TakkGod bedring!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod bedring!![]()
Han har fått påvist barneepilepsi. Heldigvis ikke noe farlig. Men likevel ganske så overveldende for mammahjertet..
God bedring!❤Jeg var en av dem, dessverre.. Var innlagt på sykehus med minstemann fra torsdag til idag, så tankene mine har vært en helt annen plass og kommer nok til å være det en liten stund fremover.
Lykke til videre i krigen jenter, dere er rå!![]()
Jeg ogPlanen var godisfri hver dag denne uken. Vi fikk besøk av mine foreldre, og jeg hadde kjøpt inn god frukt til kaffen. Meeeen, så kom mamma med kaker da. Humøret mitt er på bånn, stressnivået høyt og energien på sparebluss. I tillegg har jeg vært sulten siden onsdag. Enten er jeg stappmett, eller skrubbsulten. Jeg spår at fredagens veiing vil bli en dårlig opplevelse for min del, for jeg har spist og spist hele helgen![]()
Jeg ogtørr ikke tenke på hva vekta viser. Og misstenker at eldste er syk i morra, så da blir det ingen gåtur heller.
men til gjengjeld har jeg allerede nok trening til å få bonus, så ikke helt galt likevel. Hvordan går det med dere?
Snopesmell på meg både i går og i dagmen til gjengjeld har jeg allerede nok trening til å få bonus, så ikke helt galt likevel.
I går gikk jeg topptur med middels tung sekk. Svett som bare det. Merker at kondisen er litt bedre, endelig![]()
Hvordan går det med dere?
Snopesmell på meg både i går og i dagmen til gjengjeld har jeg allerede nok trening til å få bonus, så ikke helt galt likevel.
I går gikk jeg topptur med middels tung sekk. Svett som bare det. Merker at kondisen er litt bedre, endelig![]()
Flink du er da!
Gikk på en bollesmell i kveld. Sliter skikkelig med motivasjonenskulle tro at bra nedgang skulle være med på å gi bedre motivasjon.
Snopesmell i dag og i går. Spist og spist hele helgen. Klarte 25 000 skritt i dag, og det er jo alltids noe.
Så flink du erOg så kjekt når man merker forbedring
![]()
Motivasjonen kommer nok tilbake! Du har vært knallgod hele veien, men ingen er laget av stål alle dager
Wow! 25000 på en dag er jo enormt bra! Da fortjente du virkelig litt snop
Var det en lang tur eller har du bare hatt masse bevegelse gjennom dagen?
Du er god!!Foreldremøte unnagjort, og jeg klarte å ikke spise kake! Seier!![]()
Du er god!!
Kunne ønske jeg kunne si at jeg klarte og holde med unna seigmann i stablæh.... og det verste er at det ikke var godt en gang!
Nei, det gjorde jeg ikke. Men så bortkastaTakk
Kjipt daMen da spiste du ikke mange av dem?
Nei, det gjorde jeg ikke. Men så bortkasta![]()
Det er det, og uten snop eller kaker i hus så skal jeg klare detSant nok ^^
Ny dag i dag![]()
Det er det, og uten snop eller kaker i hus så skal jeg klare det![]()
Det går braHvordan går det?
Jeg har søtsug!