Den er slitsomDet går brasliter mest med mat i dag. Sulten hele tiden
Klarer du og holde deg?
Jeg har ikke gitt etter enda! Skal trene nå, så blir det kveldsmat. Det er snart fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er slitsomDet går brasliter mest med mat i dag. Sulten hele tiden
Klarer du og holde deg?
Ja, men tok meg to gulrøtter. Og det hjalp litt, pluss en halv liter vannDen er slitsom
Jeg har ikke gitt etter enda! Skal trene nå, så blir det kveldsmat. Det er snart fredag!![]()

Ja, men tok meg to gulrøtter. Og det hjalp litt, pluss en halv liter vann
Skal bli godt å bli ferdig med denne uka, og forhåpentligvis få ei bedre uke neste uke. Hvis jeg ikke ryker da![]()
Krysser fingrene for detHuff, satser på at vi begge klarer oss! Neste uke blir bedre![]()
Krysser fingrene for det![]()
Yes! Det stemmer!Og ryker en av oss så møtes vi jo i finalen pga wildcard, ikke sant?![]()
og denne uken er det rett og slett for dårlig innsats og for lite motivasjon.
Samme situasjon for meg denne uken som sist. Snikveiing viser en god vei å gåog denne uken er det rett og slett for dårlig innsats og for lite motivasjon.
Sist gikk det med nød og neppe, så får bare krysse fingrene for morgendagen![]()
Samme situasjon for meg denne uken som sist. Snikveiing viser en god vei å gåog denne uken er det rett og slett for dårlig innsats og for lite motivasjon.
Sist gikk det med nød og neppe, så får bare krysse fingrene for morgendagen![]()
Vi får satse på at det løsner igjen fra neste uke for oss alle!Huff da
Jeg har ikke engang prøvd å gå på vekta denne uken, det går jo helt sikkert rett vest uansett ^^
Vi får satse på at det løsner igjen fra neste uke for oss alle!
Her har forkjølelsen brutt ut - endeligheldigvis ganske mildt, enn så lenge. Så skal prøve meg på en rolig trilletur etterpå.
Huff da
Jeg har ikke engang prøvd å gå på vekta denne uken, det går jo helt sikkert rett vest uansett ^^
Vi får satse på at det løsner igjen fra neste uke for oss alle!
Her har forkjølelsen brutt ut - endeligheldigvis ganske mildt, enn så lenge. Så skal prøve meg på en rolig trilletur etterpå.
Hei fine Bellonagjengen <3 Jeg trekker meg fra slankekrigen. Graviditeten er så overveldende at jeg klarer ikke fokusere akkurat nå på krigen. Jeg skal være flink, men tall og innveing stresser meg litt, så tror det er bedre å fokusere på sunt kosthold istedet for nedgang
Lykke til videre i krigen!!![]()
Avlyst Zumba i dag fordi jeg fikk en skikkelig strekk i nakken på bæretur med jenta mi i sted.. Gah!! Såå vondt![]()
Hei fine Bellonagjengen <3 Jeg trekker meg fra slankekrigen. Graviditeten er så overveldende at jeg klarer ikke fokusere akkurat nå på krigen. Jeg skal være flink, men tall og innveing stresser meg litt, så tror det er bedre å fokusere på sunt kosthold istedet for nedgang
Lykke til videre i krigen!!![]()
Ånei
Kan du smøre på smertestillende?

Takk❤Vi får satse på positive overraskelser - igjen...
God bedring!
Det er så vondt detAvlyst Zumba i dag fordi jeg fikk en skikkelig strekk i nakken på bæretur med jenta mi i sted.. Gah!! Såå vondt![]()