I tillegg til de premiene der er det navnlapper, Storksak veske og slik til å pakke inn nyfødte iJa det samme tror jeghusker ikke premiene en gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg til de premiene der er det navnlapper, Storksak veske og slik til å pakke inn nyfødte iJa det samme tror jeghusker ikke premiene en gang
![]()
Er det positivt eller negativt?Det blir vår nabo![]()
blir vel litt kikking på kvadratJa, kanskje detskal på besøk og på en shoppingtur, men er litt uvisst når det blir
Har du noen planer i sentrum?![]()
Aha navnelapper ønsker jeg meg daI tillegg til de premiene der er det navnlapper, Storksak veske og slik til å pakke inn nyfødte i
Ja, kanskje detskal på besøk og på en shoppingtur, men er litt uvisst når det blir
Har du noen planer i sentrum?![]()

Shopping 

Positivt synes jegEr det positivt eller negativt?
Har akkurat kjøpt stor ny ladning av detblir vel litt kikking på kvadrat
Aha navnelapper ønsker jeg meg da![]()
Jeg må skaffe jeg åHar akkurat kjøpt stor ny ladning av det
blir vel litt kikking på kvadrat![]()
Aha navnelapper ønsker jeg meg da![]()
Sånn sett.Positivt synes jegmen de har kalt inn alle nærmeste naboene på info møte
Shopping
Hva og hvor skal du shoppe?
Trenger siden lille U begynner i barnehagen neste uke, og de andre var ved å bli tommeJeg må skaffe jeg å![]()
er alltid der å kikkerKvadrat er en grei plass å kikke ja![]()
Ja farlig blir det !Sånn sett.
Tror det hadde vært farlig for lommeboken dersom jeg hadde fått de som nabo
Nope. Levert i dag?Du hakke hørt noe i dag ?![]()
Oi neste uke altTrenger siden lille U begynner i barnehagen neste uke, og de andre var ved å bli tomme
Nei på lørdagNope. Levert i dag?
Jepp, jeg er ikke klar for det der endaOi neste uke alt![]()
Møte ang IKEA?Vaska hus, og gått tur egentlignå er mannen på møte ang IKEA, spent på å høre når han kommer hjem