Skravletråd for lag AND

Hei :)
Håper alle holder motiviasjonen oppe :) Denne ukens utfordring passet meg veldig bra.
Snikveide meg i går kveld, det ser bra ut, rakk ikke å sjekke i dag tidlig, men krysser fingrene :O

I går var jeg på trening igjen etter 14 dagers opphold! Det merkes på formen.

Lykke T: Håper du blir frisk fort, klem :)
 
Den m 5 måltider om dagen gjør meg litt irritert.. Når man som meg spiser lavkarbo/høyfett holder seg blodsukkeret veldig stabil så man trenger ikke mellommåltider da man er mett og uten mat/søtsug allikevel. Drikker kun "fettkaffe" (kaffe m smør og cocosolje) på morgenen ca kl 06 og holder meg lett til 12-13 på dagen da jeg spiser noen egg m smør. På kvelden fisk el kjøtt m fet saus. Kommer ha 0 poeng på måltider... Men kjenner at jeg kommer hå ned mye denne uken :p Veide meg imorges å har gått ned 0,5 kg siden fredag. Så dette er motiverende! Lykke til nå jenter, håper på på at vi får en førsteplass på fredag :hello2

Så bra det går nedover denne uken! Ja får håpe vi tar førsteplassen på fredag. Når det gjelder mellommåltider kan det være så mangt da. 3 mandler kan vel også telle som mellommåltid? Og det er nesten bare fett og protein. :)
 
Hei :)
Håper alle holder motiviasjonen oppe :) Denne ukens utfordring passet meg veldig bra.
Snikveide meg i går kveld, det ser bra ut, rakk ikke å sjekke i dag tidlig, men krysser fingrene :O

I går var jeg på trening igjen etter 14 dagers opphold! Det merkes på formen.

Lykke T: Håper du blir frisk fort, klem :)
Dårlig med motivasjon denne uka, vanskelig å spise sunt på ferie! selges jo stort sett frytirstekt mat overalt:(
De har bra treningsrom da:)
 
Vanskelig å trene denne uka. Sliter sånn med trøtthet og hodepine... :( Jeg får i det minste gjort øvelsene, da, og får faktisk i meg fem måltid pluss at jeg er flink til å holde meg unna snop, så litt poeng blir det jo.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dårlig med motivasjon denne uka, vanskelig å spise sunt på ferie! selges jo stort sett frytirstekt mat overalt:(
De har bra treningsrom da:)
Å, vi reiser bort i neste uke, jeg gruer meg litt til det med maten. Eller, akkurat spising skal nok gå helt fint, men er mer usikker på om jeg greier å unngå snop i hverdagene når jeg er i feriemodus.. Går det greit?
 
Vanskelig å trene denne uka. Sliter sånn med trøtthet og hodepine... :( Jeg får i det minste gjort øvelsene, da, og får faktisk i meg fem måltid pluss at jeg er flink til å holde meg unna snop, så litt poeng blir det jo.


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er jo kjempe bra!
 
Den m 5 måltider om dagen gjør meg litt irritert.. Når man som meg spiser lavkarbo/høyfett holder seg blodsukkeret veldig stabil så man trenger ikke mellommåltider da man er mett og uten mat/søtsug allikevel. Drikker kun "fettkaffe" (kaffe m smør og cocosolje) på morgenen ca kl 06 og holder meg lett til 12-13 på dagen da jeg spiser noen egg m smør. På kvelden fisk el kjøtt m fet saus. Kommer ha 0 poeng på måltider... Men kjenner at jeg kommer hå ned mye denne uken :p Veide meg imorges å har gått ned 0,5 kg siden fredag. Så dette er motiverende! Lykke til nå jenter, håper på på at vi får en førsteplass på fredag :hello2
Kaffe med smør og cocosolje? Hvordan fungerer det?
 
Hei :)
Håper alle holder motiviasjonen oppe :) Denne ukens utfordring passet meg veldig bra.
Snikveide meg i går kveld, det ser bra ut, rakk ikke å sjekke i dag tidlig, men krysser fingrene :O

I går var jeg på trening igjen etter 14 dagers opphold! Det merkes på formen.

Lykke T: Håper du blir frisk fort, klem :)
Jeg har lik opplevelse, litt overraskende siden jeg har vært så rolig, men hjelper vel med øvelsene ;)
Takk, forresten :)


Hva trener du?
 
