Skravletråd for GUL lag :)

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Her kan dere snakke sammen og heie på hverandre. Husk at dree må finne en lagleder som kan rapportere tallene til meg.

Gult lag :)
Missy95
Shortlegs
Sylvanas
Rampetrollet
Reana
Avocado
Landus
Prøveliten
Saile
Ceccii86
 
Hei Hei :)
Jeg får åpne jeg da :)
Jeg er mor til 2. Har gått opp masse det siste året, og mye etter påmeldingsvekten og frykter jeg. Jeg trenger skikkelig hjelp med motivasjonen for å spise riktig. Jeg elsker utfordringene her i krigen, og pleier å gi alt da. Dette blir spennende :D
 
Hei Hei :)
Jeg får åpne jeg da :)
Jeg er mor til 2. Har gått opp masse det siste året, og mye etter påmeldingsvekten og frykter jeg. Jeg trenger skikkelig hjelp med motivasjonen for å spise riktig. Jeg elsker utfordringene her i krigen, og pleier å gi alt da. Dette blir spennende :D
Jeg har også 2 barn og har gått opp mye! Jeg må få bort 30 kilo minst, jeg trenger motivasjon, spiser skikkelig dårlig :( jeg skal gi alt denne gangen, for nå er jeg lei
 
Hei :) Er mor til ei jente på 4 år. Har vært overvektig i mange år. Har gått ned en del, men har fortsatt mye å ta av :p

Ønsker å trene mer og å få et sunnere forhold til mat. Og håper slankekrigen kan gi meg motivasjonen jeg trenger :)
 
Hei! Er mamma til en gutt på snart 4 år. Vi er også prøvere å håper på å få en liten en til i 2020. Har vært overvektig i nå ca 8 år. :)

Veldig lett å bli stillesittende på kveldene etter en lang (og stillesittende) dag på jobb. Så håper jeg endelig skal klare å endre det til en bedre livsstil nå. Gikk ned 15 kg for to år siden før bryllupet, men alt det kom snikende tilbake :wtf:

Og til slutt et lite spm siden jeg aldri har gjort dette før. Når det står vi skal føre inn vekt fredag er det da fredag denne uka vi gjør det første gang eller neste uke? :hilarious:
 
Hei! Er mamma til en gutt på snart 4 år. Vi er også prøvere å håper på å få en liten en til i 2020. Har vært overvektig i nå ca 8 år. :)

Veldig lett å bli stillesittende på kveldene etter en lang (og stillesittende) dag på jobb. Så håper jeg endelig skal klare å endre det til en bedre livsstil nå. Gikk ned 15 kg for to år siden før bryllupet, men alt det kom snikende tilbake :wtf:

Og til slutt et lite spm siden jeg aldri har gjort dette før. Når det står vi skal føre inn vekt fredag er det da fredag denne uka vi gjør det første gang eller neste uke? :hilarious:

23.august :) Det blir startvekt. Neste uke blir første veiing der noen går ut :)
 
Vi må finne en lagleder. Er det noen som vil være? Jeg har vært det før, og kan godt gjøre det om ønskelig. Men jeg ser gjerne at andre melder seg :)
 
Jeg håper at det snart blir vår tur til å få barn. Skal gjennom PGD-behandling, og ønsker å komme i best mulig form før en graviditet:happy: Har 10 kg jeg ønsker å bli kvitt:)
 
Hei, jeg er mamma til en jente på 1,5 år. Var med på sist slankekrigen og, men ble syk så fikk ikke fullført. Klarte å gå ned en del, men kiloene kryper seg sakte oppover igjen, mye pga kosthold (les: sjokolade :p).
 
Heia!

Jeg er mor til en jente på 1,5 år og prøver (om noe halvhjertet) på søsken ;)
Fokuset er ikke hovedsakelig vekten men egen helse.

Jeg har vært med her noen ganger før og gleder meg til ny runde :) Har gått en del kilo i år allerede, men opplever at det stagnerer nå. Håper å få fart på sakene igjen :)
Lever lavkarbo(ish) og faster to dager i uken. Kan bli mye bedre på aktivitet. Motiveres vanligvis av utfordringene i krigen.
 
Ønsker ikke å være lagleder denne gangen da livet er ganske hektisk for tiden.
 
Hmmm. Ser ut til at jeg tar jobben om ingen melder seg innen i morgen. Da kommer jeg til å sjekke om vekten er levert flere ganger iløpet av dagen (jeg klarer ikke å la være :p ) og så sender jeg påminnelse på PM etter et visst tidspunkt bare sånn i tilfelle noen har glemt det. Jeg regner også over vekten og sier ifra om vi får ulike tall. Egentlig elsker jeg å være lagleder :p

Lykke til i morgen :) Selv glemte jeg meg helt og spiste masse popcorn i kveld. Kroppen min reagerer veldig på salt, så vekta i morgen kommer ikke til å være nådig :(
Men så er vi igang :D
 
Hmmm. Ser ut til at jeg tar jobben om ingen melder seg innen i morgen. Da kommer jeg til å sjekke om vekten er levert flere ganger iløpet av dagen (jeg klarer ikke å la være :p ) og så sender jeg påminnelse på PM etter et visst tidspunkt bare sånn i tilfelle noen har glemt det. Jeg regner også over vekten og sier ifra om vi får ulike tall. Egentlig elsker jeg å være lagleder :p

Lykke til i morgen :) Selv glemte jeg meg helt og spiste masse popcorn i kveld. Kroppen min reagerer veldig på salt, så vekta i morgen kommer ikke til å være nådig :(
Men så er vi igang :D

Egentlig elsker jo jeg å være lagleder også, men med masterstudie, full jobb og 1-åring så lar jeg deg ta den jobben :p
Jeg vikarierer om du behøver :)
 
Litt treg til å skrive, dagene har flydd forbi. Er nettopp fylt 28 år. Har 1 barn på 8 år. Slankeoperert og mistet 75 kg, men har noen kjg igjen til mål som er litt treige. Sliter en del med fatigue etter operasjonen, så energinivået er ganske lavt. Fokuserer på kostholdet og prøver å motivere meg til litt aktivitet på ettermiddagene. Har stillesittende jobb. Er i jobb 100% men føler det går utover hverdagen da det sliter meg ut i perioder.
 
Litt treg til å skrive, dagene har flydd forbi. Er nettopp fylt 28 år. Har 1 barn på 8 år. Slankeoperert og mistet 75 kg, men har noen kjg igjen til mål som er litt treige. Sliter en del med fatigue etter operasjonen, så energinivået er ganske lavt. Fokuserer på kostholdet og prøver å motivere meg til litt aktivitet på ettermiddagene. Har stillesittende jobb. Er i jobb 100% men føler det går utover hverdagen da det sliter meg ut i perioder.

Vil du kunne bli frisk igjen fra fatigue etter hvert?
 
Vil du kunne bli frisk igjen fra fatigue etter hvert?
Legene og ernæringsfysiologen mener det. De sier kroppen min har fått et stort sjokk da jeg mistet 75 kg på 1 år. Så kroppen trenger tid til å komme seg. Jeg blir veldig utålmodig fordi jeg ønsker å få til mye mer enn det kroppen orker. Og overkjører jeg kroppen så blir jeg straffet i flere dager etterpå. Trenger helga til å ta igjen meg etter 1 uke på jobb, men gjør jeg noe ekstra den helga så blir det en slitsom uke. Så blir litt en ond sirkel. Men de sier jeg må bare ta tiden til hjelp.
 
Back
Topp