det kunne vært verre selv om det ikke ble mosjon eller noe i dag heller.
 
Ikke noen god følelse for morgendagens veiing, som vanlig...
Fikk ikke snikveid i dag heller så aner virkelig ikke hvor jeg er i landet :wacky:

Skuffen er full av snop nede, klart til helg. Gjør fysisk vondt å ikke ta litt :blackeye:

Lykke til i morgen jenter! :)
 
Ikke noen god følelse for morgendagens veiing, som vanlig...
Fikk ikke snikveid i dag heller så aner virkelig ikke hvor jeg er i landet :wacky:

Skuffen er full av snop nede, klart til helg. Gjør fysisk vondt å ikke ta litt :blackeye:

Lykke til i morgen jenter! :)

Lykke til <3
 
Oi! Gikk på vekta nå. Opp 500 gram siden fredag! Da er det jo håp for morgendagen likevel da :eek:
Håper vekta ikke lurer meg nå!
 
700 gram ned :eek:
Det er faktisk 2,3 kg ned siden onsdag :eek:
Jeg aner ikke hva som har skjedd, for vekta står på samme plass som på onsdag. Jeg må ha fått i meg salt på tirsdag uten at jeg visste det, for jeg har så absolutt ikke sultet meg :eek:
Men hallo, jeg er kjempeglad :D
 
700 gram ned :eek:
Det er faktisk 2,3 kg ned siden onsdag :eek:
Jeg aner ikke hva som har skjedd, for vekta står på samme plass som på onsdag. Jeg må ha fått i meg salt på tirsdag uten at jeg visste det, for jeg har så absolutt ikke sultet meg :eek:
Men hallo, jeg er kjempeglad :D
Kjempebra:D for jeg må ha fått i meg salt i går:eek: for har bare gått ned 600 g og hadde gått ned 1 kg på onsdag:oops: og vekta står på samme plass!
 
Ikke noen god følelse for morgendagens veiing, som vanlig...
Fikk ikke snikveid i dag heller så aner virkelig ikke hvor jeg er i landet :wacky:

Skuffen er full av snop nede, klart til helg. Gjør fysisk vondt å ikke ta litt :blackeye:

Lykke til i morgen jenter! :)
Håper du fikk en positiv overraskelse:D
 
Kjempebra:D for jeg må ha fått i meg salt i går:eek: for har bare gått ned 600 g og hadde gått ned 1 kg på onsdag:oops: og vekta står på samme plass!

Liker ikke skjulte saltkilder :(
Men god vektnedgang uansett :D
 
Back
Topp