Skravletråd for lag Bellona

Den er slitsom :(
Jeg har ikke gitt etter enda! Skal trene nå, så blir det kveldsmat. Det er snart fredag! :D
Ja, men tok meg to gulrøtter. Og det hjalp litt, pluss en halv liter vann :)
Skal bli godt å bli ferdig med denne uka, og forhåpentligvis få ei bedre uke neste uke. Hvis jeg ikke ryker da:bag:

Ja, men tok meg to gulrøtter. Og det hjalp litt, pluss en halv liter vann :)
Skal bli godt å bli ferdig med denne uka, og forhåpentligvis få ei bedre uke neste uke. Hvis jeg ikke ryker da:bag:

Huff, satser på at vi begge klarer oss! Neste uke blir bedre :D

Samme situasjon for meg denne uken som sist. Snikveiing viser en god vei å gå :banghead: og denne uken er det rett og slett for dårlig innsats og for lite motivasjon.
Sist gikk det med nød og neppe, så får bare krysse fingrene for morgendagen :smiley-angelic001

Samme situasjon for meg denne uken som sist. Snikveiing viser en god vei å gå :banghead: og denne uken er det rett og slett for dårlig innsats og for lite motivasjon.
Sist gikk det med nød og neppe, så får bare krysse fingrene for morgendagen :smiley-angelic001

Huff da :(
Jeg har ikke engang prøvd å gå på vekta denne uken, det går jo helt sikkert rett vest uansett ^^

Jeg har ikke engang prøvd å gå på vekta denne uken, det går jo helt sikkert rett vest uansett ^^
Vi får satse på at det løsner igjen fra neste uke for oss alle!:D

Her har forkjølelsen brutt ut - endelig:confused: heldigvis ganske mildt, enn så lenge. Så skal prøve meg på en rolig trilletur etterpå.

Her har forkjølelsen brutt ut - endelig:confused: heldigvis ganske mildt, enn så lenge. Så skal prøve meg på en rolig trilletur etterpå.

God bedring :)

Venter på at lillejenta skal bli ferdig med lunsjen sin. Så er det bleieskift, før vi tar oss en trilletur. Har et mål om å klare 15 000 skritt i dag. I tillegg må jeg ta siste rest på trening og gjøre challenge.

Vi får satse på positive overraskelser - igjen...

God bedring!

Avlyst Zumba i dag fordi jeg fikk en skikkelig strekk i nakken på bæretur med jenta mi i sted.. Gah!! Såå vondt :arghh:

Hei fine Bellonagjengen <3 Jeg trekker meg fra slankekrigen. Graviditeten er så overveldende at jeg klarer ikke fokusere akkurat nå på krigen. Jeg skal være flink, men tall og innveing stresser meg litt, så tror det er bedre å fokusere på sunt kosthold istedet for nedgang :rolleyes:
Lykke til videre i krigen!! :D:D

Hei fine Bellonagjengen <3 Jeg trekker meg fra slankekrigen. Graviditeten er så overveldende at jeg klarer ikke fokusere akkurat nå på krigen. Jeg skal være flink, men tall og innveing stresser meg litt, så tror det er bedre å fokusere på sunt kosthold istedet for nedgang :rolleyes:

Lykke til med minien i magen! :)

Veldig forståelig <3
Håper du får et flott svangerskap <3

Ånei :(
Kan du smøre på smertestillende?

Tok to Ibux og fikk det greit et par timer. Tar nok en til før natta, så håper jeg det er bedre i morgen. Men veldig typisk altså :depressed:

Back
Topp