Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi koser oss!Kos dere hjemme
Bra hun er i bedre form ihvertfall!
God dag ThereseGod morgen folket!![]()
Da så
Her har jeg naboer på Facebook eller mobilnummer, de to nærmeste husene, så vi har litt tettere kontakt da. Inviterer i bursdag til hverandre og sånn
Da krysser vi alt for detDe sier bedre vær kommer imorgen![]()
Så effektiv du er tidlig på dagen daWohooo lille J sover å jeg har fått støvsugt, sendt gjesteliste til mamma ang navnefesten og fått spist frokost, å klokka er ikke 12 en gangdette har vært en bra dag så langt
![]()
Koselig med besøksrundeVi skal slappe av, besøke ei venninne og ei gammel tante![]()
Koselig med besøksrundeVi skal slappe av, besøke ei venninne og ei gammel tante![]()
Sola er kommet frem alleredeDa krysser vi alt for det![]()
Deilig detHun sover ennåserr hva skjer???
Koselig når begge har friDa er det lunsj med mannen før jeg går over gulvet![]()
Håper det ikke var noe alvorlig på sykehuset daPå Trondheims tur i dag. Mannen har vært på sykehuset, også må vi handle noen greier til huset. .
Regnet med detGjør så klart der![]()
Var veldig koseligDet hørtes fint ut
Hvordan vil du lage det?Ikke noe annet enn på andre hverdager.
Taco spiser vi meg barna.
Er hjemme rundt 16-16:30, og bør begynne å spise senest kl 17:30, helst kl 17.
Blir bare ikke tid til å lage taco slik jeg ønsker det
Godt å høreDet gjør vi![]()
Happy shoppingPå Trondheims tur i dag. Mannen har vært på sykehuset, også må vi handle noen greier til huset. .
Kanskje det var litt for tidlig å gå ut jaVi koser oss!Til og med kake er det idag hihi
![]()
Tror at turen ut igår gjorde henne for sliten forhold til at hun nettopp har vært syk. Hun spiser igjen![]()
jaEr han i pappaperm nå?
Ja det er veldig koseligKoselig når begge har fri![]()