Skravletråd for apriljentene

Beltene er ikke veldig lett å feste nei. Men vi tenkte vi skulle se hvor ille det blir. Er dyrt å bytte bil og i hverdagen kjører vi lite.

Har babystol bak sjåfør, cybex i midten og besafe på høyre side.
Skal jaggu prøve igjen...... kjøpte bilen i mai, så taper masse om jeg må bytte nå, planla ikke flere barn akkurat :-P bruker du isofix på babybasen??

vi har en besafe med isofix knotete å få på plass. fikk anbefalt at det var så trygt, problemet er jo bare at skal man trenge plassen,så er det ikke bare bare å få den ut og på plass i gjen, så håper den kan stå der urørt :P

Det første jeg ser på når jeg kommer inn på forumet er om det har kommet noen innlegg på "fødelisten". Ah! Det er en så spennende tid i vente og nå begynner jo folk å komme i uke 37 og alt kan skje :D
Er 37 uker på fredag :O spent :) er Nr 3 og dei første to kom 11 og 3 dager før termin. Så kjenner eg ikkje er klar for overtid :p skal på ul i morgen for og ta veksestimering. Kjenner eg er spent på hvor stor babyen er.. Litt redd for stor baby.. Men eller så er eg klar til og bli nr 1 på fødelista til aprilforumet :p hehe

Det første jeg ser på når jeg kommer inn på forumet er om det har kommet noen innlegg på "fødelisten". Ah! Det er en så spennende tid i vente og nå begynner jo folk å komme i uke 37 og alt kan skje :D

Endelig så er det vår tur snart også, og alt kan skje nå fremover. ☺
Blir spennende å se hvem som blir den første på Fødelisten. ☺

Har dere fått med dere nok en priskrig? Er helt vannvittig. Problemet er jo at eg sikkert klarer å ete alt godte før påsken har startet. Farlig å være gravid i jul og påske... ikke rart eg har blitt trillene rund

Har dere fått med dere nok en priskrig? Er helt vannvittig. Problemet er jo at eg sikkert klarer å ete alt godte før påsken har startet. Farlig å være gravid i jul og påske... ikke rart eg har blitt trillene rund
Jeg gikk opp 4 kg i desember :eek: Etter det 1kg/måned...så ja, farlig å være gravid i høytidene. :p

Jeg gikk opp 4 kg i desember :eek: Etter det 1kg/måned...så ja, farlig å være gravid i høytidene. :p
Huff ja er skremmende. Eg har gått opp ca 2kg hver mnd. Så blir det vel litt ekstra nå med påsken og babyen som blir tyngre. Blir hardt å få av seg alle kiloene igjen

Back
Topp