Skravletråd for lag Bellona

Jeg var en av dem, dessverre.. Var innlagt på sykehus med minstemann fra torsdag til idag, så tankene mine har vært en helt annen plass og kommer nok til å være det en liten stund fremover.
Lykke til videre i krigen jenter, dere er rå! :D
God bedring!❤

Planen var godisfri hver dag denne uken. Vi fikk besøk av mine foreldre, og jeg hadde kjøpt inn god frukt til kaffen. Meeeen, så kom mamma med kaker da. Humøret mitt er på bånn, stressnivået høyt og energien på sparebluss. I tillegg har jeg vært sulten siden onsdag. Enten er jeg stappmett, eller skrubbsulten. Jeg spår at fredagens veiing vil bli en dårlig opplevelse for min del, for jeg har spist og spist hele helgen :(

Planen var godisfri hver dag denne uken. Vi fikk besøk av mine foreldre, og jeg hadde kjøpt inn god frukt til kaffen. Meeeen, så kom mamma med kaker da. Humøret mitt er på bånn, stressnivået høyt og energien på sparebluss. I tillegg har jeg vært sulten siden onsdag. Enten er jeg stappmett, eller skrubbsulten. Jeg spår at fredagens veiing vil bli en dårlig opplevelse for min del, for jeg har spist og spist hele helgen :(
Jeg og:( tørr ikke tenke på hva vekta viser. Og misstenker at eldste er syk i morra, så da blir det ingen gåtur heller.

Gikk for 7 på challenge i dag. Plutselig ble det kake, så da var jeg ned på 6. Før jeg visste ordet av det så hadde jeg glemt grønt til et måltid. Jeg klarte 5 stk. Ikke spesielt fornøyd. Jeg har bestemt meg for å klare bonus på både trening og mosjon denne uken, så i kveld prøvde jeg å finne treningsvideoene mine. De er borte i flyttelasset :( Det ble en YouTube-video da. 15 min. Popsugar, for nybegynnere. Det verker i lårene :P
Og jeg trenger mer enn bare 15 min om dagen for bonus, så jeg får lete videre.

Hvordan går det med dere?
Snopesmell på meg både i går og i dag :bag: men til gjengjeld har jeg allerede nok trening til å få bonus, så ikke helt galt likevel.
I går gikk jeg topptur med middels tung sekk. Svett som bare det. Merker at kondisen er litt bedre, endelig :)

Snopesmell på meg både i går og i dag :bag: men til gjengjeld har jeg allerede nok trening til å få bonus, så ikke helt galt likevel.
I går gikk jeg topptur med middels tung sekk. Svett som bare det. Merker at kondisen er litt bedre, endelig :)

Flink du er da!:)
Gikk på en bollesmell i kveld. Sliter skikkelig med motivasjonen:( skulle tro at bra nedgang skulle være med på å gi bedre motivasjon.

Snopesmell i dag og i går. Spist og spist hele helgen. Klarte 25 000 skritt i dag, og det er jo alltids noe.
Så flink du er :D Og så kjekt når man merker forbedring :D

Flink du er da!:)
Gikk på en bollesmell i kveld. Sliter skikkelig med motivasjonen:( skulle tro at bra nedgang skulle være med på å gi bedre motivasjon.

Motivasjonen kommer nok tilbake! Du har vært knallgod hele veien, men ingen er laget av stål alle dager ❤️

Snopesmell i dag og i går. Spist og spist hele helgen. Klarte 25 000 skritt i dag, og det er jo alltids noe.
Så flink du er :D Og så kjekt når man merker forbedring :D

Wow! 25000 på en dag er jo enormt bra! Da fortjente du virkelig litt snop :)
Var det en lang tur eller har du bare hatt masse bevegelse gjennom dagen?

Motivasjonen kommer nok tilbake! Du har vært knallgod hele veien, men ingen er laget av stål alle dager ❤️

Wow! 25000 på en dag er jo enormt bra! Da fortjente du virkelig litt snop :)
Var det en lang tur eller har du bare hatt masse bevegelse gjennom dagen?

Noen lange og noen korte, pluss trening. Og snopet kom først :P

Foreldremøte unnagjort, og jeg klarte å ikke spise kake! Seier! :D
Du er god!! :D
Kunne ønske jeg kunne si at jeg klarte og holde med unna seigmann i sta:( blæh.... og det verste er at det ikke var godt en gang!

Back
Topp