Skravletråd for lag Bellona

Hei fine Bellonagjengen <3 Jeg trekker meg fra slankekrigen. Graviditeten er så overveldende at jeg klarer ikke fokusere akkurat nå på krigen. Jeg skal være flink, men tall og innveing stresser meg litt, så tror det er bedre å fokusere på sunt kosthold istedet for nedgang :rolleyes:
Lykke til videre i krigen!! :D:D
Masse lykke til❤

Jippi, 400 gram ned :D Veldig hyggelig overraskelse!
Husk å legge vekt i den nye vekttråden da dere ;)

Jippi, 400 gram ned :D Veldig hyggelig overraskelse!
Husk å legge vekt i den nye vekttråden da dere ;)
Hurra, så bra! :D her gikk det i null! Og det hadde jeg virkelig ikke trodd slik det så ut før i uka.

Hurra, så bra! :D her gikk det i null! Og det hadde jeg virkelig ikke trodd slik det så ut før i uka.

Noen ganger vil det seg ikke, men null er definitivt bedre enn pluss ;)

600 opp. Hadde forventet mer. Men jeg har merket at jeg har fått økt muskelmasse denne uken. Jeg har trent godt denne uken, og jeg går alltid opp i vekt når jeg begynner å trene. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærer å begynne rolig :P
Jaja, det blir meg som går om vi taper, og det gjør vi nok. Frøken positiv :P

600 opp. Hadde forventet mer. Men jeg har merket at jeg har fått økt muskelmasse denne uken. Jeg har trent godt denne uken, og jeg går alltid opp i vekt når jeg begynner å trene. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærer å begynne rolig :p
Jaja, det blir meg som går om vi taper, og det gjør vi nok. Frøken positiv :p

Det er allerede større vekt-opp i en av de andre gruppene, så jeg håper vi får beholde deg! ;)

Hvordan er det forresten når Mrs.H trekker seg i motsetning til de som ikke melder vekt? Vil hun fortsatt telle som null eller vil hun tas ut av beregningsgrunnlaget fullstendig?

Det er allerede større vekt-opp i en av de andre gruppene, så jeg håper vi får beholde deg! ;)

Hvordan er det forresten når Mrs.H trekker seg i motsetning til de som ikke melder vekt? Vil hun fortsatt telle som null eller vil hun tas ut av beregningsgrunnlaget fullstendig?

Jeg mener at hun teller som 0, men det kan jeg dobbeltsjekke :)

600 opp. Hadde forventet mer. Men jeg har merket at jeg har fått økt muskelmasse denne uken. Jeg har trent godt denne uken, og jeg går alltid opp i vekt når jeg begynner å trene. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lærer å begynne rolig :p
Jaja, det blir meg som går om vi taper, og det gjør vi nok. Frøken positiv :p
Krysser fingrene for at du får bli! Vi vil ha deg med lengere!! :D

Har sett litt på de andre nå. Det er såpass mange igjen som ikke har levert at det skal mye til for at det går veien for meg. Jeg kan jo alltids håpe vi vinner utfordringen ^^

Hoppsann, holdt på å jukse meg til bonus på trening/mosjon i tillegg til trening og mosjon ^^

Har sett litt på de andre nå. Det er såpass mange igjen som ikke har levert at det skal mye til for at det går veien for meg. Jeg kan jo alltids håpe vi vinner utfordringen ^^
Jeg tror du er trygg, ser ut som Afrodite har gått på en smell ;)
Edit: Og godt er vel det, for vi vil jo ikke miste deg helt enda :)

Back
Topp