Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går jo an å ringe allerede imorgen, men tror ikke det er noe vits i å dra på UL før etter uke 6. Ser vel ikke noe særlig før den tid :/Her har jeg vært på jobb allerede i to uker, og starter på min tredje i morgen! heldigvis veldig rolige dager fram til uke 32 -33
Lurer på om jeg skal ta sjansen å ringe legen min i morgen for å ordne tidlig ultralyd, selv om jeg bare er 3+4 i morgen.. Ville dere ventet med å ringe?
Nei tenkte jeg ikke skulle dra før etter 20 august vil da være 7 uker! med to abort fra før vil jeg gjerne se at alt går braGår jo an å ringe allerede imorgen, men tror ikke det er noe vits i å dra på UL før etter uke 6. Ser vel ikke noe særlig før den tid :/
Man skal vel helst ta det før man blir gravid og når man har blitt det. Så det er vel ikke for sent nå. Det er for å forhindre navlebrokk hos barnetJeg har ringt jordmor idag Og hun virker kjempe koselig Har fått time 18 august
Men har ett lite spm til alle her inne.. Tar dere folsyre?
Hørt at dette er veldig viktig, og skulle kjøpe det på apoteket i forrige uke. Da fikk jeg beskjed om å snakke med legen min først. Ringte så legen idag, og legesekritæren spurte om jeg tok dette før jeg ble gravid. Sa da at det ikke var planlagt, så nei. Da sa henne at folsyre var noe man tok før man ble gravid, og de første 3 mnd eller no i svangerskapet. Men hadde ikke hørt noe om at jeg måtte ta dette nå.. hmm
Jeg skjønner egentlig ikke da hvorfor det skal være så viktig?? Hmm.. Rare greier.
Glemte jo selvfølgelig å spørre jm om dette når jeg ringte.. hmm, tror jeg ringer henne igjen i morgen jeg
Man skal vel helst ta det før man blir gravid og når man har blitt det. Så det er vel ikke for sent nå. Det er for å forhindre navlebrokk hos barnet