Skravletråd for lag AND

Nå har vi én andre, én tredje og én fjerdeplass, så neste uke vinner vi! :p

Supert med andreplass denne uka. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva syns dere om utfordringen, jenter? :)

Jeg syns det er gøy og spennende med treningsdelen, men jeg tror jeg kommer til å slite med måltidene. Er veldig dårlig på å spise til faste tider, ihvertfall når det er et press. Jeg slet med 5 om dagen, liksom. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva syns dere om utfordringen, jenter? :)

Jeg syns det er gøy og spennende med treningsdelen, men jeg tror jeg kommer til å slite med måltidene. Er veldig dårlig på å spise til faste tider, ihvertfall når det er et press. Jeg slet med 5 om dagen, liksom. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Synes utfordringen var flott. Håper vi gjør det godt denne uka også :)
 
Hva syns dere om utfordringen, jenter? :)

Jeg syns det er gøy og spennende med treningsdelen, men jeg tror jeg kommer til å slite med måltidene. Er veldig dårlig på å spise til faste tider, ihvertfall når det er et press. Jeg slet med 5 om dagen, liksom. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Helt grei :) men likte ikke den biten med måltider, kommer til å slite med den!
 
Hva syns dere om utfordringen, jenter? :)

Jeg syns det er gøy og spennende med treningsdelen, men jeg tror jeg kommer til å slite med måltidene. Er veldig dårlig på å spise til faste tider, ihvertfall når det er et press. Jeg slet med 5 om dagen, liksom. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg syns den er fin, jeg spiser allerede så mange måltider så den er veldig grei:)
 
Nå har vi vært en lang tur ute i sandtaket med bikkjene:)

Så nå ligger gubben og bikkjene å sover, jeg og gutta sitter å kulern. Har søtpotet i ovnen:0 Fått dilla på det:)
 
Jeg syns og utfordringen var fin. Spiser den rytmen hver dag, så nå er det bare å komme seg på tur.☺
 
Nå har vi vært en lang tur ute i sandtaket med bikkjene:)

Så nå ligger gubben og bikkjene å sover, jeg og gutta sitter å kulern. Har søtpotet i ovnen:0 Fått dilla på det:)
Vi gikk også lang tur i går, nydelig høstvær :)Hva slags hunder har du?
 
Er spent på trening og vektnedgang denne uka, har blitt i skikkelig dårlig form; vondt i hodet, hoster så det skraller i kroppen og stiv i armer og ben. Har ikke tid til sykdom! Satser på at en rolig dag gjør at jeg kommer meg fort.
 
Er spent på trening og vektnedgang denne uka, har blitt i skikkelig dårlig form; vondt i hodet, hoster så det skraller i kroppen og stiv i armer og ben. Har ikke tid til sykdom! Satser på at en rolig dag gjør at jeg kommer meg fort.
God bedring :)
 
Deilig med gode turer :) Vi har 2 Staffordshire Bull terriere :) Mor og sønn :) Har du hund ?
Hadde før, men ikke nå. Savner det av og til, men samtidig er det veldig godt med friheten - vi er veldig glade i å reise/ta oss en helgetur.
 
Ja nå er uka i gang. Helgen gikk ikke sånn veldig bra for meg, men kom meg iallefall ut på tur igår. :) Er dårlig på godisfronten når det gjelder helgene, men det skal jeg jobbe med fremover. Nå blir det sunnere og enklere dager frem til ny veiing på fredag! Kjekt med rumpeattackøvelsene også, kjenner jeg trenger litt trening i den regionen. ;)
God bedring til deg lykkeT,så kjedelig å¨være syk, håper det går fort over!
 
Ja nå er uka i gang. Helgen gikk ikke sånn veldig bra for meg, men kom meg iallefall ut på tur igår. :) Er dårlig på godisfronten når det gjelder helgene, men det skal jeg jobbe med fremover. Nå blir det sunnere og enklere dager frem til ny veiing på fredag! Kjekt med rumpeattackøvelsene også, kjenner jeg trenger litt trening i den regionen. ;)
God bedring til deg lykkeT,så kjedelig å¨være syk, håper det går fort over!
Tusen takk. Føler meg bittelitt bedre etter en dag med stort sett ingenting, men det er alltid verst om morgenen, så vi får se.
 
Gjorde planken og benløft + rumpe i dag og. Siden formen er laber var nok ikke kroppen så glad for det, men det gikk greit. Hva gjør man ikke for litt poeng ;)
 
Den m 5 måltider om dagen gjør meg litt irritert.. Når man som meg spiser lavkarbo/høyfett holder seg blodsukkeret veldig stabil så man trenger ikke mellommåltider da man er mett og uten mat/søtsug allikevel. Drikker kun "fettkaffe" (kaffe m smør og cocosolje) på morgenen ca kl 06 og holder meg lett til 12-13 på dagen da jeg spiser noen egg m smør. På kvelden fisk el kjøtt m fet saus. Kommer ha 0 poeng på måltider... Men kjenner at jeg kommer hå ned mye denne uken :p Veide meg imorges å har gått ned 0,5 kg siden fredag. Så dette er motiverende! Lykke til nå jenter, håper på på at vi får en førsteplass på fredag :hello2
 
Back
Topp