Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hvorfor gjør du det ikke?JEg er så trøtt, jeg vil legge meg...
Egg med oreo????Egg med oreo i var godt! Vil nok likevel velge den vanlige framover![]()
Egg med oreo????
Noe du lager selv?
Nidar, Freia eller noe annet?Nei, ny type ute nå![]()
Ikke for meg. Liker ikke Angel. Spike all the way! [emoji23][emoji23]
Liker han i Bones da [emoji56]
Godt da [emoji14]Egg med oreo i var godt! Vil nok likevel velge den vanlige framover![]()
Hahahah. Min søster var også Angel altså. Liker bedre badboys jeg gitt [emoji56]Fysj. Husker jeg hata Spike [emoji85][emoji85] Hadde en såå crush på Angel i mine buffy tider![]()
Hahahah. Min søster var også Angel altså. Liker bedre badboys jeg gitt [emoji56]
Google deg frem så jeg får se da!Jeg hadde alltid en ting for de snille kjekke [emoji85] ble bare sur på bad boysene [emoji14] hahah. Eller nerdene i noen serier med briller. Som dog var kjekke [emoji14] husker en serie med jessica alba der det var en kar med briller som var sånn datafyr eller noe [emoji14] tiiidenes crush [emoji85] var ganske ung på den tiden. Hahha![]()
Kjekkere på nederste bilde da [emoji14] Husker ikke den. Men var 4 år da. Sikkert derfor [emoji23][emoji23]Serien var fra 2000 [emoji14] da var jeg 9[emoji85] men tipper jeg så den par år senere [emoji14] Heta Dark Angel
Vis vedlegget 244530Vis vedlegget 244531
Kjekkere på nederste bilde da [emoji14] Husker ikke den. Men var 4 år da. Sikkert derfor [emoji23][emoji23]
Bare 5 år i forskjell da [emoji23][emoji23] Menneh. Har mannen din briller er det viktigste nå? [emoji23][emoji23]Hehe absolutt [emoji14] men på den tiden husker jeg st han var den kjekkeste jeg hadde sett. Haha[emoji85] og hadde sagt til mamma at når jeg ble voksen og fikk meg kjæreste så skulle han ha briller. Ellers var han ikke noe tess [emoji14]
Viktige prioriteringer på menn på den tiden altså[emoji85]
Så ung du er. Haha [emoji16][emoji28]
Så hvorfor gjør du det ikke?
Bare 5 år i forskjell da [emoji23][emoji23] Menneh. Har mannen din briller er det viktigste nå? [emoji23][emoji23]