Fått ryddet i skapet med kasseroller, og fått kastet ut et par kasseroller, noen logg, brødform etc. Nå er det, for øyeblikket, veldig ryddig der![]()
Deilig å få orden på ting [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått ryddet i skapet med kasseroller, og fått kastet ut et par kasseroller, noen logg, brødform etc. Nå er det, for øyeblikket, veldig ryddig der![]()
Det endte selvsagt med en tann som er forsvunnet. Mest sannsynlig i magen på hu gitt [emoji23] Jaja tannfeen finner vel frem [emoji23]
Og at niesa overnatter her da [emoji16]
Holder på å le meg skakk av Lille U.
Når han får noe å spise han syns er godt (uansett om det er sjokolade, middag el.) så smiler han stort og sier "Mmmm, så deilig)
Holder på å le meg skakk av Lille U.
Når han får noe å spise han syns er godt (uansett om det er sjokolade, middag el.) så smiler han stort og sier "Mmmm, så deilig)
Mann og barn er på hyttetur i helgen, mor ble hjemme for å få litt etterlengtet søvn og ja... egentid[emoji23] godt at de får knyttet litt far-sønn bånd på egenhånd og. Men savner de dypt.
I dag har jeg ryddet til den store gullmedaljen, tatt Yoga, sett mange timer serier (gjør det enda) og helt ærlig så kjeder jeg meg ganske mye nå haha! Den følelsen har jeg ikke hatt på lenge! Må nytes. La med vilje ingen sosiale planer i helgen for å føle litt på kjedsomheten. Angrer ikke[emoji5] hva gjør dere i kveld?
Seriefunn: En natt på NRK. Treg i starten men blir helt oppslukt!
Det var detDette var gøy![]()
God kveldGod ettermiddag[emoji1]
Rakk ikke så myeFlink du er[emoji1]
Helt klartFlinke jenter altså[emoji1][emoji122][emoji1189]
Nei absolutt ikkrHva ryddes i dag da, og ble du ferdig?![]()
Sannsynlig. Men jeg leter ikke gitt. Tannfeen får bare gi penger uansett gitt [emoji23]Oida. Men da kommer den vel ut igjen[emoji23]
Denne genseren tar eeevigheter å strikke merker jeg. Blir vel ferdig til neste år. Tynt garn og tynne pinner
Skjønner du savner de. Man lengter aleneid men når ungen er vekke savner man de fortmen nyt det
![]()
Her prøver vi å finne noe enkelt å se på. Men finner ingenting![]()
Nei absolutt ikkr