Skravletråd februar!

Det endte selvsagt med en tann som er forsvunnet. Mest sannsynlig i magen på hu gitt [emoji23] Jaja tannfeen finner vel frem [emoji23]

Og at niesa overnatter her da [emoji16]

Det endte selvsagt med en tann som er forsvunnet. Mest sannsynlig i magen på hu gitt [emoji23] Jaja tannfeen finner vel frem [emoji23]

Og at niesa overnatter her da [emoji16]
Godt gjort å klare å svelge den??

De to eldste er på besøk hos venner.

Mannen dro på butikken og lillemor ville være med.

Så jeg er alene hjemme. Og OL er ferdig. Jeg satt under et pledd og strikka, kald er jeg.

Skal jeg strikke, gå på loftet og rydde (ungene har begynt men mye gjenstår) eller tømme kjøleskapet for det som bør kastes før de kommer med mer mat. ...

De to eldste er på besøk hos venner.

Mannen dro på butikken og lillemor ville være med.

Så jeg er alene hjemme. Og OL er ferdig. Jeg satt under et pledd og strikka, kald er jeg.

Skal jeg strikke, gå på loftet og rydde (ungene har begynt men mye gjenstår) eller tømme kjøleskapet for det som bør kastes før de kommer med mer mat. ...

Hadde tatt kjøleskapet. Så strikka :)

Og ignorert loftet litt til.

Sitter selv å strikker nå. Men tok kjøleskapet for 2 dager siden [emoji23]

Takk :D

Måtte mote meg stort opp til å klare lage denne med influensa og infeksjonen herjende i kroppen. Men hadde deadline :p Turen ut for å ta bilder i dagslys var meget kjapp[emoji85]

Nydelig stoff![emoji1] du er flink altså!!

Slike?
91oWMYPyiFL._SY355_.jpg

Oooohhh!![emoji33] ikke sett disse i butikken jeg?!

Klarte to dager uten smertestillende så var det for mye. Treninga idag hos fysio toppe det med formen for tiden. Nå er det litt ventelek i sofaen til ryggen og smertene roer seg nok til å legge meg :)

Masse god bedring til kroppen[emoji4]

Hadde tatt kjøleskapet. Så strikka :)

Og ignorert loftet litt til.

Sitter selv å strikker nå. Men tok kjøleskapet for 2 dager siden [emoji23]
Rakk bare å putte klesvasken i trommelen så kom de.

Loftet er litt vesentlig pga bursdagen. Men det er stua også.

Hørtes deilig ut[emoji1]
Stafetten var spennende!![emoji28][emoji1189]
Det var den.

Satte meg tilrette med masse klesvask å brette.

Vasker masse i dag så kan jeg gjenta i morgen ;-)

På tide å slenge sengetøy i tommel og vaske noe mer ja. Nei, vent, henge opp buksene og vaske noe mer ja. Sengetøyet er vel ferdig i trommelen det.

Back
Topp