Skravletråd februar!

Det endte selvsagt med en tann som er forsvunnet. Mest sannsynlig i magen på hu gitt [emoji23] Jaja tannfeen finner vel frem [emoji23]

Og at niesa overnatter her da [emoji16]

Oida. Men da kommer den vel ut igjen[emoji23]

Holder på å le meg skakk av Lille U.
Når han får noe å spise han syns er godt (uansett om det er sjokolade, middag el.) så smiler han stort og sier "Mmmm, så deilig)

Så herlig :D

L har ikke store talespråket enda men når hun kommer inn døra hjemme og jeg har middag på kok som lukter godt i huset snuser hun godt og sier «ååhh mmmmhm nam nam» og løper til bordet [emoji85]

Fått ryddet i skapet med kasseroller, og fått kastet ut et par kasseroller, noen logg, brødform etc. Nå er det, for øyeblikket, veldig ryddig der :D

Gøy å høre at flere har ryddedag! Her har skapene på kjøkkenet, alle skuffer og skap øvrig og gulvene fått etterlengtet rydding! Får aldri tid til det ellers så deilig. Ryddig hus ryddig sinn!

Denne genseren tar eeevigheter å strikke merker jeg. Blir vel ferdig til neste år. Tynt garn og tynne pinner

Mann og barn er på hyttetur i helgen, mor ble hjemme for å få litt etterlengtet søvn og ja... egentid[emoji23] godt at de får knyttet litt far-sønn bånd på egenhånd og. Men savner de dypt.

I dag har jeg ryddet til den store gullmedaljen, tatt Yoga, sett mange timer serier (gjør det enda) og helt ærlig så kjeder jeg meg ganske mye nå haha! Den følelsen har jeg ikke hatt på lenge! Må nytes. La med vilje ingen sosiale planer i helgen for å føle litt på kjedsomheten. Angrer ikke[emoji5] hva gjør dere i kveld?

Seriefunn: En natt på NRK. Treg i starten men blir helt oppslukt!

Mann og barn er på hyttetur i helgen, mor ble hjemme for å få litt etterlengtet søvn og ja... egentid[emoji23] godt at de får knyttet litt far-sønn bånd på egenhånd og. Men savner de dypt.

I dag har jeg ryddet til den store gullmedaljen, tatt Yoga, sett mange timer serier (gjør det enda) og helt ærlig så kjeder jeg meg ganske mye nå haha! Den følelsen har jeg ikke hatt på lenge! Må nytes. La med vilje ingen sosiale planer i helgen for å føle litt på kjedsomheten. Angrer ikke[emoji5] hva gjør dere i kveld?

Seriefunn: En natt på NRK. Treg i starten men blir helt oppslukt!

Skjønner du savner de. Man lengter aleneid men når ungen er vekke savner man de fort :p men nyt det ;)

Her prøver vi å finne noe enkelt å se på. Men finner ingenting :p

De søte to små på 7 år sover søtt. Guri så herlig med overnattingsbesøk. Hatt hu siden kl 1130 nå. Og nesten ikke sett de annet enn når de er sultne. Ut å leke. Opp å leke. Kos og latter :D

Herlig dag [emoji7]

Skjønner du savner de. Man lengter aleneid men når ungen er vekke savner man de fort :p men nyt det ;)

Her prøver vi å finne noe enkelt å se på. Men finner ingenting :p

Ja, savnet er altoppslukende. FaceTimet med de før i dag og da ropte han: Nei!! Og sa haaaadet! Litt snurt og fornærmet over at jeg ikke er der tror jeg. Fikk snap av mannen av at han ropte på mamma etterpå. Men gråt ikke.
Vet at han storkoser seg,og han har det bra. Men jeg tror at vi dropper FaceTime på helgeturer heretter.tenker det er dumt å minne han på at jeg ikke fysisk er der. Hva tenker dere?

Nyter tiden ja. Jeg savner, men det er overhodet ikke et anger at jeg ikke dro. Far og sønn må være litt alene og. (Sier hun til seg selv om og om igjen til det fester seg Hehe)

Jeg kan gjerne anbefale serier til deg! Hvilken sjanger liker du?

Back
Topp