Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring <3Æsj, all frokosten kom i retur rett før jeg skulle benytte fridagen til å gjøre masse ærender. Nå er jeg parkert på sofaen på ubestemt tid..
God bedring <3
For meg hjelper det med syrenøytraliserende fra legen... eller er nudler ok å få ned når jeg er kvalm.TakkHar fått i meg en rett i koppen suppe nå da, og det gikk bra. Frista egentlig ikke, men blir jo så kvalm av den syresmaken i munnen
![]()
For meg hjelper det med syrenøytraliserende fra legen... eller er nudler ok å få ned når jeg er kvalm.
Haha.. Hadde samme følelsen i dag tidlig. Følte nesten at buksen har krympet en str i livet siden i går.Klærne mine passer ikke lenger, blæææ.....
Sov heller ikke særlig bra i natt, var våken mer eller mindre fra 4. Er litt nervøs, jordmortime om litt, etterfulgt av UL. Krysser fingre for at alt fortsatt er bra.
Hvor mye er det du må drikke? Må ta glukosebelastning selv :/Sitter på legekontoret og har akkurat drukket første dose med glukosebelastning... Og jeg som ikke takler søtt lenger...![]()
Krysser fingrene med deg og lykke til med jordmortime og ul.
Takk! Begge timene gikk bra, og alt så bra ut på ultralyd. Så nå er det på tide å ringe mamma og pappa og fortelle at det første barnebarnet er på vei![]()
Har allerede kjent det siden jeg var rundt 12 uker. Nå er det ordentlige sparkEr det mange av dere som kjenner bevegelse enda? Jeg er 14+6, og i slutten av forrige uke startet jeg å kjenne små "dunk", akkurat som en liten puls i magen min. Jeg har morkaken bak og er ganske slank (eller føler meg ikke sånn nå lenger). På ultralyd for 2 uker siden så vi en veeeeldig aktiv baby, så mulig at det er derfor jeg kjenner det så tidlig. Jeg hadde ikke forventet å kjenne noe før i uke 17-18 tidligst, så derfor jeg er litt overrasket. Hvordan er det med dere andre?
Hvordan kjennes det ut? Jeg er 15 uker i dag, og prøver febrilsk å kjenne etter, men nei :-(Har allerede kjent det siden jeg var rundt 12 uker. Nå er det ordentlige sparker 14+2. Andregangs da, forrige gang kjente jeg det ved uke 16.
Kvalmen er verre enn før, puppene har blitt (om mulig) enno større enn før (g/h-cup frå før!!) og eg er forstoppa herfrå til evigheten. 13+1. Prøver å få i meg nok vatn og litt sånne typar frukt som typisk lagar fart i systemet, godt det er plommesesong!Jeg har ikke fått noe følelse ennå annet enn at jeg kaster opp hele dagen, og tåler ikke noe særlig av lukt.. Er ikke lenger enn 12+4. Hadde håpet at kvalmen skulle gitt seg litt mer.. Men ble mer dårlig fra uke 11 igjen:/
Sliter med vond mage og, føler jeg ikke får gått på do.. Noen som sliter med dette? (Her er en ikke sjenert )
Har flere opplevd at brystene har vokst??? Jeg gikk fra å ha 70 c og måtte plutselig opp i 70 d/f hahaha..