Skravletråd februar!

Fått ryddet i skapet med kasseroller, og fått kastet ut et par kasseroller, noen logg, brødform etc. Nå er det, for øyeblikket, veldig ryddig der :D

Holder på å le meg skakk av Lille U.
Når han får noe å spise han syns er godt (uansett om det er sjokolade, middag el.) så smiler han stort og sier "Mmmm, så deilig)

På konkurransen denne mnd. Er man med i trekningen på alle premiene om man oppfyller toppkravet om plass og 25 tråder? Er man med på å trekkes om fødselsplakaten og sånn som er en av de «lavere» premiene kravmessig? Eller er det kun for de innenfor den plasseringen kravet innehar?

Det var den.

Satte meg tilrette med masse klesvask å brette.

Vasker masse i dag så kan jeg gjenta i morgen ;-)

På tide å slenge sengetøy i tommel og vaske noe mer ja. Nei, vent, henge opp buksene og vaske noe mer ja. Sengetøyet er vel ferdig i trommelen det.

Deilig å få unna litt klesvask[emoji1]

Deilig å få unna litt klesvask[emoji1]
Ganske nødvendig

Nå skulle jeg helst ha ryddet det loftet jeg ikke tok før i dag. Ungene har gjort mye. Men det trengs en voksen touch. Jeg hadde litt lystnå gjøre det mens de sov. Som en bonus etter jobben de har gjort .
Jeg er bare så trøtt...

Hørtes deilig ut[emoji1]
Stafetten var spennende!![emoji28][emoji1189]

Gubben satt å tripp og jubla/bantes om hverandre. Han var heeelt gira :p jeg var så opptatt med vaffelsteking at fikk bare med meg sluttsekundene:p

Back
Topp