Skravletråd for lag Bellona

Det blir min andre gang [emoji106]
Spennende da[emoji4] dette er min første. Hatt lyst til å bli med før, men så har det ikke passa. Håper jeg husker på å veie meg nå[emoji28] skikkelig distré om dagen[emoji85]
 
Spennende da[emoji4] dette er min første. Hatt lyst til å bli med før, men så har det ikke passa. Håper jeg husker på å veie meg nå[emoji28] skikkelig distré om dagen[emoji85]
Bare å huske å sette klar vekta på torsdags kveld [emoji23] verst å huske de første 2-3 gangene så blir det en slags rutine av det [emoji106]
 
Tredje gangen jeg er med :)
Sist ble jeg gravid rett før finalen og trakk meg ut. Denne gangen blir jeg å fullføre :)

Jeg var lagleder sist og kan sikkert vikariere ved behov men ønsker ikke å ha rollen fast siden det blir midt oppi leggetiden til mini.
Flott at noen vil da :D
 
Første gangen jeg er med her på forumet, men har vært med på noe lignende på andre forum. :)
 
Jeg har vært med før og er skikkelig klar. Utfordringen min er å huske å levere vekta. Men skal ha en fast alarm hver fredags morgen :-D
 
Jeg har vært med en gang tidligere :)
Argh, jeg plages så med appen! Må logge meg inn på babyverden via nettleseren, synes det er så tungvint..
 
Jeg har vært med en gang tidligere :)
Argh, jeg plages så med appen! Må logge meg inn på babyverden via nettleseren, synes det er så tungvint..
Det er både tungvint og pyton! Håper det retter seg snart da[emoji4]
 
Jeg har altså klart å falle i trappen og tråkke over... Så blir dårlig med trening/mosjon på meg de neste dagene. Håper det blir bedre fort!!
 
Jeg har altså klart å falle i trappen og tråkke over... Så blir dårlig med trening/mosjon på meg de neste dagene. Håper det blir bedre fort!!

Uff så kjedelig og vondt! :(
Håper du ikke bar på snuppa di da det skjedde? Det er skrekken!!
 
Uff så kjedelig og vondt! :(
Håper du ikke bar på snuppa di da det skjedde? Det er skrekken!!

Jo, hadde hun i vognbaggen. Dritekkelt :( Var nest siste trinnet, så vi falt ikke så langt, og bagen landet trygt oppå meg, men fikk en skikkelig støkk.
 
Jo, hadde hun i vognbaggen. Dritekkelt :( Var nest siste trinnet, så vi falt ikke så langt, og bagen landet trygt oppå meg, men fikk en skikkelig støkk.

Åh så guffent :nailbiting:
God bedring i forslåtte kroppsdeler! ❤️
 
Jaja, det ble ikke bonus på godis :(
Håper å få poeng for godisfri dag resten av dagene i alle fall!
 
Foten min er heldigvis mye bedre så ble tur på meg igår :D
 
Back
Topp