Å, vi reiser bort i neste uke, jeg gruer meg litt til det med maten. Eller, akkurat spising skal nok gå helt fint, men er mer usikker på om jeg greier å unngå snop i hverdagene når jeg er i feriemodus.. Går det greit?
Jeg har ikke spist snop snop, men en is iløpet av dagen har jeg ikke klart meg uten☺ Å drikke til middagen på kvelden, har ofte blitt
en brus, så her blir det ingen snopefrie poeng så langt.
 
Jeg har ikke spist snop snop, men en is iløpet av dagen har jeg ikke klart meg uten☺ Å drikke til middagen på kvelden, har ofte blitt
en brus, så her blir det ingen snopefrie poeng så langt.

Jeg greier heller ikke å holde meg unne snop. Blir som oftest et par-tre sjokoladebiter iløpet av dagen. Men at det er kraftig redusert er en stor fremgang for meg, selv om det er synd det ikke blir noe snop-poeng da.
 
Jeg har ikke spist snop snop, men en is iløpet av dagen har jeg ikke klart meg uten☺ Å drikke til middagen på kvelden, har ofte blitt
en brus, så her blir det ingen snopefrie poeng så langt.
Jeg tenkte å prøve å gjøre snopet litt "bedre" når jeg er på ferie (hvis jeg ikke greier å la være). Feks cola zero istedenfor vanlig cola, saftis istedenfor vaniljeis, litt salt potetgull istedenfor en sjokoladeplate.. Men vet ikke helt om det har noen hensikt.
 
Jeg greier heller ikke å holde meg unne snop. Blir som oftest et par-tre sjokoladebiter iløpet av dagen. Men at det er kraftig redusert er en stor fremgang for meg, selv om det er synd det ikke blir noe snop-poeng da.
Jeg er heller ikke så flink (i dag har det vært bursdag i heimen, så da har det blitt kake), men selv om det ikke blir snopefri-poeng så greier jeg å begrense meg mer enn vanlig pga dere, så det er jo fint. Takk for motivasjonen jenter :)
 
Hei:) Her går det veldig bra denne uken, er nok min beste uke hittils!

I dag har jeg vært på cardio trening 55 min- Den timen er slitsom altså!
Så bar det hjem og ut på tur med bikkjene:)

Nå er det natta:) Stå på jenter:)
 
Hei:) Her går det veldig bra denne uken, er nok min beste uke hittils!

I dag har jeg vært på cardio trening 55 min- Den timen er slitsom altså!
Så bar det hjem og ut på tur med bikkjene:)

Nå er det natta:) Stå på jenter:)
Så bra! Scorer en del poeng og da! Her kunne uken vært bedre så er veldig spent på veiingen imorgen! ☺ Lykke til alle sammen!
 
Dårlig uke på meg. :( Hadde store planer, men formen har vært på bunn...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er vekten innlevert. Det var den dårligste uken for min del, med bare -0,3 kg. Men nedgang er iallefall nedgang. Satser på bedre resultat neste fredag! Blir spennende å se hvordan vi gjør det idag. :)
 
Uff, jeg er skuffet. Vært så flink hele uka, i går tidlig hadde jeg gått ned 0,5 kilo siden fredag, i dag tidlig veide jeg 0,6 kilo mer!!

Men jeg skal ha tanta nå og da samler jeg vann i kroppen,, så det er nok grunnen og at jeg har begynt å trene etter 2 ukers opphold.
Men det er kjipt altså:(

Skal veie meg etter jobb og se om det har løsnet noe.
 
Kaffe med smør og cocosolje? Hvordan fungerer det?
Jeg er ikke så glad i frokost, kaffe m smør gjør at jeg holder meg mett til lunsj, samtidig som jeg får opp % av fett. Veldig godt, man mixar og deg blir som en latte :).

Ned 0,5 kg denne uken, noe jeg er fornøyd m, lavkarbo/høyfett er ikke noen Quickfix, dette er noe som gjør at mange gir opp for tidlig. Det er deilig å aldrig føle sult el "sug"...

Har lært meg å kjenne etter hva og når jeg virkelig er sulten. Et tips alle kan bruke er når man har lyst på noe stille seg selv sp. Vil jeg spise et egg? Er da svaret nei betyr det at jeg bare har lyst på noe og da pleier jeg å drikke vann og avtale m meg selv å vente en time m å spise, etter en time pleier jeg å glemt at jeg hadde lyst på noe;).
Er svaret ja, jeg vil ha et egg, da er jeg sannsynligvis sulten og da spiser et egg :).
 
Back
Topp