Skravletråd for lag AND

Jepp, gikk dårlig, men ikke katastrofalt, da. Jeg er jo ikke akkurat på slankeren, har ikke trent bortsett fra øvelsene pga dårlig form, er i uke 15 i svangerskapet, klarte å ta 130 knebøy på rappen (første dagen holdt jeg på å dø etter 50!), så forsåvidt er det jo ikke gale. Er bare redd for å ryke, for da ryker nok mye av motivasjonen også. :/

Skulle ønske jeg kunne starte en diett, da ville vekta gått mer ned, men det ville ikke vært bra for den lille. <3

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hardt å være på ferie! Min desidert dårligste uke siden oppstart i sommer, med oppgang denne uka. Føler egentlig jeg har vært litt flink i forhold til det jeg spiser, har skeiet ut med en is eller brus hver dag, men aldri begge deler på samme dag. Treninga har vært en større utfordring, til tross for råflott treningsrom. Tida har liksom ikke strekt til.
Så da er det bare å krysse fingrer og satse på at vi ikke ryker i kveld:)
 
Jepp, gikk dårlig, men ikke katastrofalt, da. Jeg er jo ikke akkurat på slankeren, har ikke trent bortsett fra øvelsene pga dårlig form, er i uke 15 i svangerskapet, klarte å ta 130 knebøy på rappen (første dagen holdt jeg på å dø etter 50!), så forsåvidt er det jo ikke gale. Er bare redd for å ryke, for da ryker nok mye av motivasjonen også. :/

Skulle ønske jeg kunne starte en diett, da ville vekta gått mer ned, men det ville ikke vært bra for den lille. <3

Sent from my iPhone using BV Forum
Du er super flink!
Ikke tenkt at du skal gå ned, tenk at du skal være i aktivitet og spise regelmessig og fornuftig. Det er bra for deg og for den lille :)
 
Hardt å være på ferie! Min desidert dårligste uke siden oppstart i sommer, med oppgang denne uka. Føler egentlig jeg har vært litt flink i forhold til det jeg spiser, har skeiet ut med en is eller brus hver dag, men aldri begge deler på samme dag. Treninga har vært en større utfordring, til tross for råflott treningsrom. Tida har liksom ikke strekt til.
Så da er det bare å krysse fingrer og satse på at vi ikke ryker i kveld:)
Krysser fingrene!
 
Hardt å være på ferie! Min desidert dårligste uke siden oppstart i sommer, med oppgang denne uka. Føler egentlig jeg har vært litt flink i forhold til det jeg spiser, har skeiet ut med en is eller brus hver dag, men aldri begge deler på samme dag. Treninga har vært en større utfordring, til tross for råflott treningsrom. Tida har liksom ikke strekt til.
Så da er det bare å krysse fingrer og satse på at vi ikke ryker i kveld:)
Fant du vekt der, eller har du hatt med deg?
 
Jeg er ikke så glad i frokost, kaffe m smør gjør at jeg holder meg mett til lunsj, samtidig som jeg får opp % av fett. Veldig godt, man mixar og deg blir som en latte :).

Ned 0,5 kg denne uken, noe jeg er fornøyd m, lavkarbo/høyfett er ikke noen Quickfix, dette er noe som gjør at mange gir opp for tidlig. Det er deilig å aldrig føle sult el "sug"...

Har lært meg å kjenne etter hva og når jeg virkelig er sulten. Et tips alle kan bruke er når man har lyst på noe stille seg selv sp. Vil jeg spise et egg? Er da svaret nei betyr det at jeg bare har lyst på noe og da pleier jeg å drikke vann og avtale m meg selv å vente en time m å spise, etter en time pleier jeg å glemt at jeg hadde lyst på noe;).
Er svaret ja, jeg vil ha et egg, da er jeg sannsynligvis sulten og da spiser et egg :).
Godt jobbet :) Og lurt tips. Jeg kan nok garantert bli flinkere til å tenke meg om før jeg spiser (og hva). Jeg er også en sånn ventespiser jeg. tar en banan mens jeg lager middag eller spiser et halt knekkebrød mens jeg smører de to jeg skal spise..
 
Halvkilo ned før ferie. Endelig litt ned, i allefall. Og krysser fingrene for at jeg greier å begrense meg når jeg nå går inn i feriemodus ;)
 
Godt jobbet :) Og lurt tips. Jeg kan nok garantert bli flinkere til å tenke meg om før jeg spiser (og hva). Jeg er også en sånn ventespiser jeg. tar en banan mens jeg lager middag eller spiser et halt knekkebrød mens jeg smører de to jeg skal spise..
Var sån jeg og (og veide da mye mer). Det var en tankekors å oppdage at det ikke er farlig å være litt sulten. Etter dette har vekta stabilisert seg (før jeg ble gravid) å jeg lå stabilt på normalvekt (med lavkarbo). Vet at jeg m litt tid går ned til normalvekt igjen og kommer å stanne der (så lenge jeg ikke spiser karb/sukker ;))
 
Nå er jeg veldig spent på resultatet! :D Supert at alle har levert vekt her!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra! Seiern er vår! Flott jobbet jenter! :) på 2.plass på utfordringen som også er veldig bra! :)
 
Jeg er utrolig fornøyd! Fikk litt skrekken tidligere idag da jeg så at alle som hadde skrevet vekt hadde gått ned mer enn meg, slik at jeg ville ryke om vi tapte. ;)
Men dette gikk jo lang over forventet! :) Godt jobba!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Koser meg på ferie. Spist is og drukket colazero. Spent på fredag, men har gjort øvelsene da :)
 
God uke, jenter :)

God uke til deg også! :) Kos deg med ferie :)

Yes da, idag er jeg støl i magen og på baksiden av låra av ABS-greiene. :p 140 squats i går var også slitsomt, men mest kjedelig. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God uke til deg også! :) Kos deg med ferie :)

Yes da, idag er jeg støl i magen og på baksiden av låra av ABS-greiene. :p 140 squats i går var også slitsomt, men mest kjedelig. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Imponerende! Jeg hadde nok mista tellinga ;)
 
Back
Topp