Skravletråd for apriljentene

Æsj, all frokosten kom i retur rett før jeg skulle benytte fridagen til å gjøre masse ærender. Nå er jeg parkert på sofaen på ubestemt tid..

Åååh! Våken!! Vært våken 1 time nå, med hodepine. Var oppe og tok paracet nå.. Håper jeg snart sovner igjen, før jeg må opp igjen..

Jeg har vært våken i natt selv... Bor hjemme hos mamma for tiden da jeg ofte er så dårlig at jeg ikke får laget noe mat selv.. Mamma er sjuk nå, så hun var også våken. Vi har drukket varm melk med honning på kjøkkenet og kost oss :) midt på natten :) Håper alle har sovet godt i natt og at dagen blir super!

Sov heller ikke særlig bra i natt, var våken mer eller mindre fra 4. Er litt nervøs, jordmortime om litt, etterfulgt av UL. Krysser fingre for at alt fortsatt er bra.

Sitter på legekontoret og har akkurat drukket første dose med glukosebelastning... Og jeg som ikke takler søtt lenger... :(

Takk! Begge timene gikk bra, og alt så bra ut på ultralyd. Så nå er det på tide å ringe mamma og pappa og fortelle at det første barnebarnet er på vei :happy:

Så bra at alt ser bra ut! :) Da får du fortelle, hvordan mamma og pappa har reagert. :D

Mamma ble kjempeglad, snakka med henne på telefon i to timer. Og hun begynte selvsagt å gråte. Pappa er på jobb så får vente litt med han, veldig spent på hva han sier, morfar i en alder av 48, haha.
Er så koselig å fortelle, dette blir første barnebarnet på begge sider, pluss første oldebarn til farmor og farfar.

Er det mange av dere som kjenner bevegelse enda? Jeg er 14+6, og i slutten av forrige uke startet jeg å kjenne små "dunk", akkurat som en liten puls i magen min. Jeg har morkaken bak og er ganske slank (eller føler meg ikke sånn nå lenger;)). På ultralyd for 2 uker siden så vi en veeeeldig aktiv baby, så mulig at det er derfor jeg kjenner det så tidlig. Jeg hadde ikke forventet å kjenne noe før i uke 17-18 tidligst, så derfor jeg er litt overrasket. Hvordan er det med dere andre?

Er det mange av dere som kjenner bevegelse enda? Jeg er 14+6, og i slutten av forrige uke startet jeg å kjenne små "dunk", akkurat som en liten puls i magen min. Jeg har morkaken bak og er ganske slank (eller føler meg ikke sånn nå lenger;)). På ultralyd for 2 uker siden så vi en veeeeldig aktiv baby, så mulig at det er derfor jeg kjenner det så tidlig. Jeg hadde ikke forventet å kjenne noe før i uke 17-18 tidligst, så derfor jeg er litt overrasket. Hvordan er det med dere andre?
Har allerede kjent det siden jeg var rundt 12 uker. Nå er det ordentlige spark :-) er 14+2. Andregangs da, forrige gang kjente jeg det ved uke 16.

Jeg har ikke fått noe følelse ennå annet enn at jeg kaster opp hele dagen, og tåler ikke noe særlig av lukt.. Er ikke lenger enn 12+4. Hadde håpet at kvalmen skulle gitt seg litt mer.. Men ble mer dårlig fra uke 11 igjen:/
Sliter med vond mage og, føler jeg ikke får gått på do.. Noen som sliter med dette? (Her er en ikke sjenert )
Har flere opplevd at brystene har vokst??? Jeg gikk fra å ha 70 c og måtte plutselig opp i 70 d/f hahaha..

Jeg har ikke fått noe følelse ennå annet enn at jeg kaster opp hele dagen, og tåler ikke noe særlig av lukt.. Er ikke lenger enn 12+4. Hadde håpet at kvalmen skulle gitt seg litt mer.. Men ble mer dårlig fra uke 11 igjen:/
Sliter med vond mage og, føler jeg ikke får gått på do.. Noen som sliter med dette? (Her er en ikke sjenert )
Har flere opplevd at brystene har vokst??? Jeg gikk fra å ha 70 c og måtte plutselig opp i 70 d/f hahaha..
Kvalmen er verre enn før, puppene har blitt (om mulig) enno større enn før (g/h-cup frå før!!) og eg er forstoppa herfrå til evigheten. 13+1. Prøver å få i meg nok vatn og litt sånne typar frukt som typisk lagar fart i systemet, godt det er plommesesong!

Back
Topp