Ok. Nei de begynner nok ikke å ringe før søknadsfristen er gått ut.Nei på lørdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Nei de begynner nok ikke å ringe før søknadsfristen er gått ut.Nei på lørdag![]()
Jepp, jeg er ikke klar for det der enda![]()
nei det skjønner jeg !. Sovet lenge ?Og der var det en som våknet
Ja snuppa her hadde også favoritt side, og har det fortsatt. Men ingen har sagt noe på detNoen med erfaring med favorittside?
Lillesøster er ni uker og har siden fødselen foretrukket å legge hodet mot høyre. Vi snakket om det allerede da helsesøster var på hjemmebesøk, og har forsøkt å være bevisst på å legge henne andre veien og stimulere andre veien med hvilken vei lyset og lekene er d.eks
Men med tiden blitt slappere på å bytte side i sengen (hun sover i midten og jeg ligger på hennes høyre side)
Fra i dag av bytter jeg og mannen plass i senga og vi snur henne på stellebordet. Det er litt uvant og rart p stelle den veien, litt keivhendt på en måte. Men vi må få henne til å snu seg mer mot venstre. Hodeformen begynner å preges litt.
Hs satte også opp time hos fysioterapeut, men hun hadde ikke tid før etter påske. Det burde kanskje vært gjort sist vi var der, på seksukerskontroll, men da hadde vi av uviss årsak en annen hs og hun tok ikke opp det der tror jeg. I dag derimot la jeg henne på matten på gulvet og favorittsiden var der fleste hs kommenterte.
Som om det ikke var nok at jeg fikk bekreftet mistanken om at det nok er kortison jeg bør bruke på utslettet hennes, det er nok eksem ja...
Ja vi skal bli nabo med deMøte ang IKEA?
OkeiOk. Nei de begynner nok ikke å ringe før søknadsfristen er gått ut.
Da kan det vel hende at de ringer senere i ukaOkeidet er i morgen
![]()
Ja blir spennendeDa kan det vel hende at de ringer senere i uka![]()
Ja snuppa her hadde også favoritt side, og har det fortsatt. Men ingen har sagt noe på det![]()
Farlig...Ja vi skal bli nabo med de![]()
har tatt det opp, men Hun bytter jo side av og til. Men har alltid sovet mest på en sideSå rart ingen har sagt noe. Det er jo ikke heldig når hodet blir skjevt, og kan jo også skyldes stivhet som gjør at de ikke klarer det?
Alle hs vi har hatt har vært opptatt av dette (altså også med de andre ungene)
Ja det blir detFarlig...
Her er det uvilje til å snu seg i våken tilstand også da.har tatt det opp, men Hun bytter jo side av og til. Men har alltid sovet mest på en side
Ja det blir det![]()
Åja, da blir det noe annetHer er det uvilje til å snu seg i våken tilstand også da.
Både eldsten og lille U har hatt favoritt side.Noen med erfaring med favorittside?
Lillesøster er ni uker og har siden fødselen foretrukket å legge hodet mot høyre. Vi snakket om det allerede da helsesøster var på hjemmebesøk, og har forsøkt å være bevisst på å legge henne andre veien og stimulere andre veien med hvilken vei lyset og lekene er d.eks
Men med tiden blitt slappere på å bytte side i sengen (hun sover i midten og jeg ligger på hennes høyre side)
Fra i dag av bytter jeg og mannen plass i senga og vi snur henne på stellebordet. Det er litt uvant og rart p stelle den veien, litt keivhendt på en måte. Men vi må få henne til å snu seg mer mot venstre. Hodeformen begynner å preges litt.
Hs satte også opp time hos fysioterapeut, men hun hadde ikke tid før etter påske. Det burde kanskje vært gjort sist vi var der, på seksukerskontroll, men da hadde vi av uviss årsak en annen hs og hun tok ikke opp det der tror jeg. I dag derimot la jeg henne på matten på gulvet og favorittsiden var der fleste hs kommenterte.
Som om det ikke var nok at jeg fikk bekreftet mistanken om at det nok er kortison jeg bør bruke på utslettet hennes, det er nok eksem ja...
er alltid der å kikker![]()
Ja farlig blir det !
Han hadde kanskje sovet 10 minutter.nei det skjønner jeg !. Sovet lenge ?
Ja snuppa her hadde også favoritt side, og har det fortsatt. Men ingen har sagt noe på det![]()
Må se om jeg finner i butikkenDe er kjempe kjekke![]()
EnigJa blir spennende![]()
Ja. Vi skal fortsette å være bevisst og jobbe enda mer aktivt jobbe med det, så er det fysio om en måned, da håper jeg vi er kvitt det men greit å vite at vi har den timen om det trengsBåde eldsten og lille U har hatt favoritt side.
Fortsett med å være bevist på det.
Når en baby har en favoritt side blir musklene på den ene siden slakkere enn den andre.
De styrkes raskere enn hodeformen blir bra igjen.
Når vi tilslutt kom til fysio med lille U hadde han fremdeles rar hodeform, men ingen forskjell i nakkemuskler.
Hodeformen ble fin etterhvert
Okei. Da må jeg prøve de groveDe kom for et års tid siden.
Fins i vanlige og grove
8 mener jegOkei. Da må jeg prøve de grove
Hvor mange i pakken?
Med eldsten måtte vi gå til fyseo en 5-6 ganger, men veldig lite stress med det.Ja. Vi skal fortsette å være bevisst og jobbe enda mer aktivt jobbe med det, så er det fysio om en måned, da håper jeg vi er kvitt det men greit å vite at vi har den timen om det trengs